Print Friendly and PDF

Kopya Zamanlar

 


Başka başka bir dünyada

Dönüyoruz birbirimize

Bir sır olmaktan çıktı

Durmalıyız galiba

Acı duymak belki bu olmalı

Gizli gerçeğin çıkmasında

Eğer ki biz sevgiliysek

Neden  bu ayrılık

Farklı yaşanan hayatlarda

Yoksa…korkudan mı

Çok zaman hayaller görüyorum

Kaçıyorum…nedeni olmadan

İnsanın en güzel hali

Belki unutması olmalı

Doğmadan olanlar kolayda

Dünya da ne kadar unutulur ki bir şey

Birde acıttıysa

İllaki izi kalıyor insanda

Deriz daima

Her şey bir rüya

Peki, kimiz neyiz o zaman

Kendimiz  bile olduğumuzdan

Şüphe ediyorsak

Ya ben  bir kişi  bile değilsem

Sen daha farklıysan

İnan ki insanlar unutulmamayı ister

Bense unutulmaktan yana

Çünkü var olan her şey senin

Ve bu bir hakikatse

Bu kadarı yeterli olmalı

Benim gibi sarhoş olana

Yılları devirdiğim hayat

Bir kez hoş oldu

O da seninle

Sürükleneceksem sonsuza

Zaman dursa da aksa da

Bu bende kalmalı

Senle yaşadığım tatlı anla

Ben yalnız sana kalmak istiyorum

Bir sorun değil al canımı

Keskin kılıcınla

Öldür beni

Razı olmasan da

Hep düşünüyorum çokça yaşıyorum

Kopya zamanları birkaç boyutta

Hangisinde gerçeğim… hangisinde hayal

Bilemeden durmaktansa

Avucuna konan bir kelebek kadar

Çok fazla durmak istemiyorum

Fani dünyada

İster üfür, ister tut

İster al beni

Yok dersen

Uçurmak kolay beni imkansızına

İsmail Hakkı Altuntaş






Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar