Print Friendly and PDF

Her Şeyi Anladıkta Bu Sene mi Bütün Kötülükler Başımıza Gelecek



Her yerde bir münker, mevzu ve yalan olduğu tespit edilen bir hadisi korku dağıtıcı olarak servis ediliyorlar.
“Ramazanın ilk günü cumaya rastlarsa 15. de bir gökyüzü alameti olacakmış.”
Aşağıdaki linkte açıklayıcı bir bilgi var. Hadis tenkitleri de yapılmış. Bakabilirsiniz.
Ben de sadece size şu tabloyu hazırladım.
Bildiğim kadarıyla, bundan önceki senelerde 1 Ramazan cumaya rast gelmiş ve bu sayhayı veya göktaşını işitmedik. Şimdi sayha “corana”ya yardım etmeye mi gelecek? Sen işi bitiremedin. Bari ben kalanı tamamlayım diye.
Kendim adıma Rasûlüllah salla'llâhü aleyhi ve sellem den özür dilerim. Felaket tellalları dedi diye Allah Teâlâ bize azap göndermez. Ben Allah Teâlâ’ya sonsuz güveniyorum.
İhramcızâde İsmail Hakkı
Yıl
Miladi
Hicri
Rumi
Gün
1Ramazan
2020
1441
1436
Cuma
1Ramazan
2012
1433
1428
Cuma
1Ramazan
2004
1425
1420
Cuma
1Ramazan
1997
1417
1413
 Cuma

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar