Ana içeriğe atla
Print Friendly and PDF

Her yerde çift sayı görüyorum

 

...Alıntı...

Not: Dikkatinizi çekmiş bir konu olabilir...

Bir süre sessizlik ve meditasyondan sonra ;-), bana bir soru sorulduğunda oradan geçiyordum: 

Hikayenizin tamamını okumadım ama büyüleyici. Bunu birkaç yıldır durmadan tekrarlayan bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. (Bu bir şaka değil). Benim hikayeme bakar bakmaz düzenli olarak oluyor .  akıllı telefon, TV'deki saat, park biletini ödediğim zaman, istasyonda olduğum zaman, arabamdaki saati kontrol ettiğimde vb.  Olanlar şudur: o sırada görüntülenen numaralar Görünüşüm 20:20 veya 24:12 veya 11:11 veya 22:22 veya 15:15 veya 21:12 veya 10:01 veya 11:11, bu harika çünkü ilk seferinde fark ettim 4 yıldan fazla var.  

Tüm bunların da ilgimi çektiği doğru ... çünkü oldukça basit: bunlar "çift" ve "ayna" sayılardır ...

Oradan benim küçük bilimsel yanım uyanıyor ve Mâra kulaklarımda şüphe uyandırıyor: "Hayır, görüyorsun ki, kim bir sayı ararsa, zorlayarak onu her zaman bulmayı başaracaktır !! ..."!

Yine de neden "zorlamaya" çalışmayan biri, bütün gün yalnızca çift sayıları görmeye "son verir?"

Her zaman 22 sayısını gören ve her zaman 22:22 veya 22 dakika son saatte "düşen" bir insan tanıyorum ...

Ayrıca bu kişinin 22/4 numaralı bir ifade numarasına sahip olduğunu da bilin ... Peki? Tesadüf? Tehlike mi?

Bilinmeyende ilerleyen Cahilleri rahatlatmaya hizmet eden bu "şansa" artık inanmayalı çok uzun zaman oldu.

Kabala'ya göre dünya, yolumuza yerleştirilmiş küçük çakıl taşları gibi "işaretlerle" doludur ve "yolumuzu" bulmamıza izin verir ... Ama bugün birçokları işe gitmek için bu taşlara basmaktadır, çünkü "biz yok seçim, çok çalışmalısın! "... Evet, ama bu koyun olmak için bir sebep değil, değil mi? ...

Tarihte, çevrenizde, her gün çeşitli ve çeşitli anlamlarla dolu semboller, kodlar, imgeler vardır. Bence nasıl oturacağınızı, durumu değerlendireceğinizi, zaman ayıracağınızı ve sık sık şunu itiraf etmelisiniz: "Her şeyi bilmiyoruz, her şeyi görmüyoruz!"

Sürekli değişen teknolojinin olduğu bir dünyada yaşıyoruz ve yine de cahiliz, hayatımızın en önemli kararları için genellikle yabancılara güvenmeyi seçiyoruz; patronumuz, aşılayan ve "tedavi eden" laboratuvarların yöneticileri? Çocuklarımız ve bizler bizi besleyenlere körü körüne güveniyoruz (marketler veya süpermarketler), ama en azından yediğinizin nereden geldiğini biliyor musunuz? ... ^^

Sadece her gün tabağınızda olan şey için: cahilsiniz!

Öyleyse, onun yaşam ve ölüm hakkında HER ŞEYİ bildiğini kim temin edebilir? DSÖ? Seninle sohbet etmek isterim

Bu bilinmeyenin yoluna gidersek, Gerçeği bulmanın ya da en azından ona dokunmanın tek bir yöntemi vardır; içgüdüsünü takip edin, gözlemleyin, inceleyin, uzun süre çiğneyin! Merguezinizde saklı olan kemik parçasını tükürebilmek için! ;-) ( hanımefendi, yaşanmış bir deneyim kokusu! ... ^^ )

Yani bakarak, okuyarak, karşılaştırarak bir fikir edinebilirim, kendime sorarım ve kendime şöyle derim:

"Hayattaki her olay bir şey ifade ediyor ... Bir kişiyle tartışıyorum, onları dinliyorum; yardım edemiyorlar ama başka birini eleştiriyorlar ... ve kör olduklarını biliyorum; aslında kendini eleştiriyorlar!" ... Kendiniz deneyimleyin; eğitici! ;-)

Devam ediyorum, dinliyorum, içimden sustum ve izliyorum; neden bu sayılar kendilerini tekrar ediyor?

Her sayı bir titreşim, bir enerji: bir sembol taşır. 

Bu sembolleri izlemeliyim, öyleyse izleyelim! 

20:20, konuşan veya sizinle konuşmak isteyen birinin vahiy, kelimenin sembolü olan 20'yi tekrarlıyor ... yakında sizin için önemli bir şey öğreneceksiniz ... "birisinin veya gelecekteki bir duruşmanın ... 20 bu nedenle dinlemeyi gerektirir!

12:12, bir numara bize sesleniyor olabilir mi? Bizi arayın? Bir çeşit "hey! Ho! Bak sana ne söyleyeceğim!" ... Ve bizi çekmek için bu sayıyı nasıl yapacaktı? Sürekli gözlerimizin önünde yanıp sönerek değilse! ... Kendime şu soruyu soruyorum; geri kalanıyla aynı olur muydu? Bir insanın hayatında defalarca tekrarlanan durumlar? Bu sana tanıdığın birini hatırlatmıyor mu? Ya da her zaman aynı eşi kim çeker? Aynı patron mu? Aynı komşular mı? Aynı arkadaşlar? ... Biraz yanıp sönen 12'ye benziyor, bana öyle geliyor: bırakıp olanları kabul etme ihtiyacını ifade ediyor!

 15:15: Bu bir öfke hissini, her şeyi bir hevesle gönderme eğilimini gösterebilir mi? Tavsiye şöyle olurdu: sakin ol! Pişman olabileceğiniz herhangi bir şey yapmadan önce rahatlamasını bekleyin !!

 22:22: ah! Ünlü 22! Dedi ki: "İnşa edin! Cesaret edin! Bu yöne korkusuzca uçun! Bir proje konusunda tereddüt mü ediyorsunuz? Bir fikir mi? 22'si ellerinizle yapın ve geçmişe bakmayın!" Dedi.

 9:12 pm: Bir "ayna" numarası, tamamlayıcı niteliktedir, bir BÜTÜN oluştururlar! Bunu şöyle göreceğim: biraz yaşama zamanı geldi ve hayatınızı daha iyi yaşayabilmek için maddi rahatlık açısından balastı bırakmamız gerekecek! 

10:01: Oh! Başka bir "ayna" numarası! Kafesindeki bir hamster gibi daireler çizenin, bunun her zaman adımlarının peşinden gideceğini söylüyor! Ama, kalbini kesen, onları belki bir Evet veya Hayır SEÇMEK için durduran kişi! Bu ilerleyecek! 

11:11: Meditasyon ve ilham anı: Nasıl "dinleyeceğini" bilenler, Gerçeğe giden yolda küçük taşlar bulabilirler! ;-)

Alçakgönüllülükle teşekkür ederim! 

http://numerologiesuzan.canalblog.com/archives/2011/06/20/21417833.html

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar

Pencereyi Kapat