Print Friendly and PDF

Dünyayı Yönetenlerin Korkulu Rüyası

 


 

Sen içeriye nasıl girebildin?

 Hayal gücümü kullandım!

 Yoksa bu, senin için sapkın bir intikam alma biçimi mi?

 Hayır.

 İntikam bir işe yaramaz.

 Addington!

 Güvenlik!

 Allah belanızı versin!

 Peki ne halt yemeye buradasın?

 Senin gibi adamlar dünyanın gerçekte   nasıl döndüğü hakkında bir bok anlamıyor!

 Ben anlıyorum.

 Ancak öznel olarak anlıyorum.

 Bunlar lanet olası boş sözler!

 Hastalıklı zihinleriniz bu zırvalıklarla çöplüğe dönmüş!

 Şu müzikleriniz, filmleriniz, biliminiz!

 Halüsinasyon peşinde uyuşturucu bağımlısı, kahrolası bohemler!

 Tüm bu saçmalıklar sizi zehirlemiş!

 Hiçbirinin gerçek dünyayla ilgisi yok!

 Ve sanırım, beni ortadan kaldırarak lanet olası bir sanal gerçekliğin   üzerindeki kontrolü, yok edeceğine inanıyorsun!

 Gerçeklik keyfidir.

Orada  dünyanın aslında  ne olduğunu görecek.

 Sadece bir avuç toz ve topraktır hayat.

 LİMİT YOK KONTROL YOK

(Kontrol Limitleri (2009) The Limits of Control)

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar