Print Friendly and PDF

Nasıl Sevemem

 



Bir sen varsın dünyamda

Bir sen kaldın 

Kimseler olmasın

Sen ol yeter ki canım benim

 

Yalnızsın...gönlümün tek sahibi

Kavuşmak arzumu anlatamam

Sevmek ve seni sevmek

Biricik  anlayanımsın benim

 

Çok seviyorum  seni

Dedikçe...bana mutluluk veren

Bir başka güzellik bulamam

Tek mahcup olduğumsun benim

 

Geçmişimle geleceğim

Her haline hayranım

Beklentim olan çok bir şeyde kalmadı

İnanılmaz gizlimsin benim

 

Seninle gurur duyuyorum

Her an seni düşünüyorum

Her şeyin bir bedeli varsa

Canım olsun benim

 

Zaman gelip geçiyor

Varsa bir ihtiyacım olan şey

Sevgi olduğunu anladım

O da sendeymiş aradığım  benim

 

Hayatıma girdiğinden beri

Çok sevdim seni

Nasıl sevemem

Eşsizim benim

 

Kusurlarım oldu

Sen çok özel ve güzelliğinle

Yeniden yeni yaptın

İyi bir kalbim oldu benim

 

Hayat dediğin şey

Yaşayana bağlıysa

Ben sana bağlanayım

Tek sahip olduğum ol benim

 

Aşka susamış gönlüm

Baharı çok bekledi 

Geldin girdin de hayatıma

Dünyalarım oldu benim

 

Ne güzel bir yüzün var

İçinde kalbimin battığı derin bir deniz

Yüzmek değil  boğulmalı

Alda bitsin hayatım benim

 

Bunların hepsi bir rüya olsa

Hepsi seninle olsun

Kaderimsin

Sevgilimsin sonsuzum benim

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar