Print Friendly and PDF

Sen benim ömrümsün, hayatımsın Bunda şüphen mi var





هل عندك شك؟ - كاظم السهر

هل عندك شك أنك أحلى وأغلى امرأة في الدنيا 
وأهم امرأة في دنيا هل عندك شك 
هل عندك شك أن دخولك في قلبي 
هو أعظم يوم بالتاريخ وأجمل خبر في الدنيا 

هل عندك شك أنك عمري وحياتي 
وبأني من عينيك سرقت النار وقمت بأخطر ثوراتي 
أيتها الوردة والريحانة والياقوتة والسلطانة
 والشعبية والشرعية بين جميع الملكات 

يا قمرًا يطلع كل مساءٍ من نافذة الكلمات 
يا آخر وطن أولد فيه وأدفن فيه وأنشر فيه كتاباتي 
غاليتي أنتي غاليتي .. لا أدري كيف رماني الموج على قدميكِ 
لا أدري كيف مشيتي إلي وكيف مشيت إليك 
دافئة أنتي كليلة حب من يوم طرقت الباب علي ابتدأ العمر 

كم صار رقيقًا قلبي حين تعلم بين يديك 
كم كان كبيرًا حظي حين عثرت يا عمري عليك 
يا نارًا تحتاج كياني .. يا فرحًا يطرد أحزاني 
يا جسد يقطع مثل السيف ويضرب مثل البركان 

يا وجهًا يعبق مثل حقول الورد ويركض كحصان 

قولي لي كيف سأنقذ نفسي من أشواقي وأحزاني 
قولي لي ماذا أفعل فيكي أنا في حالة إدمان 
قولي لي ما الحل فأشواقي وصلت لحدود الهذيان 

قاتلتي ترقص حافية القدمين بمدخل شرياني 
من أين أتيت وكيف أتيت وكيف عصفت بوجداني


Şüphen mi Var

Dünyadaki en güzel ve en kıymetli kadın olduğundan
Şüphen mi var
Ve dünyadaki en önemli kadın olduğundan
Kalbime girdiğinden şüphen mi var
Ve bunu tarihteki en büyük gün
Dünyadaki en güzel haber olduğundan
Sen benim ömrümsün, hayatımsın
Bunda şüphen mi var
Ateşi gözlerinden çaldığımdan 
İhtilâllerimin en tehlikelisini yaptığımdan
Ey gülü, yakutum
Reyhanım, sultanım
Ey kraliçelerin kraliçesi,
Ey her gece kelimelerin penceresinden doğan ay,
Ey onda doğduğum, ondan gömüldüğüm,
Ve onda kitabemin yazıldığı en son vatanım.
Kıymetlim
Dalgaların beni nasıl ayaklarına attığını bilmiyorum
Bana nasıl geldin, ben sana nasıl geldim, bilmiyorum

Kapımı çaldığın gün hayatım başladı
Şüphen mi var
Kalbimin ellerinde nasıl da hassas olduğundan
Seni bulduğum zaman şansımın ne büyük olduğundan
Tüm varlığımı istila eden bir ateş olduğundan
Tüm hüzünlerimi gideren mutluluk olduğundan
Kılıç gibi kesen, yanardağ gibi kaynayan bir barlık olduğundan 

Ey gül bahçesi gibi kokan ve kısrak gibi bana koşan yüz
Söyle bana
Kendimi özlemimden ve üzüntülerimden
Nasıl koruyacağım
Söyle bana seninle ne yapacağım
Müptelan oldum
Söyle çözüm nedir
Özlemim hezeyan sınırına geldi
Katilim damarlarımda yalın ayak dans ediyor
Nereden geldin, nasıl geldin
Nasıl vicdanımı istila ettin

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar