Print Friendly and PDF

Ne’yse...Anyway

 

Benim dünyam 

Uçsuz bucaksız  

Sadece sen...

Bütün bunlar aşkın için olmalı

Dünyadaki tüm müzikler 

Tüm bu şarkılar aşkını anlatmalı

Ve onla birlikte yaşamalı

Ne’yse…

Bunca zamandır nerelerdeydin...

Özlüyorum ve hep özlüyorum.

Her gün senin

Muhteşem berrak aklın

Gizemli tavrın

Büyüsüne dahi ihtiyacım var…

Olmak ve ölmek

Arasında yaşıyorum ...

Sen benim gördüğüm gün

Daha fazla  tapınıyorum...

Şafağım ve günbatımım

Gecemin Leylası

Aşk şiirlerim senin için okundu

Başka kim için olabilirdi ki

Birileri ne yazar bilmem ama

Benim bir ikincim olamazlar…

İnanıyorum

Olmasını da…istemem

Ben ben olalı

Sensiz dünyaları göremedim ki

Sen aşkım

Benimle hep barışık ol

Nedendir şu sessizliğin çok uzun sürdü

Soramam ama

Bende kapanmayan yaramı deşiyor

Neden diyorum…

Yanımdasın o uzak gibi bir duruşunla

Hala devam ediyor

Benim dünyam

Değişmedi…değişemez de

Zarifçe demiştin

Aşk kendimde

Doğruca böyle yanıyor

İsmail Hakkı Altuntaş

**

My world

Immense

Just you...

All this must be for your love

All the music in the world

All these songs should tell your love

And live with it

Anyway…

Where have you been all this time ...

I miss and I always miss.

Your every day

Your magnificent clear mind

Your mysterious attitude

I even need your magic ...

To be and die

I live among ...

The day I saw you

I adore more ...

My dawn and my sunset

Leyla of the Night

My love poems were read for you

Who else could it be for

I don't know what somebody will write

They cannot be a second of mine ...

I believe

I don't want it to happen ...

Since i was me

I couldn't see the world without you

You my love

Always be at peace with me

Why is your silence lasted so long

I can't ask but

Digging my wound that doesn't heal in me

I say why ...

You're next to me with your distant stance

Still going on

My world

It has not changed ... it cannot change

You said gracefully

Love is on myself

It burns right like this



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar