El falı yoluyla basiret
El okuma sanatı, elin palmar yüzeyindeki
çizgiler, kıvrımlar
ve tüberküller
boyunca kendisi
için hazırlanan
bir kişinin karakterinin özellikleri,
eğilimleri ve
yetenekleri, sağlığı
ve kaderin değişimleri hakkında
bilgi edinen bir tür basirettir . .
El falı, tepelere göre ana hatların başlangıcının ve bitişinin konumunu,
uzunluklarını ve
keskinliklerini, konfigürasyon
özelliklerini (uçurumlar,
dallar), yardımcı
çizgilerle kesişme
noktalarını, işaretleri,
göreceli konumlarını
ve tabii ki birleşmelerini dikkate alır. çizgiler. Aynı zamanda el ve parmakların şekline (tipine) büyük önem verilmektedir.
Bir kişinin
karakterinde, falcıya
göre üç temel vardır: pratik ( maddi), zihinsel (manevi) ve rasyonel (entelektüel).
Her biri insan yaşamının çeşitli yönlerini kapsar: pratik olanın merkezinde - kişinin sağlığına, yemeğine,
içeceğine, giyimine,
dairesine vb . açgözlülük ve gizlilik; ruhun kalbinde - inanç, umut , aşk, idealizm, sanatsal algı , nezaket, şefkat, fedakarlık,
26
tutku, ilham,
mistisizm; memnun
etme arzusu ve anlamsızlık; rasyonel olanın temelinde - hafıza, eleştiri, mantık, birleştirme
yeteneği, diplomasi.
Bir kişinin
gelişimi ne kadar yüksekse, karakterinin üç temelinin her biri o kadar gelişmiştir.
I avuç içi
Avuç içi, insan içgüdülerinin
ve özlemlerinin
merkezidir!, Bir
kişinin ruhu ise parmaklarda ifade edilir . Zayıf mizaçlı insanların avuç içi uzundur. Zeka ve harika duygularla yetenekli
- pürüzsüz, hatta parmaklar. Düğümlü , çirkin parmaklar basit, sıradan insanlarda bulunur.
Sinsi ve şeytani parmaklar genellikle uzun ve düğümlüdür. İdeal el ne çok yumuşak ne de çok serttir.
Büyük elleri
olan insanlar,
fiziksel zevklere
karşı oldukça
gelişmiş bir tutkuya sahiptir. Aristokratların uzun,
ince elleri ve pürüzsüz parmakları vardır . İktidara ulaşmış kişilerde düğümlü, spatula gibi geniş eller bulunur. Birçok ünlü ressamın, şairin, sanatçının güzel küçük elleri vardı. Büyük, yumuşak, güzel bir el genellikle hareketsizliğin,
tembelliğin ve
şehvetli zevklere
susuzluğun bir
işaretidir . Büyük ve sağlam bir el, enerji, çabukluk, düzen sevgisi ve faaliyetten söz eder. Ayrıca, fiziksel güce de tanıklık eder. Öfke ve kapris, uzun, kemikli ellerle gösterilir.
Kısa kalın parmaklı geniş eller , fiziksel olarak güçlü ancak sınırlı ufku olan insanlarda bulunur. Orta uzunlukta parmaklara
sahip ince, sinirli eller, kural olarak, inançlarında enerjik,
kararlı ve sarsılmaz insanlara
aittir .
Kötü insanlar,
sadece gözlerini
değil, aynı zamanda ellerini, özellikle avuç içlerini de yabancılardan gizler.
Dürüst ve açık insanlar ellerini asla saklamazlar. İyi niyetli insanların elleri hep görünürde, kötülerinki
ise hep saklıyor.
I yardım
ediyorum , dürüst
ve gelişmiş insanlar 1 Avucunu gökyüzüne yarı dönük, dürüst olmayan II ve aptal - avuç içi yere dönük olarak veririm . I
Çarpık, kemikli,
düğümlü parmaklı
bir el, neredeyse her zaman kesin bir soğukluk, cimrilik ve düşük zeka belirtisidir. Yuvarlak
dolgun bir el genellikle yumuşak kalpli, iyi huylu, sağlıklı ama tembel kişilerde bulunur . Şişmiş kalın damarları olan bir el , fiziksel gücün yanı sıra pratiklik ve aklın ayıklığını gösterir.
Dengeli ve istikrarlı insanlarda
elin büyüklüğü
vücudun diğer
bölgeleriyle orantılıdır.
Kararsızlık, tutarsızlık,
kötü eğilimler
ve alışkanlıklar,
vücudun geri kalanıyla aynı boyutta olmayan ellerle karakterize
edilir.
ELİM _ v
7 ana el türü vardır :
Ey temel;
Ѳ spatula;
Ѳ sanatsal (konik);
О pratik (açısal);
Ѳ felsefi;
Ѳ manevi (zihinsel);
Ѳ karışık.
Pratikte bu keskin bir şekilde çizilmiş el tipleri son derece nadir olsa da (genellikle iki veya daha fazla temel tipin kombinasyonları meydana
gelir), bunların
yorumlarına aşina
olmak, bir kişinin karakterini
tanımlamayı denemeyi
kolaylaştırır.
, doğuştan ortaya konan karakteristik özellikler
olan araştırma
belirtilerini gösterdiğine
inanılıyor . Sağ el ise kişinin potansiyeline göre
hem kendi iradesiyle hem de dış koşulların etkisiyle
neler yaptığını
gösterir.
TEMEL KOL
En çarpıcı
tezahüründe, bu,
beceriksiz kalın,
sanki küt kısa parmaklarla (biraz geriye doğru bükülmüş) geniş, kaba ve sert bir avuç içidir , başparmak neredeyse
işaret parmağının
tabanında biter.
Böyle bir el, insanın zihinsel gelişiminin
aşağılayıcı bir
kanıtıdır. Hayvan
baskınlığından şüphelenilebilir
içgüdüler, zayıf,
tembel hayal gücü, doğanın tüm etkilenebilirliği
ve hatta duyarlılığı ile zayıf maneviyat. Temel eli olan kişilerin , hayattan özel taleplerde bulunmamalarına rağmen,
destekten mahrum
kaldıkları anda
depresyona girdikleri
ve batma eğiliminde oldukları
gözlemlenmiştir. Batıl
inançlıdırlar, katı
ahlaki ilkelere
sahip değildirler,
dogmatik din ahlakına sahiptirler
ve kolayca umutsuzluğa ve hayal kırıklığına uğrarlar.
maça el
El genellikle
büyüktür. Başparmak
kararlılığı gösteren
iyi gelişmiştir.
Uçları ezilmiş
gibi ve alttaki kısımdan daha geniş olan spatula parmaklarla karakterizedir
. Böyle bir elin sahibinde zanaatkar,
sanatçıyı bastırır,
onda bilgiyi uygulama yeteneği galip gelir. İnsanın pratik bir zihni, çalışkanlığı, faaliyet
sevgisi vardır
. Aşkta sadakat ve sebatla ayırt edilen, görkemli ve etkileyici her şeyin önünde eğilerek hayattan büyük taleplerde bulunur . Pürüzsüz parmaklar, rahatlık
ve yeterince mantıklı olduğunda parlama arzusunu gösterir. Kürek el sahipleri arasında, kendi fikir ve arzularını gerçekleştirmekten
uzak tuhaflıkları
olan pek çok insan vardır .
SANATSAL EL
Bu kesinlikle
ünlü bir sanatçının eli değil. Ancak tamamen sanatsal bir elin sahibi genellikle 30 yaşındadır.
ilham, duygusu
genellikle mantığa
üstün gelir, öncelikle biçimden,
görünüşten etkilenir.
Böyle bir eli olan bir kişinin zengin, mutlu, ünlü olma arzusu gelişmiştir . Ek olarak, kurnazlık ve proje hazırlama yeteneği de varsayılabilir. Fenomenleri düşünmeye
alışık değildir,
hayatın dış tarafından memnundur,
dinlenmeyi sever,
kolayca kendini
kaptırır, genellikle
eksantrik davranır,
aşkta yüzeysel
ve kararsızdır,
yaratıcı özgürlük
hayalleri kurar,
sürekli yeni tanıdıklar arar, çabalar yer değiştirir, zevklerde
ölçüsüzdür ve
ahlaki ilkeleri
yoktur.
İkincisi, en uç ifadesini, tamamen sanatsal olandan daha kaba olan (parmaklar daha kalın, tırnaklar daha pürüzlü ve dış hatların zarafetinden
yoksun) sözde
zevk elinde bulur ve eksantrik, abartılı
bir doğayı karakterize eder. bencil ve tembel, şehvetli , alaycı, yalana eğilimli, cicili bicili, sadece kendi ihtiyaçlarını karşılamak
için yaşayan.
dikdörtgen (badem
biçimli) tırnaklara
sahip sivri parmaklarla ayırt edilir .
PRATİK EL
El, orta büyüklükte, dikdörtgen
(dörtgen) düğümlü
parmaklara ve
güçlü bir şekilde gelişmiş eklemlere sahiptir.
Avuç içi biraz içbükey, oldukça sert.
Böyle bir elin sahibi, sanatsal eli olan bir kişide çok eksik olan karakter özellikleriyle
karakterize edilir.
Bu tür çok yaygındır , bu tür ellere sahip insanlar örgütsel ve düzenleyici faaliyetlere
eğilimlidirler, dayanıklılık,
sabır ve azim, düzen sevgisi ve nezaket ile ayırt edilirler. Güçlü, enerjik ruhları serbest vuruştan yoksundur , duyguların etkisi altında hareket etmenin ne demek olduğunu anlamıyorlar.
Bu tür insanlar gerçeği ideale, zekayı ve yeteneği parlak görünüme, iyiyi güzele ve faydalıyı her ikisine de tercih ederler.
i
Böyle bir
elin sahibi örnek bir çalışan olabilir , ancak katı, bilgiç bir bürokrat , itaat etmeniz ve boyun eğdirmeniz gereken yere kendini nasıl koyacağını bilir .
sınırsız özgürlük
ayrıcalıklarına sahiptir
ve her zaman otoritelere itaat etmeye hazırdır.
ellere, kürek ellerin bağımsızlığı
ve vicdanlılığı
bahşedilmemiş olsa
da , düğümlü ellerin "dünyaya hükmettiği"
söylenebilir.
FELSEFİ EL
parmakların her iki eklemini düğümleyen büyük veya orta büyüklükte bir fırça ile karakterize edilir . Yarı konik tırnak falanksı sopa şeklindedir ve uzun olanın her iki falanksı da
neredeyse aynı boyutta başparmak (yargı gücü ve irade gücü dengelenir). Böyle bir elin sahibi, süslenmemiş gerçekliği
çekici yanılsamaya
tercih eder , bir olgunun nedeni ile çıplak gerçekten daha çok ilgilenir, gerçeğe güzelliğe değer verir, öz biçimi tercih eder. Parmaklardaki düğümler,
dikkatlice tartma
ve doğru hesaplama yeteneğini
gösterir .
Pratik ve kürek şeklindeki ellerin sahipleri pratik düşünceler ve ilgi alanlarına kapılırsa,
sanatsal olanlar
soyut bir fikir ve güzelliğe (sanat) kapılırsa, felsefi tipteki insanlar analiz ve sentezle meşgul olurlar. Felsefi bir eli olan kişiler için, sadece tamamen sanatsal doğalar anlayışsızdır;
gerisini anlayabilir
ve takdir edebilirler. Aksine,
diğer tiplere
sahip insanlar,
yalnızca kendi
tiplerinden olan
insanlarla iyi
geçinme eğilimindedir.
MANEVİ (ZİHİNSEL) EL
Pürüzsüz , ince parmakları, oldukça uzun ve sivri tırnak falanksları,
iyi biçimli ama dar bir başparmağı olan küçük, ince, narin bir eldir. Bu tür bir elin sahibi, olağanüstü pratik olmama, deneyimsizlik ve hayatta kendini savunamama , maddi yönünü ihmal etme , gerçekliği tefekkür etme ve idealleştirme ile karakterizedir.
Onlarda ruhun çabası her zaman bedenin çabasına galip gelir. En yüksek manevi ideallerin rehberliğinde
, dürüst ve sadıktırlar,
saftırlar, sevgiye
ve özgürlüğe,
güzelliğe derin
bir ihtiyaç duyarlar, hassastırlar,
tavırlarında naziktirler,
çoğu zaman yakınları tarafından
bile yanlış anlaşılırlar, bazen
umutsuzca hayata
karışırlar. Ve
avuç içi parmakların dibinde
ne kadar darsa, sahibinin doğası o kadar orijinaldir.
KARIŞIK EL
Herhangi bir türden en az ikisinin belirtilerini birleştirerek
insanların büyük
çoğunluğunda görülür.
Karışık bir elin sahibi, yavaş yavaş orijinal ana türlerin doğasında bulunan niteliklere
sahip olur ve çok yönlü ilgi ve yetenekler gösterir . Katı ve esnek bir el idealdir, aktif bir zihne, teoriyi pratikle uyumlu hale getirme yeteneğine tanıklık
eder .
ve Yukarıda
açıklanan ağırlık
hem erkek 1 I hem de kadın eli için geçerlidir. Ancak, uygulama gösterir- | kadın elinin bazılarında farklı olduğunu düşünüyor
I özellikler.
Bir kadının
eli kural olarak daha yumuşaktır, daha zayıftır ve parmakları daha pürüzsüzdür, üzerlerinde
nadiren düğümler
oluşur . Bu tür ellere sahip kadınlar, tutarlı muhakeme yerine hayal gücü ve hızlı özümseme gerektiren
işlerde daha yeteneklidir . Bununla birlikte, parmaklarda düğümler
görünüyorsa, orta
derecede duyarlılıktan
bahsedebiliriz. Büyük
başparmağı olan
ellerin sahipleri
sağduyulu ve açık bir zihinle ayırt edilirler , duygudan çok akılla severler . Diğer kadınlardan daha kararlıdırlar, genellikle
bilimleri incelemeye
meyillidirler. Aksine,
başparmağı kısa
olan kadınlarda
duygusallık zekaya
üstün gelir ve özellikle güzel olmasalar bile erkekler kadınsı oldukları için onları daha çok severler.
Küçük, narin ve esnek, pembe kadın elleri, parmaklardaki
düğümler belirgin
şekilde belirgin
olsa bile, karakterin canlılığını,
zekasını ve titizliğini gösterir.
Bu tür ellere sahip kadınlar, duygusal,
iç çeken hayranlardan nefret
eder. Sadece zeka, zeka ve tükenmez bir eğlence kaynağı ile ayırt edilen bir adamdan hoşlanabilirler.
Güçlü gelişmiş
bir eli, koni biçimli parmakları ve kısa bir başparmağı olan bir kadın eli, retorik ve mantık yeteneğini karakterize
eder. Bu tür kadınlar, yalnızca konuşmacı olma yeteneğine sahip kişiler tarafından büyülenebilir
. Narin, hafif sivri parmakları ve kısa bir başparmağı olan sert, esnek bir el, zihin gücünden çok duyguların gücüne boyun eğdirilmesi daha kolay olan kadınlarda bulunur;
kolayca kapılırlar,
dünyanın görüşüne
pek aldırış etmezler ve anlamsızdırlar.
Elbette sadece
elin şekline göre kategorik sonuçlar çıkarmamak
gerekir. Bununla
birlikte, elin
şeklinden bu şekilde bahsetmişken,
eski günlerde
bile ebelerin,
ev ebelerinin
dar bir avuç içi (uzamış bir doğumun habercisi) üst kısım ile kombinasyonunu düşündüklerini hatırlamakta
fayda var.
Bileklik çizgisi,
ortadan parmaklara
doğru keskin bir şekilde kıvrılır.
Karakter özelliklerinin
gelişimi ve ilişkisi üç ana palmar çizgi ile değerlendirilir : pratik olan - yaşam çizgisi boyunca, manevi olan - kalp çizgisi boyunca ve rasyonel olan - zihin (kafa) çizgisi boyunca .
kudret tüberkülünden
gelirler ve anlamlarına göre isimlendirilirler. Aşk
tüberkülünü baş
parmağınızla saran
birincisine yaşam
çizgisi denir.
Yanında akıl çizgisi, üçüncüsü ise kalp çizgisidir.
Çizgilerin açıklamasına
geçilirken, birkaç
açıklama yapmak
ve chiromantic'in
nelere özellikle
dikkat etmesi
gerektiğine işaret
etmek gerekiyor.
Öncelikle her
çizginin uzunluğunu
ve yönünü, başlangıç ve bitiş noktalarını belirlemesi gerekiyor.
I Elinizi
protestodan daha
erken inceleyebilirsiniz
- yemekten 2 saat sonra. I'in daha doğru bir çalışması için, her iki eldeki çizgileri dikkate almak gerekir.
HAYAT HATTI
Yaşam çizgisi,
Jüpiter ve Venüs'ün tepeleri arasında başlar ve kavisli bir şekilde 36'yı sınırlar.
ikincisi (başparmağın
tabanı etrafında).
Bu, eldeki tüm çizgilerin en önemlisidir. Bir kişinin sağlık durumunu ve dolayısıyla dayanıklılığının az
ya da çok olduğunu yargılamak için kullanılır. Çizgi ne kadar uzun ve daha iyi çizilirse , rengi o kadar parlak, sağlık o kadar güçlü olur. Geniş ve solgunsa, kötü sağlık ve düşük karakter özelliklerinden
bahsetmek için
sebep vardır.
Aşk tüberkülünün
tüm yüceliğini
kucaklayan düz
bir çizgi, açıkça tanımlanmış,
hiçbir yerde kesintiye uğramayan
bir çizgi, uzun bir yaşamın, hem geçmişte hem de gelecekte mükemmel sağlığın bir işaretidir . Ayrıca bu, Şii'nin iyiliğine ve uzlaşmacı olduğuna da tanıklık ediyor.
Yaşam çizgisi
ne kadar kısaysa, yaşamın kendisi de o kadar kısadır. İki parçadan oluşan bir çizgi, ölümcül bir hastalığı veya ani ölümü gösterir.
İlk başta bir çatal oluşturarak çatallanırsa,
bu bir sağlık belirtisidir.
Uzun bir yaşam çizgisi de olsa çok ince, bir kişinin gerginliğinden bahseder.
Çok geniş,
derin bir yaşam çizgisi, bir kişiyi suçlara götüren kaba eğilimleri ve güçlü tahrişi gösterir .
Çifte yaşam çizgisi, bazen zenginlikle birleşen
mutluluğu tahmin
eder. Kadınlarda
böyle bir yaşam çizgisi duyarlılığı gösterir.
Yaşam çizgisinden
aşk tüberkülüne
kadar göze çarpan bir dal ayrılırsa - bu tehlikeli bir hastalığın işaretidir;
kaynaklanır . Güç tüberkülüne dönen bu dal, sonraki tüm yaşamı etkileyen , yaşanan tehlikeli bir hastalığa tanıklık ediyor .
Kısa bir yaşam çizgisi veya her iki elde de kesintiye uğraması ani ölüme işaret eder. Herhangi bir yerde kesintiye uğramasa da kısa ise kısa ama mutlu bir hayat vaat ediyor.
Ancak şu ya da bu yaşam çizgisinden kaynaklanan
belirtilerin belirleyici
olduğu düşünülmemelidir.
Birçok avukat,
arkalarında yalnızca
bir uyarı değeri tanır . Örneğin, kısa bir yaşam çizgisi kısa bir yaşamı öngörüyorsa,
bu yalnızca çok dikkatli olmanız ve sağlığınıza dikkat etmeniz gerektiği anlamına gelir . O zaman, bu koşullar altında kişi, yaşam çizgisi okumalarına
dayanarak tahmin
edebileceğinden çok
daha fazlasını
yaşayabilir. Aksine,
uzun bir yaşam çizgisi durumunda , ancak yanlış yaşam tarzıyla, kişi günlerini kısaltma riskini alır.
Bir kişinin
azmi her zaman kazanır: çizgide keskin bir kırılma olması durumunda ( ani bir hastalığı tahmin ederek), onu bir bütün halinde bağlayan bağlantı ipleri, uygun sağlık bakımı ile görünebilir.
Hayat çizgisi
sanki bir ada oluşturuyormuş gibi üzerine kapanan bir dal ile sunuluyorsa, bu kansızlığa, kötü sağlık ve hastalığa işaret eder. Buna göre, eski avukatlar insanların
yaşını (“ yaşam merdiveni” ve diğer yöntemler) hesapladılar.
Zalim ve kibirli insanlarda hayat çizgisi geniş ve koyu kırmızıdır. Yaşam çizgisinde, genellikle yukarı veya aşağı giden süreçleri (dalları) gözlemlemek
gerekir. İlki,
özellikle yaşam
çizgisi, baş çizgisi ve karaciğer çizgisinin
oluşturduğu üçgenin
içine doğru ilerlemek elverişli
olarak kabul edilir, her konuda zenginlik ve başarıyı öngörür. İkincisi, yoksulluğa ve başarısızlığa işaret
ediyor.
Yaşam çizgisinin
başlangıcındaki haç
(üstte başparmak
ve işaret parmağı arasında) talihsizliğe işaret
eder. Yaşam çizgisinin sonundaki
aşağıdaki haç
ise tam tersine, yaşlılığa
kadar mutlu bir yaşamı yansıtır.
tepesinden (işaret
parmağından) kaynaklanan
yaşam çizgisi,
kibir, şeref
ve şeref susuzluğunu gösterir.
Aynı zamanda başparmağın ilk eklemi, yani irade eklemi iyi gelişmişse, bu yüksek bir sosyal konuma ulaşmanın bir işaretidir. Yaşam çizgisi kesintiye uğramaz, ancak çok sayıda filiz verirse, bu küçük hastalıklara ve baş ağrılarına işaret eder. Aklın çizgisini atlayarak
kalbin çizgisine
bağlı yaşam çizgisi, bir tür kazadan erken bir ölüme işaret eder. Hayalperest, pratik olmayan ve savurgan insanlarda hayat çizgisi ile akıl çizgisi birbirine bağlanmaz.
Hem geniş hem de kırmızı olan zihnin çizgisiyle yakından bağlantılı
olan yaşam çizgisi, zulmün, açgözlülüğün ve açgözlülüğün kanıtıdır.
tüberkülünde (küçük
parmakta) dallanan
yaşam çizgisi,
sinirlilikten, konsantre
olamamaktan bahseder
. Kinci ve melankolik insanlarda hayat çizgisi ince ve derindir. Yaşam çizgisinde gözle görülür kırışıklıklar, yaşanmış
hastalıklar anlamına
gelir. Bu kırışıklıkların konumuna
göre, yaşanılan
hastalıkların yanı
sıra sonraki hastalıkların zamanını
belirlemek mümkündür
. Gençlik hastalıkları hayat çizgisinin başında,
orta yaş hastalıkları bu çizginin merkezine doğru, yaşlılık hastalıkları ise sonda ifadesini bulur.
Baştan sona ona eşlik eden başka bir ince çizginin paralel olduğu bir yaşam çizgisi vardır. Bu ikinci çizgiye hayatın astrolinesi
denir. Astro yaşam çizgisi olumlu bir etkiye sahiptir ve genel olarak yaşamda ve özellikle askeri kariyerde büyük başarı sağlar.
Bu astrolin
aynı zamanda aşırı gücün bir işaretidir. Genellikle böyle bir çizgiye sahip olan insanlar, güçlü bir mizaca sahiptir, şehvetli
zevkleri çok fazla kötüye kullanırlar.
I Çoğu durumda, astrolin sağlıklı bir II yaşam, zenginlik ve mutlu bir yaşlılık verir. I
Eskimişlikten kaynaklanan
doğal ölüm , yaşam çizgisinde bir çarpı işareti ile işaretlenir ve ölüm zamanı, çizgi üzerindeki çarpı konumuna göre belirlenir.
siyah noktalar
veya kare figürler , sahip olunan, güçlü , öfkeli bir kişidedir.
Süreçler yaşam çizgisinden çıkıp zihin çizgisine dokunursa, bu şeref ve zenginliği yansıtır.
İktidar ovasında
başlayan, aşk
tüberkülüne kadar
uzanan ve yolu üzerinde hayat çizgisini aşan bir çizgi, tehlikeli bir yara almanın kesin işaretidir. Yaşam çizgisinde biri rozete değen dallar çıkarsa, bu önemli yaşam çalkantılarına
işaret eder ve daha iyiye doğru değişir. Küçük parmağın yanında fantezi tüberkülüne
giren bu dallardan biri anlaşılmaz olana çabalamanın bir işaretidir.
Zihinsel engelli
veya aşırı beyin çalışması nedeniyle zihin gücünü zayıflatmış kişilerde yaşam çizgisi aşağıda çatallanır. Bu genellikle yeteneklerinin
gücünü çarçur
eden yazar ve oyuncularda görülebilir . Durumu iyileştirmek
ve gücü geri kazanmak için daha uzun süre dinlenmeniz ve en iyi şekilde seyahat etmeniz gerekir .
Yaşam çizgisi,
her biri yaşamın on yılını temsil eden dokuz bölüme ayrılmıştır ve böylece her olayın zamanı az ya da çok doğrulukla belirlenebilir.
Yaşam çizgisi
boyunca yaşı belirlemek için aşağıdakileri yapın.
Pusulanın bacağını
işaret parmağının
köküne, diğerini
de Apollon Dağı'na koyarlar. Yayı çizerek, 10 yıllık yaşam veren yaşam çizgisini geçerler. Ardından,
ikinci ayağı yüzük parmağı ile arasındaki boşluğa hareket ettirin.
yılda da aynı şekilde alırlar. Ayrıca, ikinci bacak Merkür'ün tepesine (30 yaşında) - küçük parmağın görünümüne
ve üçüncü ekleminin köküne (40 yaşında) geri hareket eder. Hayat çizgisi devam ediyorsa birinci ayak aynı yerde bırakılarak pusulanın ikinci ayağı kalp çizgisinin sonuna kadar (küçük parmağa doğru) ayrılarak 50 yıl alınır.
60 yıl
elde etmek için yaşam çizgisi boyunca yaşam çizgisinin 40 ila 50 yıl arasındaki bölümüne
eşit bir değer ayırın.
70 yıl
almak için bu mesafeyi üçte bir oranında azaltın. Ve böylece, hala yer varsa.
Birçok avukat,
yaşı belirlemek
için başka bir yol sunar. Satürn çizgisi ( kader çizgisi) üç çizgiye bölünmüştür: zihin çizgisi, kalp çizgisi ve Merkür çizgisi veya Apollon çizgisi. Birinci bölüm 20 yıl, ikinci
bölüm 40 yıl , üçüncü bölüm 10 yıl verir. Yaşını, başının ve kalbinin çizgilerini
tahmin edebilirsiniz
. İlki (soldan sağa) Satürn (20 yıl), Apollon (30 yıl), Merkür (40 yıl) çizgisiyle kırılır.
İkincisi aynı
çizgilerle kesişir
ve Satürn çizgisi için 40 yıl
, Apollo çizgisi için 20 yıl
ve Merkür
çizgisi için 10 yıl
verir.
KALP ÇİZGİSİ
Kalbin çizgisi,
bildiğiniz gibi
parmakların tabanında
bulunan tüberküllerin
tabanından geçer.
Bu çizginin uzunluğuna göre, bağlanmanın gücü hakkında bir sonuç çıkarılabilir:
daha uzun, 42
Bağlanma ne kadar dayanıklı ve güçlüyse, kişi o kadar nazik, yumuşak ve samimidir.
Asil, cömert,
her türlü fedakarlığı yapabilen
insanlarda belirgin,
doğru bir kalp çizgisi görülür ve genel olarak aşkta ve şansta başarı, işaret ve orta parmak arasında başladığını
tahmin eder. Başlangıcı Jüpiter
Dağı'na ne kadar yakınsa ( işaret parmağının altında),
kişinin özlemi
o kadar saf ve ideal . Ancak Satürn'ün tepesine ne kadar yakınsa (orta parmağın altında), güdüleri
o kadar şehvetli ve temeldir.
Temiz olduğunda
ve güç tepesinin önünde (işaret parmağında)
başlayıp güç ve servet tepesinin arasında (küçük parmakta) bittiği zaman, bu, uzun ve samimi şefkat gösterebilen
iyi bir kalbin işaretidir.
Bu çizginin
veya üzerindeki
çentiklerin tamamen
yokluğu, tanrısız
ve hain bir kişiye ihanet eder ve bazen beklenmedik ve kaçınılmaz bir felaketin habercisidir.
Aksine, tüm avuç içinden geçen kalp çizgisi, başındaki
ve sonundaki süreçlerin gösterdiği
gibi, çok fazla hassasiyet ve hassasiyetin bir işaretidir. Kalbin çizgisi üzüntü tepesinde (orta parmağın dibinde) başlıyorsa,
bu kişinin sevgisi samimi olmaktan çok şehvetlidir ve bu nedenle hızla geçer.
Kırık bir çizgi, bir acı belirtisidir (bazen başarısız bir evlilik anlamına gelir).
Bir erkekte
kırık bir kalp çizgisi hayal kırıklığı demektir. Sahipleri
genellikle kadın
düşmanıdır ve
genel olarak bu, duygusuz ve kötü bir kalp olan misantropinin bir işaretidir. Kalp çizgisi parçalara ayrılan kadınlar, kural olarak, şehvetli zevklerle doyurulur.
Ayrıca kalp hattındaki kırılmalar
da kalp hastalığına işaret eder .
bir zincirin
ana hatlarına
sahip olan kalp çizgisi, aşkta tutarsızlığın
yanı sıra çok sayıda aşk macerası ve entrikayı gösterir.
Kalbin geniş kırmızı çizgisi, sahibini zulme ve suça sürükleyebilecek büyük
çılgın tutkuların
bir işaretidir.
Bu çizginin
güzelliği, diğer
elverişli koşullar
altında, aşk ve dostlukta uzun vadeli şefkat gösterme yeteneğini gösterir.
Soluk ve geniş bir kalp çizgisi, fiziksel zayıflığı,
zayıf iradeyi
gösterir ve ahlaksız, kalpsiz ve hayatta hayal kırıklığına uğramış bir yaşam tarzı sürdüren insanların
başına gelir.
Kalbin çizgisi
işaret parmağını
yüzük şeklinde
sararsa, bu en içteki bilimlerin sırlarına
bağlılığın bir
işaretidir. Bu
çizgiye Süleyman'ın
yüzüğü denir.
Üzüntü tüberkülünün
altındaki (orta
parmağın tabanında)
zihnin çizgisine
bağlı olan kalp çizgisi, kırık bir kalpten hızlı bir ölüme işaret eder. Kalp çizgisinin diğer çizgilerle kesişmesi, yaşanan talihsizliklere tanıklık
eder ve her birinin nedenleri, altından
kalp çizgisinin
geçtiği tüberkül
ile değerlendirilebilir.
Örneğin, sanatın
tüberkülünün altındaysa
( yüzük parmağının yanında),
o zaman talihsizlik, yetenek
eksikliği olan
sanat arzusundan
vb.
Kalp çizgisindeki
kırmızı girintiler
ve üzerindeki
noktalar, fiziksel
veya manevi şokların miktarını gösterir.
Kalp çizgisinden
kudret tüberkülüne
(işaret parmağına
kadar) kadar olan üç işlem, zenginlik ve izzete işarettir.
Kadınlarda kalp çizgisi akıl çizgisini geçip yaşam çizgisine giderse, bu doğum sırasında büyük tehlikenin kanıtıdır.
İki yerine
bir satırın varlığı, kaba kuvvet ve zulümden bahseder.
Farklı yönlerde
birçok sürgün
veren kalbin çizgisi, aşk ve sevgide kesin bir tutarsızlık işaretidir.
tepesinden başlayan,
süreçler ve kesintiler olmadan başlayan kalbin çizgisi, sevilen birini kaybetme tehdididir.
tüberkülüne yükselen
, diğeri yaşam çizgisine inen iki eşit parçaya bölünmüş kalp çizgisi, bölünmüş bir duygu, eylemlerde ve eylemlerde güven eksikliği, sık sık anlamına gelir. hatalar ve depresif bir ruh hali.
Kalp çizgisi,
hayat ve akıl çizgisinin başladığı yerden başlıyorsa ve aynı şey tekrarlanıyorsa, bu
ani bir kırılmaya işaret eder.
ölüm ve sadece bir kolda - kalp ve akciğer hastalıkları.
Başparmak ve işaret parmağı arasındaki boşlukta
aralarında çalışan
iki veya üç dalla zihin çizgisine bağlanan kalp çizgisi, kasvetli düşünceleri, intihar
eğilimini gösterir.
İşaret parmağına
giden iki dallı kalp çizgisi, hayattaki başarının bir işaretidir , üç - iyi bir kalbin işareti ve kadınlara kur yapma eğilimi.
yakınındaki kalp çizgisinde çarpı işareti, mutlu bir evliliğe işaret eder. Aksine, başarısız bir evlilik , kalp çizgisinin sonundaki
iyi tanımlanmış
süreçlerle belirtilir.
Kalp hattındaki
"ada" (kapalı
bir dal ) kalp hastalığına eğilim anlamına gelir ve kadınlarda - anlamsızlık ve sefahat belirtisi.
Unutulmamalıdır ki
avucunuzun içindeki
tehdit işaretleri
ancak iki elde de görüldüğünde ölümcüldür.
I Olumsuz
bir işaret, talihsizliği tahmin
etmek için hala yeterli değildir, çünkü diğer ve olumlu işaretler onun değerini azaltabilir
Yani, tehlikeyi
neredeyse tamamen
ortadan kaldırın.
Yaklaşan tehlike, nedenlerinin iyi ve kapsamlı bir şekilde araştırılmasıyla önlenebilir.
tümseklerde, çizgilerde
veya çeşitli
işaretlerde açık
olabilir: enine
çizgiler, haçlar,
yıldızlar, daireler,
eşkenar dörtgenler,
üçgenler vb.
ZİHİN HATTI (BAŞ)
Akıl çizgisi
(kafa) başparmak
ve işaret parmağı arasında başlar. Yolculuğunun
başlangıcında çoğu
durumda yaşam
çizgisiyle birleşir,
ancak sonra onu terk eder ve tüm avuç içinden geçerek Mars ve Ay ovasını geçer.
düz, uzun ve renkli bir akıl yürütme çizgisi oluşur.
Böyle bir çizgi ayrıca enerji verir , soğukkanlılık, dikkat ve istikrar , bunlar ne kadar güçlü ifade edilirse, güç tüberkülü o kadar gelişir. Tüberkülün
zayıf gelişimi
ile, böyle bir zihin çizgisine atfedilen
kalite güçleri
bir şekilde yumuşatılır.
Çok anlayışlı ve zeki insanlarda aklın çizgisi başlangıçta hayatın
çizgisiyle ve
kalbin çizgisiyle
kesişir.
Zihin çizgisinin başlangıcı yaşam çizgisiyle örtüşmüyorsa bu, dengesiz, eksantrik,
iradeli bir kişiyi gösterir, bu çizgiler arasındaki boşluk ne kadar geniş olursa, bu nitelikler o kadar net ifade edilir. Ve tam tersi, zihnin çizgileri arasında daha az boşluk ve
hayat, insan makul ve gerçekten faydalı faaliyete yaklaştıkça.
Çok uzun ve düz bir zihin çizgisi, bir insanda bazen cimriliğe dönüşen belirli bir tasarruf eğilimini ortaya çıkarır.
Güç düzlüğünü
aşan ve fantezi tüberkülüne
inen zihin çizgisi, güçlü bir hayal gücüne ve büyük yeteneklere sahip bir kişi anlamına gelir. Bildiğiniz gibi, fantezi yığını fanteziden bahsediyor, ancak uyumlu değil, fırtınalı, akılla düzenlenmemiş.
t
, sağlıklı düşünme eksikliğini ve aşırı dikkati ifade eder.
I
Zihin çizgisi
avucun yarısına
ulaştığında, bu
fikir eksikliğine
ve konsantre olamamaya işaret eder. Orta parmağın dibindeki üzüntü tepesine karşı güç düzlüğünde duran zihin çizgisi, şiddetli bir ölüm olasılığını gösterir.
Zihnin çizgisi
bir zincir şeklinde geriliyorsa,
bu düşüncelerin
tutarsızlığının bir
işaretidir. Ancak
zihin çizgisindeki
beyaz noktalar
, önemli bir keşif yapmaya mahkum olan parlak, yaratıcı bir zihin anlamına gelir.
Sonunda ikiye ayrılan, bir kolu düz, diğeri fantazi tüberkülüne inen zihin çizgisi, yalan sevgisine tanıklık eder; bu tür insanlar başkalarını
kolayca, sık sık ve ustaca kandırırlar.
Aklın çizgisi
orta parmakta
üzüntü tepeciğinden
başlayıp güç
tepesine kadar
uzanıyorsa, aynı
zamanda kalp çizgisi kısa ve pek fark edilmiyorsa bu bir alamettir. büyük hatalar ve hatalar yapan , her şeye çok çabuk karar veren ve eylemlerinden sık sık tövbe eden kişi.
Genellikle orta parmaktan çıkan, hüzün tüberkülü ile kalp çizgisini kesen ve akıl çizgisinde biten bir çizgi vardır. Bu aptallığın bir işaretidir. Aynı zamanda, zihnin kısa çizgisi, erken ölüme mahkum olan bir insan muhbiri ele verir. Orta parmakta hüzün tüberkülünden çıkan
ve kalp çizgisini akıl çizgisinden geçen çizgi de aynı şeyi haber verir.
I Zihin çizgisi uzun, ince ve göze çarpmıyorsa, bu I § ihanet, sadakatsizlik, sahtekârlık
ve inançların
gücünde güvensizlik
anlamına gelir.
I
Zihnin çok dolambaçlı bir çizgisi, sonunda kalbin çizgisine değiyorsa, aptallığın
ve kaba bir kalbin işaretidir.
Akıl çizgisinin
ortasındaki çarpı,
ciddi bir hastalığın işareti veya tehlikeli bir yaralanma olasılığının göstergesidir.
Başlangıçta kesişen
zihin çizgisi,
bir bacak hastalığına işaret eder. Pek çok yan çizgiyle kesişen, kısır bir yaşamdan ve gizli kötü hastalıklardan bahseder.
Özellikle mutlu insanların bir aklı vardır
başka bir ince çizgiye eşlik eder. Bu son derece mutlu bir alâmettir. Bu insanlar büyük servet elde eder, girişimcidir, hayatta
hata yapmazlar.
Zihin çizgisinin
kalp çizgisine
yakınlığı, kalbin
zayıflığına tanıklık
eder: bu tür insanlar genellikle kalp ağrıları, çarpıntı,
nöbetler ve bayılmalardan muzdariptir.
I Aklın çizgisi, yaşam çizgisiyle bağlantılı,
-
I zor durumlarda beceriklilik.
I
Kalbin çizgisine
süreçlerle bağlanan
zihin çizgisi,
kararsız ve kaprisli bir karakterin yanı sıra zihinsel aktivitede meydana gelen önemli bir karışıklığa işaret eder.
Gücün tüberkülüne
giren derin bir zihin çizgisi, yoksulluğun
ve yaşamdan memnuniyetsizliğin bir
işaretidir.
Çok ince bir zihin çizgisi, karaciğer hastalığına, zayıf sindirime ve sık sık baş ağrılarına işaret eder.
bozukluklarından muzdarip
hastalarda Ay
Dağı'na güçlü
bir sapma gözlenir.
Çizgide hafif bir sapma, eğlenceli bir zihni ve romantizm tutkusunu
karakterize eder
. Tam olarak aynı gösterge, yüzük parmağının altındaki
zihin çizgisinin
sonunda verilir.
Geniş ve uzun bir kırmızı çizgi, sinirliliği, gaddarlığı
ve kötü hafızayı gösterir.
Aklın bir yay çizgisi şeklinde yükselmesi
, talihsizliğe
işaret eder. Doğru düz çizgi adaletten bahseder ve çift zenginlik anlamına gelir.
Zihin çizgisinin
üzerindeki daire
(yüzük parmağının
altında) körlüğü
ve hattaki "ada" - zihinsel aşırı çalışma olasılığını
öngörür .
Üç ana parmak türü vardır: sivri (konik, koni biçimli), dörtgen (köşeli) ve spatula. Tırnak ekleminin şeklinden
sonra adlandırılırlar.
Başparmak hariç her parmakta eklemlerle çakışan iki düğüm vardır. Baş parmağın bir düğümü vardır. Tırnak eklemini ikinciye bağlayan düğüm, sistemik düşünceyi, diğer düğüm ise günlük anlamda düzen sevgisini karakterize eder .
PARMAKLARIN GENEL ÖZELLİKLERİ
Sivri (konik)
parmaklar, pürüzsüz
iseler, resim,
heykel, mimari
ve bazen şiir için gelişmiş yeteneklere
sahip idealist
bir kişiliğe işaret eder. Böyle bir insan güzelliğin önünde eğilir, iyi gelişmiş bir biçim duygusuna sahiptir.
Romantizme eğilimlidir
, kendini kolayca kaptırır, sosyal bağımsızlık
ihtiyacı hisseder,
sever
yoğun zihinsel
çalışma ve muhakeme gerektiren
her türlü kafa karıştırıcı durumdan kaçınır. Tek kelimeyle, bu çok ünlü bir sanatçı türüdür.
Üst eklemleri
yumurta şeklinde
olan sivri parmaklar, sahibinin
felsefeyi seven,
keskin bir zihne ve mantıksal düşünceye
sahip olduğunu,
demokratik olduğunu
, derin düşünmeye eğilimli olduğunu ve en karmaşık sorunları çözebildiğini
gösterir.
Pürüzsüz sivri parmaklar, kural olarak şu niteliklere sahip insanlarda bulunur : dindarlık, tefekkür, idealizm,
maddi zenginliğe
kayıtsızlık, şiir
ve romantik doğa. Bu insanlar , güçlü bir sevgi ihtiyacı ve büyük bir özgürlük arzusu gösterirler.
Fikirlerin ve
düşüncelerin güzelliği
önünde eğilirler,
şekillerin güzelliğini
severler.
Dörtgen (köşeli)
parmaklar , derin ve ciddi düşünmeye eğilimli insanları karakterize eder. Seçkin bilim adamları, filozoflar,
ünlü politikacılar,
seçkin doktorlar
ve büyük mucitler, neredeyse
her zaman parmakları kare (köşeli) olan ellere sahipti. Bu tür insanlara teorik akıl yürütme rehberlik eder ve hesaplama temelinde hareket eder .
Dörtgen parmaklar
pürüzsüzse, bu,
sahiplerinin edebiyatı
sevdiği anlamına
gelir. Aksine,
düğümlü dörtgen
parmaklar, ancak
derinlemesine düşündükten
sonra karar veren bir kişiyi karakterize eder. Kare parmaklı insanlar daha az basit ve açık sözlüdür, ancak spatula veya sivri parmaklılardan daha
cana yakın ve naziktir.
tutkuların zihin üzerindeki üstünlüğünü
gösterir . Bu tür parmaklara sahip insanlar, pratiklik,
fiziksel güce
saygı ve zanaat yapma yeteneği ile ayırt edilir. Tüccarlar, zanaatkârlar
ve çiftçilerin
neredeyse her
zaman parmakları
spatuladır .
Bu tür insanlar genellikle
bilinçsizce teoriden,
felsefeden, şiirden
tiksinti duyarlar.
Maddi çıkarlar
çemberine dahil
olmayan her şeye onlar için erişilemez.
Kürek şeklindeki parmaklar pürüzsüzse,
sahiplerinin esas
olarak duygu,
içgüdü ve tutku tarafından yönlendirildiği varsayılabilir.
I
Düğümlü parmaklar,
tüm artıları ve eksileri tartmaya çalışan ihtiyatlı bir kişinin işaretidir...
Doğal el becerisine ve uygulamalı bilimlere
karşı bir tutkusu vardır.
Parmaklar aşağıdaki
isimlere sahiptir.
En büyüğüne kısaca büyük denir. Başparmağa en yakın parmağa işaret parmağı denir, çünkü nesneleri belirtmeye yarar . Bir sonrakine parmaklar
arasında kapladığı
yere göre ortadaki denir . Sonra isimsiz veya yüzük gelir, çünkü genellikle üzerine bir yüzük takılır. Ve son olarak, küçük parmak veya kulak, çünkü kulaklarını temizlerler.
BAŞ PARMAK
Bu parmak
bir kişinin karakteri hakkında çok şey söyler . Ne kadar gelişmiş, hareketli,
açık ve esnek ise kişi o kadar aktif ve hareketlidir. Bilim adamları, aptallarda başparmağın
çok gelişmemiş
ve kısa olduğunu söylüyor. Bebeklerde başparmak
geri kalan kısımda kenetlenir.
Aynı şey , ruhsal güçleri ve akılları solmaya başladığında ölüme yakın insanlarda da görülür. Başparmak üç eklemden oluşur. Çivinin bulunduğu ilk eklem , kişinin iradesinin bir ölçüsüdür. İkincisi
mantık demektir.
Venüs'ün tüberkülünde
kaybolan üçüncüsü,
aşkı ifade eder. Böylece başparmak, bir insanın üç ana yönünün ifadesi olarak hizmet eder : irade, akıl ve sevgi.
Başparmağın ilk eklemi uzun ve kuvvetli olan, mantığa ve sevgiye galip gelir. Bu, büyük enerjiyi, özgüveni
ve gelişme arzusunu gösterir.
Başparmağın ilk eklemi kısa ise kişinin iradesi zayıftır, kişi gücüne güvenmez. Güçlü bir iradeden yoksun olan bu tür insanlar, başkalarının
etkisine yenik
düşer, genellikle
eylemlerinden tövbe
eder ve her küçük şey tarafından eziyet edilmeye hazırdır.
Başparmağın ikinci
eklemi mantığı
ifade eder. Uzun ve güçlü ise , sağduyu ve düşünce netliğinin bir işaretidir.
Başparmağın üçüncü
eklemi aşktır.
Bağımsız bir anlamı yoktur, çünkü aşk tüberkülüyle (Venüs)
birdir.
Başparmağın birinci
ve ikinci eklemleri eşit ise bu konunun irade ve mantığının denk olduğuna işarettir. Bu kişinin akademik başarısı olacaktır.
Büyük irade ve mantık eksikliği (ilk eklem ikinciden çok daha büyüktür), güce aç, neredeyse her zaman onu arayan, ancak onu elden çıkaramayan insanları gösterir.
Sağduyudan yoksun
olduklarından sık
sık hata yaparlar ve sonunda iktidar hırslarının kurbanı
olurlar. Böyle
insanların dostu
az, düşmanı çoktur.
Küçük bir birincisi olan büyük bir ikinci eklem, sağduyudan, ancak omurgasızlıktan bahseder.
Pek çok plan ve görkemli fikir, ancak bunları gerçekleştirmek için
çok az enerji ve irade. Bu tür insanlar kararsızlıkları nedeniyle
çoğu zaman niyetlerinden vazgeçerler.
Çoğu durumda
çok iyi danışmanlardır ve başka bir kişiyi zor bir durumdan kolayca çıkarabilirler
, ancak kendileri nadiren başarılı olurlar.
Başparmağın her iki ekleminin de güçlü bir şekilde gelişmiş olması özellikle uğurlu bir işarettir. Bu tür insanlarda irade mantıkla dengelenir.
Kendilerine hakim,
dengeli, temkinli
ama kararsızdırlar
. Hata yapmazlar ve hata yapmazlar.
Başparmak işaret
parmağından genişçe
ayrılabiliyorsa ,
bu
yüksek zeka hakkında ve tam tersi, başparmak ne kadar az ayrılırsa, konu zihinsel olarak o kadar sınırlıdır.
İŞARET PARMAĞI
Hafifçe kıvrık
ve ortayı gösteren işaret parmağı, karakterdeki
ikiyüzlülükten ve
hayati enerjinin
zayıflığından bahseder.
Ucu başparmağa
dönük olan işaret parmağı, imkansızı dileme arzusunu , gençliğin ulaşılamaz
arzusunu, aynı
zamanda başarısızlıklardan
sonra yaşam koşullarıyla uzlaşma,
terk etme yeteneğini gösterir.
eski gerçekleştirilemez
idealler.
ORTA PARMAK
diğer ikisinden
daha uzun olan orta boğumu, daha fazla hassasiyeti ifade eder . Üçüncüden daha kısaysa, bu kesin bir perhiz ve gönül rahatlığı işaretidir.
bulunduğu ilk eklemin üçüncüden çok daha kısa olması değişkenliği ve zayıf karakteri gösterir.
Hafifçe uzatılmış
bir orta parmak, suç eğiliminin ve kötü bir vicdanın işaretidir.
YÜZÜK PARMAĞI
Yüzük veya yüzük parmağı, sempatik ve sempatik olan insanlarda hemen hemen her zaman pürüzsüz ve güzeldir.
kalbinde asil. Eğriliği, değişkenliğine
ve acımasızlığına
tanıklık ediyor
.
SERÇE PARMAK
Kökte kalın ve sonunda sivri olan küçük parmak, asil bir kökene ve zevklerin inceliğine
işaret eder.
Uzunluğu boyunca
aynı kalınlık,
sağlık, bütünlük
ve karakter düzgünlüğünün bir işaretidir.
Küçük parmağın
biraz belirgin
bir eğriliği,
bir tür gizli mengeneyi gösterir.
Küçük parmağın
düğümlenmesi genellikle
her şeyde özlem ve üzüntünün nedenini bulmayı bilen akıl hastalarında fark edilir.
PARMAKLARIN ÖNEMİ
Kısa parmaklı
insanlar çoğu
durumda geneli
severler ve ayrıntılarla ilgilenmezler
.
Uzun parmaklar
hayalperest ,
tembel ve kendini kaptırmış, bir konuya uzun süre konsantre olamayan ve çeşitliliğe susamış kişilerdir.
Çok sivri parmaklar süreksizliği
ortaya çıkarır.
Orta derecede
sivri parmaklar,
sanata ve yüce olan her şeye karşı büyük bir eğilimi gösterir. Kare parmaklar iş ve düzen sevgisinden, istikrardan,
dürüstlükten ve
yargının doğruluğundan
bahseder. aşırı
köşelerin keskinliği
kinciliği ve kötülüğü gösterir.
Spatula parmaklar,
enerjiye ve iş sevgisine tanıklık eder. Pürüzsüz, yuvarlak olanlar biraz rüzgarlılık ve tutarsızlık gösterir.
Düğümlü, çarpık
parmaklar bencillik
ve sağduyu belirtisidir.
Parmaklara atfedilen
niteliklerin derecesi,
esas olarak başparmağın şekline
bağlıdır. Daha
önce de belirtildiği gibi yeteneksiz, aptal ve tembel insanlarda başparmak
az gelişmiş ve küçüktür. Başparmak, içerdiği
kuvvetler ve diğer parmaklar üzerinde uyguladığı
etki açısından,
sanki onun yöneticisi ve düzenleyicisi olma eğilimindedir. Kendisi
oldukça gelişmişse,
diğer parmakların
özelliklerini zayıflatabilir
ve hatta yok edebilir . Bu nedenle, el çalışmasında ana dikkat başparmağa verilmelidir. Güçlü
irade ve mantık belirtileri varsa, o zaman diğer parmakların doğasında
bulunan kusurlar
azalır ve tersine , eğer zayıf gelişmişse, diğer tüm parmakların kusurları iyi niteliklerine üstün
gelir. Başparmağın
sadece parmaklara
göre değil, tüm ele göre de böyle bir önceliğe sahip olduğuna dikkat edilmelidir.
Örneğin, bir kişinin çok yumuşak, tembel bir eli olduğu ortaya çıkarsa, ancak başparmağı iyi gelişmişse, bu, bir kişinin doğal bir iş eğilimine sahip olmadığı, yine de büyük iradesi sayesinde başardığı
anlamına gelir.
yararlı ve ciddi bir mesleğe dalın. Ve tam tersi: çalışma sevgisini ima eden kürek şeklindeki sert bir elle bile, küçük, gelişmemiş başparmağı
olan bir kişi kararsızdır,
her şeyi kavrar, ancak hiçbir şeyi sonuna kadar getirmez.
kolun tüberkülleri I
Parmakların dibinde
, her biri insan karakterinin belirli
bir tarafını kişileştiren tepecikler
veya tüberküller
vardır . El falığında bu tüberküllerin özel isimleri vardır.
Böylece, başparmağın
tabanındaki tüberkül
Venüs, işaret
parmağının tabanında
- Jüpiter, orta parmağın tabanında - Satürn, yüzük parmağında - Apollo ve küçük parmakta - Merkür olarak adlandırılır.
amaçlarına karşılık
gelen basit isimler denir . Örneğin, başparmağın tabanındaki
tüberkül aşk olarak adlandırılır,
işaret parmağının
tabanında - güç, ortanın tabanında - üzüntü , yüzük parmağının dibinde - sanat, küçük parmakta - servet .
AŞK TOKASI
Aşk tüberkülünün
ılımlı dışbükeyliği
güzel bir doğadan bahseder, yüce olan her şey için çabalar, her tür sanat için aşk, çok
estetik duyular,
tatlar, rafine
tavırlar ve savurganlık geliştirdi.
olan aşk tüberkülünün aşırı gelişimi, ahlaksızlığın,
anlamsızlığın ve
biraz zulmün bir işaretidir.
Depresif bir aşk tüberkülünü ortaya çıkarır egoizm , hareketsizlik, aşkta
samimiyet eksikliği
ve ayrıca vücudun gizli ahlaksızlıklarla tükenmesinin
bir işareti olarak hizmet eder.
GÜÇ TOKASI
Orta derecede
gelişmiş bir güç tepesi, dindarlığın, asil gururun, kendine ve başkalarına olan inancın, doğa sevgisinin, neşeli mizacın ve evlilikteki mutluluğun bir işaretidir.
Çok yüksek
bir güç tepeciği hurafe, kibir, tahakküm çılgınlığı ve bencilliği ortaya çıkarır.
Bu tüberkülün
yokluğu, inançsızlığın
, karamsarlığın,
hayata doygunluğun,
tembelliğin, ilgisizliğin,
umutsuzluğun ve
asil dürtülerin
kaybının bir işaretidir.
Üzgünüm Tokası
Orta derecede
gelişmiş bir üzüntü tepeciği, etrafındaki her şeye karşı felsefi ve düşünceli bir tavır olan sağduyuya tanıklık eder. Bu insanlar hayatın küçük şeylerine kapılmazlar, sürekli
çevrelerindeki dünyayla
ilgilenirler.
Yalnızlığı, dindarlığı
ve bazen de batıl inançları seven insanların başına çok dışbükey bir hüzün tepeciği gelir. Üstelik bu kişiler genellikle
kinci, kinci,
cinayete ve intihara yatkın. Bu tüberkülün yokluğu, deneyimli huzursuzluğun ve irade zayıflığının
bir işaretidir
.
SANAT MÜLKESİ
Orta derecede
gelişmiş bir sanat tüberkülü, büyük yetenek ve yeteneklerin bir işaretidir. Böyle bir tüberkülü olan insanlar büyük başarı ve şöhret elde eder.
Aşırı gelişmiş
bir sanat tüberkülü, lüks, konfor ve şöhret için susuzluğun kanıtıdır
. Böyle bir tepenin sahipleri, araçları
anlamadan hedeflerine
ulaşmak için her şeyi feda edebilirler . Başarısızlıktan kıskanç, kızgın, kinci ve acımasız olurlar .
Tüberkülün olmaması,
güzel olan her şeye kayıtsız, sıkıcı, monoton bir hayat süren ve her şeyle tamamen pragmatik bir şekilde ilgilenen bir insanı gösterir.
Talih Tokası
Orta derecede
gelişmiş bir servet tepesi, kapsamlı bir şekilde gelişmiş bir zihne sahip pratik bir kişi anlamına gelir. Böyle bir tüberküle sahip insanlar genellikle
işlerinde çok
yaratıcı, hızlı
ve beceriklidirler,
işlerini ve genel olarak çalışmayı severler,
servet elde ederler ve hayatlarını iyi düzenlerler.
Aşırı gelişmiş
bir servet tepesi kurnazlık, yalan ve ihanet eğilimini gösterir. Bu tür insanlar başkalarından kolayca
etkilenirler.
Bazı tepelerden
birinin genellikle
komşu olan diğerini emdiği unutulmamalıdır, bu
her zaman ilkinin hafifçe fark edilir çatallanmasıyla tanınabilir
. Bu, birinci tüberkülün tüm karakteristik özelliklerinin ikinci
tüberkülünkilere üstün
geldiğinin bir
işaretidir .
Avuç içlerindeki
tüberküller yerinde,
iyi bağlantılı
ve gelişmiş olduklarında, tam da onlara atfedilen eğilimleri
karakterize ederler.
Herhangi bir tüberkülün olmaması,
ona atfedilen
niteliklerin olmamasını
gerektirir. Azgelişmişlik
, temsil ettiği ruhsal özelliklerin zayıflığına
tanıklık eder.
Yana doğru eğilmiş bir tüberkül, komşu tüberkülün daha büyük bir etkisinin olduğunu gösterir .
TOKALARIN ÖNEMİ
Tüberküllerin hiç bağımsız bir anlamı yoktur, anlamlarını tamamen
değiştirebilen avuç
içi çizgilerine
bağlıdırlar.
Herhangi bir tepecik diğerlerine
kıyasla çok güçlüyse, ikincisi onun etkisi altındadır. Başka bir deyişle, bu tüberkülün nitelikleri ve eksiklikleri, diğer
tüberküllerin nitelik
ve eksikliklerine
göre önceliklidir.
Gücün tümseği
diğerlerinden çok
daha belirginse
, bu aşırı gururun ve yönetme arzusunun bir işaretidir.
kehanet yoluyla basiret 3
FORTUNE 3 İÇİN
HAZIRLIK
MUM VEYA LAMBA ALEVİ 9
SİGARA 10
ONİKİ ÇAPRAZ 10
ÖZEL KAHVE 11
siyah horoz 16
MEZARLIK 16
MUM 17
YÜZÜKLER 17
ŞEKİL 18
SITO 18
MUMLAR 19
TUZ VE MUM 19
KART FELLİ 20
el falı yoluyla durugörü 26
avuç içi 27
KOL 29
HATLAR 36
PARMAKLAR 51
KOL TOKALARI 59
Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.
Yorumlar