Print Friendly and PDF

Hoş Geldin





Günümü aydınlatan sevdam. Epeyden beri yazamadığıma bakma. Rabbime hamdolsun. Bu gece rüyamda ne çok yazıştık...Hem de ne çok. Güzel bir gün ve ömür dileğimle… inşallah.

Bunu dinledim sende dinlersen, nasıl dertli bir türküdür böyle dersin...

Günlerdir elim varıp iki kelime bir şeyler yazamadım. İçimde kaybolmuştum. Ama bu halimle dahi hep seni düşünüyordum, özlüyordum…galiba sana olan sevgim aklımı alıyor. Sensizlik beni içten içe boğuyor. İnan ki çok zormuş…bu geçen günler.

Bu gece diğer gecelerden farklı oldu. Gece yanımda olmanı çok istedim. Sabahını sorarsan bir aşk ziyafetiydi.

Sen benim canımsın…tatlımsın, beşerden öte en en özelimsin. Öyle ki, sana doyamıyorum. Hareketlerine…duruşuna…anlayışına…pırıl pırıl kalbine…yüzüne…ellerine.

Nasıl anlatayım, özden öze hayranım herşeyine. Hele bir de her şeyi önceden düşünmen ve çareler araman var ya, beni bitiriyor. Anlayışın ve temiz kalbin paha biçilmez…beni benden alıyor. Varlığın beni yıkayıp tertemiz etti. Ben daha önceleri kendimi bu kadar temiz ve saf bulmazdım.

Ah biricik sevdam.

Bildim bileli, bende ki sen, hep böyle değerliydin. Bana o kadar temiz ve narinsin ki, yüzüne ve ellerine nur inmiş gibi görüyorum. Yüzde nuru kesin bilirdim ama insanın ellerinde de nur olduğunu sadece sende gördüm. Seni ne zaman görsem ellerinin güzelliğine bayılıyorum. Hemen o an tutup doya doya öpmek istiyorum. Yedi Beyza dedikleri bu olmalı.

Rabbim seni nazarlardan korusun. Amin.

Bana güzel bir insanı anlat deseler, ben senin vasıflarını anlatırdım.

Eşin benzerin yok. Belki o güzeller senin yanında zayıf kalır vasıflarıyla.

İnsanın gözü dolar be burnumun direği sızlar derler ya, bu aralar seni hissedince kalbim sızlar gibi...birden burnum sızlıyor. İnsanın gözü dolabilir ama burnu her zaman sızlamaz ki.

Gönlüm, hayalimde hep bir arayış içinde idim, seninle bitti, çok şükür. Hayata seninle bakmak bir ayrıcalıkmış... huzur seninleymiş.

Seninle kendimi güvende hissediyorum. İyi ki varsın. Bu iç güvenimden duyduğum huzur için ben sana canımı vermem gerekirse, hemen veririm. Bu senin hakkın.

Ben bu zamana kadar olana hep razı oldum. En iyisi buymuş benim için, deyip dururdum. Ancak seninle fark ettim aslında hep bir eksik yanımın olduğunu. Şimdi seninle bir şeylerin tamamlandığını biliyorum. Meğer hayatımın bütünlüğü senmişsin.

Sen gösterdin bana gerçekten seven birisi olması gerektiğini... hayatta tek başına her şeyin üstesinden gelinemeyeceğini. Sevginin güç kaynağı olduğunu ve ruhun mutlaka bir başka ruha destek vermesi gerektiğini. Bazen küçücük bir söze bile ihtiyaç duyuyorsun.

Bir kalbin sevdiği için sana atıyor olması. Bu kalbin senin için atıyor, olduğunu bilmek demek dahi ne önemliymiş.

Ben ise yılların yalnızlığı bundan tamamen vazgeçmiştim. Seninle bu eksikliğimi buldum. Sen benim kilitlerimi kırdın. Kalbime yerleştin. Kalbim artık senin Bu yorgun kalbim artık seninle atacak.

 Ah sevdam, içimde bir yerlerde çok kalın duvarlarım vardı aslında. O duvarları kimse geçememişti. Ben senin cesaretinle, bazı şeyleri başardım. Bittiğim yerde beni gün yüzüne çıkardın. Ve beni kabul ettin. Şimdi ise elimde değil sadece senin varlığınla mutlu olabiliyorum.

Huzurum varsa, bunun da bir sebebi, o sensin.

Bir tanem inan seninle fark ettim insanların hepsine ayni şekilde değer vermeyi. Sabretmeyi, hiç yargılamadan ayni şekilde yaklaşabilmenin mümkün olabildiğini. Ön yargılarımı dahi değiştirdin.

Çok şanslıyım, bundan sevinç duyuyorum. Senin gibi bir ruh ve yürek. Dünyada nadir bulunan bir kalp çıkmış karşıma. İçim kıpır kıpır, sakinleştirmeye yetmiyor, seni seviyorum seni düşlüyorum, demek, sana tapıyorum.

Ah kalbim, Rabbime çok dua derdim. Onunla olmak için. Duam kabul oldu. Seni buldum. Çünkü senin kalbinde o var. Seni sevdikçe, onu içimde hep buluyorum. Bu denli yakın oldum ya bu bile çok çok büyük bir şans ve nimet…senin hakkını nasıl ödeyebilirim

Aşkım, hayatım, kalbim, huzurum, yüz aklığım…

Sen herşeysin.

Kalbim şu satırları yazarken sevincinden titriyor. Gözlerim durmuyor.

Seviyorum sonsuz bir sevgi ile…daha da sonsuz.

Canım sevgilim seni doya öpmek sevmek istiyorum…sonsuza kadar zaten seninim. 

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar