Print Friendly and PDF

Bin yıl sevdim Bin yıl daha seveceğim

 



Kalp atışları hızlı

Renkler ve sözler

Nasıl cesur olabilirim

Düşmekten korkarken nasıl sevebilirim

Ama seni tek başına dururken izliyorum

Bütün şüphem birden başka bir yere gitmek

Bir adım kadar yakın


Hergün senin için beklerken öldüm

Aşkım korkma seni bin yıl sevdim

Bin yıl daha seveceğim


Zaman kımıldamıyor

Bütün güzelliğiyle içinde

Cesur olacağım

Hiçbir şeyin önümde duranı alıp götürmesine izin vermeyeceğim

Her nefes,her saat buna ulaştı

Bir adım kadar yakın


Hergün senin için beklerken öldüm

Aşkım korkma seni bin yıldır sevdim

Bin yıl daha seveceğim


Ve büyün bu zaman boyunca seni bulacağıma inandım

Zaman kalbini bana getirdi

Seni bin yıl sevdim

Bin yıl daha seveceğim


Bir adım kadar yakın

Bir adım kadar yakın


Hergün senin için beklerken öldüm

Aşkım korkma seni bin yıldır sevdim

Bin yıl daha seveceğim


Ve büyün bu zaman boyunca seni bulacağıma inandım

Zaman kalbini bana getirdi

Seni bin yıl sevdim

Bin yıl daha seveceğim


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar