Print Friendly and PDF

Rüyan ne diyor?

 


 Cevabı bulmanın 5 yolu

Bazen onları hiç hatırlamıyoruz. Uyandıktan sonra sadece duyumlar, izlenimler kalır. Ve bazı hikayeler ömür boyu hafızaya kazınır, bazen tekrarlanır ve bizi rahatsız eder. Rüyalarınızın gizemleri nasıl çözülür?

 Bu ipuçlarından yararlanın.

İnsanlar rüyalarının çoğunu çabucak unuturlar ve bazıları onları hiç hatırlamaz. Rüyalar bu kadar önemliyse, neden onları unutuyoruz?

 Bu, araştırmacılar için önemli bir sorudur.

Adil olmak gerekirse, şunu belirtmek gerekir: çoğu zaman insanlar rüyalarından en az birkaçını hala hatırlarlar. Ve bu hatıralar olağanüstü netlik, canlılık ve yoğunluk ile ayırt edilir. Bu rüyaları unutmak kelimenin tam anlamıyla imkansızdır - bir ömür boyu hafızada saklanırlar. Hatırlamadıklarını söyleyenler bile, özellikle birkaç canlı çocukluk rüyasını sıklıkla hatırlayabilirler.

İsviçreli psikolog Carl Jung, bu tür rüyaları "büyük rüyalar" olarak adlandırdı ve bunların çabucak unutulan sıradan rüyalardan farklı olduğuna inanıyordu. Büyük rüyalar bizi kolektif bilinçaltına bağlar. Pek çok insan onları hayattaki en gizemli, anlaşılmaz ve anlamlı deneyimler olarak görür.

Her insanın hayalleri, yaşam koşullarının karakteristiği olan benzersiz niteliklere sahiptir.

Son bilimsel araştırmalar, Jung'un büyük hayallere temel yaklaşımını desteklemektedir ve artık onların doğasını ve işlevini çok daha iyi anlıyoruz. Bu çalışmalara göre, özellikle unutulmaz rüyalar genellikle en az dört ana güdü içerir:

zulüm, kavga veya kavga, çatışmadaki bir rüyada ifade edilen saldırganlık;

arzu, romantik veya aile ilişkilerinde ifade edilen cinsellik;

düşüş, entropi, ölümle ifade edilen yerçekimi;

uçuşlarda ifade edilen mistisizm, diriliş, güzellik.

Her insanın rüyaları, bireysel yaşam koşullarının karakteristiği olan benzersiz niteliklere sahiptir. Psikolog ve rüya araştırmacısı Dr. Kelly Bulkley, kendinizi anlamak ve rüya gören hayal gücünüzü harekete geçirmek için büyük hayallerinize saygılı olun.

Hayalinizdeki temalarla ilgili şiirleri, hikayeleri, efsaneleri, filmleri ve TV şovlarını keşfedin

Hayatında gördüğün en canlı ve unutulmaz rüyaları hatırlamaya çalış. Hatta sadece birini hatırlayabilirsin. Bu senin büyük hayalin. Yaratıcı derinliklerinizin olağanüstü güçlü bir tezahürünü yansıtır.

1. Bu rüyayı günlüğünüze şimdiki zamanda hatırlayabildiğiniz kadar ayrıntılı olarak yazın. Bir isim ver. Bununla ilgili çağrışımlarınızı, anılarınızı ve yorumlarınızı ayrı ayrı yazın. Zaman zaman yazdıklarınızı tekrar okuyun ve ortaya çıkarsa düşüncelerinizi ekleyin.

2. Bir rüyadan resimler çizin veya dergi kupürlerinden bir kolaj yapın. Rüya alanının bir haritasını veya olayların nasıl geliştiğini açıklayan bir diyagram oluşturmaya çalışın. Gerçekte bazı tesadüflerin, eşzamanlılıkların ve tesadüfi karşılaşmaların uyku ile bağlantılı olduğunu düşünüyorsanız, bunlara özellikle dikkat edin.

3. Rüyanızdaki temalarla ilgili şiirleri, hikayeleri, efsaneleri, filmleri ve TV şovlarını inceleyin. Gerçekten güvendiğiniz biriyle paylaşın. Ona özellikle unutulmaz bir rüya görüp görmediğini sorun.

4. Gerçekte bir rüyanın somutlaştırılmasını, halka açık veya sevdiklerinizle, kendinizle veya şirkette birlikte, harekete geçmeyi deneyin. Ana şey, rüyayı gerçeğe dönüştürmek, böylece enerjilerinin gerçekliğin bir parçası haline gelmesi ve böylece onu dönüştürmesidir.

5. Benzer görsellere ve temalara sahip diğer rüyalarınıza özellikle dikkat edin.

Yukarıdaki önerilerden bazılarını deneyin ve hayallerinizin size nasıl yanıt vermeye başladığını görün.

Samimi Fotoğraflar Ve Kehanet Rüyalar: Hile Yapanları İfşa Etmeyle İlgili 5 Hikaye

Sevilen birinin ihanetini öğrenmek, bir ilişkideki insanların ana korkularından biridir. Ne yazık ki, çoğu zaman gerçekleşir. Doğru, birisine tesadüfen hoş olmayan bir sır açıklanır ve biri kasıtlı olarak gerçeğin dibine inmeye çalışır. Nasıl olduğuna dair hikayeler paylaşıyoruz.

Geçenlerde, aile hayatımızın 30 yılı aşkın süredir bir yanılsama içinde olduğumu fark ettim. Kocasına güvendi, onu asla takip etmedi ve hiçbir şeyi kontrol etmedi. Ve tüm bu zaman boyunca son derece kibar, sevecen ve özenliydi. 33 yıldır evlilik yıldönümlerinde çiçek veren kaç erkek tanıyorsunuz?

 Bu arada seks konusunda da her şey yolundaydı.

Ve sonra öyle oldu ki kocam deldi - telefonda bir kadınla konuşmasını duydum. İnkar etmeye başladı, diyorlar ki, ihanet kanıtım yok. Tabii ki inanmadım ve her şeyi kontrol etmeye başladım. Bunca yıl kocamın beni aldattığı ortaya çıktı. Birçok kadınla. Üstelik onlara ithafen şiirler tuttu ve benim için naif şiirlerle karıştırdı.

Konuştuk. Dedi ki: "Ben bir keçiyim ve değişir miyim bilmiyorum." Kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ve kesin sonuçlar çıkarmıyorum ama eskisi gibi yaşayamıyorum. Durmayacağını biliyorum. Ve kocam benimle rahat: Para kazanıyorum, evler temiz ve yemekler lezzetli. Bana bağlı ve tersi değil.

Yine de, telefon görüşmelerinin ve mesajların bir çıktısını sipariş etmeye karar verdim. Şimdi bile değişmeye devam ederse, evlilik bitmiştir.

CHRİSTİNA, 23 YAŞINDA

Bir arkadaşım beni yeni eve taşınma partisini kutlamaya davet etti. Nadiren iletişim kurarız, bu nedenle toplantı her ikisi için de uzun zamandır bekleniyordu. Akşam yemeği sırasında ona çok ender bir ismi olan bir adamla olan ilişkimi anlatmaya başladım. Bir arkadaş şaşırdı: Bu, yan sokakta oturan adam değil mi?

 Onayladım. Bir yıldan fazla bir süredir onunla yattığı ortaya çıktı.

OLGA, 35 YAŞINDA

Kocamın bilgisayarında "Sevgili" adında bir belge buldum. Bana ithaf edilmediğini hemen anladım. Posta kutusunu hackledim ve ağlayan bir aşk mektubu buldum. Kocası eve geldiğinde eşikte toplanan eşyalar onu bekliyordu.

Altı yıl birlikte yaşadılar, inisiyatifiyle evlendiler bile. İşte geri isteyen üçüncü yıl. Bu arada, bu gün ona uzun zamandır beklenen hamileliğin sonunda geldiğini söylemek istedim. Vaktim yoktu ... Hemen boşandım. Bir kızı doğurdu, ama bu artık onu ilgilendirmiyor.

ANASTASİA, 29 YAŞINDA

Adamım geçenlerde bir aylığına bir iş seyahati için ayrılıyordu ve seyahat çantasında üç prezervatif vardı. Bunu tesadüfen keşfettim, ancak bulduğum hakkında hiçbir şey söylemedim. Sevilen birinin doğruluğunu kontrol etmek için paketteki seri numaralarının son rakamlarını hatırladım. Ve kaybetmedi - başka bir diziden prezervatifle döndü.

ELENA, 37 YAŞINDA

Kocam tamamen aptaldı. Çocuk bir aylıktı - evde çığlık atıyor ve uykusuzluk, işte tüm eller güvertede ... Ve böylece, rahatlamak için gece vardiyalarından birinde biraz içti. Hemen maceraya atıldım: Uzun zamandır ona bakan ortak bir arkadaşımı aradım ve beni evine davet ettim.

Şehrin diğer ucuna neredeyse hiç tanıdık olmayan bir köylüye gitti ve ona bir bira aldı - elbette, bunların hepsi onun ahlaki karakterini tamamen yansıtıyor. Aynı zamanda, kız kötü değil, sadece hayatta şanssız. Hep aptalca hikayelere giriyorsun.

Bu arada evde bebekle yatıyorum. Bir rüyada biriyle nasıl dans ettiğini görüyorum. Ve sonra, başka bir rüyada, bir traktör tarafından ezildiğini ve o hanımın yakınlarda durup ağladığını. Ve adı çıktı. Kocamı arayıp ne ve nasıl olduğunu soruyorum ve rüyamı anlatıyorum. Daha sonra, aniden ayıldığını, onu söndürdüğünü ve ayrıca mistisizme inandığını itiraf etti.

Sabah sudan daha sessiz, çimenden daha alçak geldi. Birkaç gün sadece ipekti. Sonra resimlerine rastladım - hiçbir şeyi silmeden yeni bir kamerayı gösterecek kadar akıllıydı! Bir tarih, saat, yer, yüzü var ... Bir rüyada her şeyi ne kadar doğru gördüğüme şok oldum. Ay şiddetle yemin etti ve sonra uzlaştı.


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar