Print Friendly and PDF

Ah Benim Beyaz Rüyam

 


حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلمي الأبيض

أجمــــــــــــــــــــــــــل لحظات عمري.. عندمــــــا أراك أمامي

أجمــــــــــــــــــــــــــل ما في حياتي.. أنك تزوريني في أحلامي

أن أجـــــلس بجانبك

المس شعرك الأسود

أذوب في بحيرتي عينيك.. كمـــا يذوب الحبر الاحمر في أقلامي

المس خديك بيدي.. أقطف ثمارهما بقبلاتي.. أغوص في غرامي

ألمس يديك.. فلا تبعديها عنــــــــي

إجعليها تنـــــــام في يدي

أعطيني يدك ولا تترددي

فأنت منذ ملايين السنوات يا حـــبيبتي.. في قلبي وعيوني تنامي

ضميني حـــــــــــــــــــــــــــــبيبتي إليك.. ضميني بشـــــــــــده

ضميني يا من أدخلني عالم من الحـــــــــب و بساتين من الموده

إجعليني في سماء عينيك أسافر

إجعليني حبك الذي يملأ الدفاتر

ضميني إليــــــــــك كما كنت أضم خيالك المرسوم على المخده

فبين يديك أتحدى الشتاء أن يمسني.. من صـراخ رعده و برده

كم احبك يا قدري

يا شمسي يا قمري

يا عطري القادم منك حبيبتي.. من أجمــــــــــــــــــــــل ورده

أحبك يا من بداخلي تسكنيني

يا من تفجـــــــــــــــــــــــــري أحاسيسي و براكيني

أحبك يا من تهمس بكلمه

تقتلنــــــــــــــــــــــــي ألف مره.. و تـــــــــــــحيني

لا أستطيع أن أحيا بدونك

فالحيــــــــــــــــاة تبتدي عندما إلي صدرك تضميني

يكفيني أن تكونين حبيبتي

يكفينــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي

عندما تهمسين.. أحـــــــــــــــبك

عندما تهمسين.. أعشقـــــــــــــك

لا أستطيع أن أحيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بدونك

أكون قد أسرت الدنيــــــــــــــــا

أكون أصبحت شاعـــــــــــــــرا

هرب الى الخيــــــــــال.. هرب نحو حبك و جنونك

فمــــــــــعك حبيبتي أترك عقلي

أترك كل الأشيــــــاء من حولي

وأعيش مسافرا.. بين قلبـــــــــــك و عيونـــــــــــك

آه

يا حلمي الأبيض

كـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم أحبك

 

Ah Benim Beyaz Rüyam

Hayatımın en güzel anları.. Seni önümde gördüğümde

Hayatımdaki en güzel şey beni rüyalarımda ziyaret etmen

Yanında oturmak

Siyah saçlarına dokunmak

Gözlerinin göllerinde erimek…

Kırmızı mürekkebin kalemlerimde eridiği gibi

Elimle yanaklarına dokunmak..

Meyvelerini öpücüklerimle toplamak

Aşkımın içine dalmak

Ellerine dokunmak

 

Onları benden alma

Onu elimde bırak

Bana elini ver ve tereddüt etme

Milyonlarca yıldır varsın aşkım kalbimde gözlerimde büyüyorsun

Bana sımsıkı sarıl aşkım..

Sıkı tut beni

Beni sevgi ve sevgi bahçelerine getiren kucakla beni

Beni gözlerinin gökyüzünde gezdir

Beni defterleri dolduran aşkın yap

Yastığa çizilmiş hayal gücünü kucakladığım gibi tut beni sana

Ellerinde, bana dokunması için kışa meydan okuyorum..

Gök gürültüsünün çığlığından ve soğuğundan

Seni ne kadar çok seviyorum kaderim

Ah güneşim, ah ayım

Ey senden gelen koku

Aşkım.. En güzel gülden

İçimde yaşayan seni seviyorum

Ey duygularımı ve yanardağları patlatan

Bir kelime fısıldayan seni seviyorum

Beni binlerce kez öldüreceksin.. Ve tut beni

Sensiz yaşayamam

Hayat ben senin göğsündeyken başlar

Aşkım olman bana yeter

Yeterli

Fısıldadığında.. Seni seviyorum

Fısıldadığında.. Sana tapıyorum

Sensiz yaşayamam

Dünyayı ele geçirdim

Şair oldum

Hayal gücüne kaçış.. Aşkına ve çılgınlığına kaçış

Seninle aşkım, aklımı terk ediyorum

Etrafımdaki her şeyi bırakıyorum

Ve bir gezgin olarak yaşıyorum..kalbinin ve gözlerin arasında

Ah

Ah benim beyaz rüyam

Seni ne kadar çok sevdiğimi bir bilsen

ALINTI

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar