Print Friendly and PDF

El Falı yoluyla Kader


 

El okuma sanatı, elin ­palmar yüzeyindeki çizgiler, kıvrımlar ve tüberküller boyunca kendisi için hazırlanan bir kişinin karakterinin özellikleri, eğilimleri ve yetenekleri, sağlığı ve kaderin değişimleri ­hakkında bilgi edinen bir tür basirettir . ­.

El falı, tepelere ­göre ana hatların başlangıcının ve bitişinin konumunu, ­uzunluklarını ve keskinliklerini, konfigürasyon özelliklerini (uçurumlar, dallar), ­yardımcı çizgilerle kesişme noktalarını, işaretleri, ­göreceli konumlarını ve tabii ki birleşmelerini dikkate alır. çizgiler. Aynı zamanda el ve parmakların şekline (tipine) büyük önem verilmektedir.

Bir kişinin karakterinde, ­falcıya göre üç temel vardır: pratik ( ­maddi), zihinsel (manevi) ve ­rasyonel (entelektüel).

Her biri ­insan yaşamının çeşitli yönlerini kapsar: pratik olanın merkezinde - kişinin sağlığına, yemesine, içmesine, giyimine, dairesine vb ­. açgözlülük ve gizlilik; ruhun kalbinde - inanç, umut ­, aşk, idealizm, sanatsal algı ­, nezaket, şefkat, fedakarlık, 26

tutku, ilham, mistisizm; memnun etme arzusu ve anlamsızlık; rasyonel olanın temelinde ­- hafıza, eleştiri, mantık, birleştirme yeteneği, diplomasi.

Bir kişinin gelişimi ne kadar yüksekse, ­karakterinin üç temelinin her biri o kadar gelişmiştir.

I  avuç içi

1

Avuç içi, insan içgüdülerinin ­ve özlemlerinin merkezidir!, Bir kişinin ruhu ise parmaklarda ifade edilir ­. Zayıf mizaçlı insanların avuç içi uzundur. Zeka ve harika duygularla yetenekli - pürüzsüz, hatta parmaklar. Düğümlü ­, çirkin parmaklar basit, ­sıradan insanlarda bulunur. Sinsi ve şeytani parmaklar genellikle uzun ve düğümlüdür. İdeal el ne çok yumuşak ne de çok serttir.

Büyük elleri olan insanlar, fiziksel zevklere karşı oldukça gelişmiş bir tutkuya sahiptir. Aristokratların ­uzun, ince elleri ve pürüzsüz parmakları vardır ­. İktidara ulaşmış kişilerde düğümlü, spatula gibi geniş eller bulunur. ­Birçok ünlü ressamın, şairin, sanatçının güzel küçük elleri vardı. Büyük, yumuşak, güzel bir el genellikle hareketsizliğin, tembelliğin ve şehvetli ­zevklere susuzluğun bir işaretidir . ­Büyük ve sağlam bir el, enerji, çabukluk, düzen sevgisi ve faaliyetten söz eder. Ayrıca, fiziksel güce de tanıklık eder. Öfke ­ve kapris, uzun, ­kemikli ellerle gösterilir. Kısa kalın parmaklı geniş eller ­, fiziksel olarak güçlü ancak sınırlı ufku olan insanlarda bulunur. Orta uzunlukta parmaklara sahip ince, sinirli eller, kural olarak, inançlarında enerjik, kararlı ve sarsılmaz insanlara aittir .­

Kötü insanlar, sadece gözlerini değil, aynı zamanda ellerini, özellikle ­avuç içlerini de yabancılardan gizler. Dürüst ve açık insanlar ellerini asla saklamazlar. ­İyi niyetli insanların elleri hep görünürde, kötülerinki ise hep saklıyor.

Ben yardım ediyorum , dürüst ve gelişmiş insanlar 1 Avucunu gökyüzüne yarı dönük, dürüst olmayan II ve aptal - avuç içi yere dönük olarak veririm . ben

Çarpık, kemikli, düğümlü parmaklı bir el, neredeyse her zaman kesin bir ­soğukluk, cimrilik ve düşük zeka belirtisidir. Yuvarlak dolgun bir el genellikle yumuşak kalpli, iyi huylu, sağlıklı ama tembel kişilerde bulunur . ­Şişmiş kalın damarları olan bir el ­, fiziksel gücün yanı sıra pratiklik ve aklın ayıklığını gösterir.

Dengeli ve istikrarlı insanlarda ­elin büyüklüğü vücudun diğer bölgeleriyle orantılıdır. Kararsızlık, tutarsızlık, kötü eğilimler ­ve alışkanlıklar, vücudun geri kalanıyla aynı boyutta olmayan ellerle karakterize edilir.

ELİM _ v

7 ana el türü vardır :

Ey temel;

  spatula;

 sanatsal (konik);

 pratik (açısal);

  felsefi;

  manevi (zihinsel);

   karışık.

Pratikte bu keskin bir şekilde çizilmiş el tipleri son derece nadir olsa da (genellikle iki veya daha fazla temel tipin kombinasyonları meydana gelir), bunların ­yorumlarına aşina olmak, bir kişinin karakterini tanımlamayı denemeyi kolaylaştırır.

, doğuştan ortaya konan karakteristik özellikler olan araştırma belirtilerini gösterdiğine inanılıyor . ­Sağ el ­ise kişinin ­potansiyeline göre hem kendi iradesiyle hem de dış koşulların etkisiyle neler yaptığını gösterir.

TEMEL KOL

En çarpıcı tezahüründe, bu, beceriksiz ­kalın, sanki küt kısa parmaklarla (biraz geriye doğru bükülmüş) ­geniş, kaba ve sert bir avuç içidir ­, başparmak neredeyse işaret parmağının tabanında biter. Böyle bir el, ­insanın zihinsel gelişiminin aşağılayıcı bir kanıtıdır. Hayvan baskınlığından şüphelenilebilir

içgüdüler, zayıf, tembel hayal gücü, ­doğanın tüm etkilenebilirliği ve hatta duyarlılığı ile zayıf maneviyat. Temel eli olan kişilerin ­, hayattan özel taleplerde bulunmamalarına rağmen, destekten mahrum kaldıkları anda depresyona girdikleri ve batma eğiliminde oldukları gözlemlenmiştir. Batıl inançlıdırlar, katı ahlaki ilkelere sahip değildirler, dogmatik din ahlakına sahiptirler ve kolayca ­umutsuzluğa ve hayal kırıklığına uğrarlar.

maça el

El genellikle büyüktür. Başparmak kararlılığı gösteren iyi gelişmiştir. Uçları ezilmiş gibi ve alttaki kısımdan daha geniş olan spatula parmaklarla karakterizedir . ­Böyle bir elin sahibinde ­zanaatkar, sanatçıyı bastırır, onda bilgiyi uygulama yeteneği galip gelir. İnsanın ­pratik bir zihni, çalışkanlığı, faaliyet sevgisi vardır ­. Aşkta sadakat ve sebatla ayırt edilen, görkemli ve etkileyici her şeyin önünde eğilerek hayattan büyük taleplerde bulunur ­. Pürüzsüz parmaklar, rahatlık ve yeterince mantıklı olduğunda parlama arzusunu gösterir. Kürek el sahipleri arasında, kendi fikir ve arzularını gerçekleştirmekten uzak tuhaflıkları olan pek çok insan vardır .­

SANATSAL EL

Bu kesinlikle ünlü bir sanatçının eli değil. Ancak tamamen sanatsal bir elin sahibi genellikle 30 yaşındadır.

ilham, duygusu genellikle ­mantığa üstün gelir, öncelikle biçimden, görünüşten etkilenir. Böyle bir eli olan bir kişinin zengin, ­mutlu, ünlü olma arzusu gelişmiştir . ­Ek olarak, kurnazlık ve proje hazırlama yeteneği de varsayılabilir. Fenomenleri düşünmeye alışık değildir, hayatın dış tarafından memnundur, ­dinlenmeyi sever, kolayca kendini kaptırır, genellikle eksantrik davranır, aşkta yüzeysel ve kararsızdır, yaratıcı özgürlük hayalleri kurar, sürekli yeni tanıdıklar arar, çabalar yer değiştirir, zevklerde ölçüsüzdür ve ahlaki ­ilkeleri yoktur.

İkincisi, en uç ifadesini, tamamen sanatsal olandan daha kaba olan (parmaklar daha kalın, tırnaklar daha pürüzlü ve dış hatların zarafetinden yoksun) sözde zevk elinde bulur ve eksantrik, ­abartılı bir doğayı karakterize eder. bencil ve tembel, şehvetli ­, alaycı, yalana eğilimli, cicili bicili, sadece kendi ihtiyaçlarını karşılamak için yaşayan.

dikdörtgen (badem biçimli) tırnaklara sahip sivri parmaklarla ayırt edilir .­

PRATİK EL

El, orta büyüklükte, dikdörtgen (dörtgen) düğümlü parmaklara ve güçlü bir şekilde gelişmiş eklemlere sahiptir. Avuç içi biraz içbükey, oldukça sert.

Böyle bir elin sahibi, ­sanatsal eli olan bir kişide çok eksik olan karakter özellikleriyle karakterize edilir. Bu tür çok yaygındır ­, bu tür ellere sahip insanlar örgütsel ­ve düzenleyici faaliyetlere eğilimlidirler, ­dayanıklılık, sabır ve azim, düzen sevgisi ve nezaket ile ayırt edilirler. Güçlü, enerjik ruhları serbest vuruştan yoksundur ­, duyguların etkisi altında hareket etmenin ne demek olduğunu anlamıyorlar.

Bu tür insanlar gerçeği ideale, zekayı ve yeteneği parlak görünüme, iyiyi güzele ve faydalıyı her ikisine de tercih ederler.

 

Böyle bir elin sahibi örnek bir çalışan olabilir , ancak katı, bilgiç bir bürokrat ­, itaat etmeniz ve boyun eğdirmeniz gereken yere kendini nasıl koyacağını bilir ­.

 sınırsız özgürlük ayrıcalıklarına sahiptir ve her zaman otoritelere itaat etmeye hazırdır.

ellere, kürek ellerin bağımsızlığı ve ­vicdanlılığı bahşedilmemiş ­olsa da ­, düğümlü ellerin "dünyaya hükmettiği" söylenebilir.

FELSEFİ EL

parmakların her iki eklemini düğümleyen büyük veya orta büyüklükte bir fırça ile karakterize edilir . Yarı ­konik tırnak falanksı sopa şeklindedir ve uzun olanın her iki falanksı da

neredeyse aynı boyutta başparmak (yargı gücü ve irade gücü dengelenir). Böyle bir elin sahibi, süslenmemiş gerçekliği çekici yanılsamaya tercih eder ­, ­bir ­olgunun nedeni ile çıplak gerçekten daha çok ilgilenir, gerçeğe güzelliğe değer verir, öz biçimi tercih eder. Parmaklardaki düğümler, dikkatlice tartma ve doğru hesaplama yeteneğini gösterir .­

Pratik ve kürek şeklindeki ­ellerin sahipleri pratik düşünceler ve ­ilgi alanlarına kapılırsa, sanatsal olanlar soyut bir fikir ve ­güzelliğe (sanat) kapılırsa, felsefi tipteki insanlar analiz ve sentezle meşgul olurlar. Felsefi bir ­eli olan kişiler için, sadece tamamen sanatsal doğalar anlayışsızdır; gerisini anlayabilir ve takdir edebilirler. Aksine, diğer tiplere ­sahip insanlar, yalnızca kendi tiplerinden olan insanlarla iyi geçinme eğilimindedir.

MANEVİ (ZİHİNSEL) EL

Pürüzsüz ­, ince parmakları, oldukça uzun ve sivri tırnak falanksları, iyi biçimli ama dar bir başparmağı olan küçük, ince, narin bir eldir. Bu tür bir elin sahibi, olağanüstü ­pratik olmama, deneyimsizlik ve hayatta kendini savunamama ­, maddi yönünü ihmal etme ­, gerçekliği tefekkür etme ve idealleştirme ile karakterizedir.

Onlarda ruhun çabası her zaman bedenin çabasına galip gelir. En yüksek manevi ideallerin rehberliğinde ­, dürüst ve sadıktırlar,

saftırlar, sevgiye ve özgürlüğe, güzelliğe derin bir ihtiyaç duyarlar, hassastırlar, tavırlarında naziktirler, çoğu zaman yakınları tarafından bile yanlış anlaşılırlar, bazen umutsuzca hayata karışırlar. Ve avuç içi parmakların dibinde ne kadar darsa, sahibinin doğası o kadar orijinaldir.

KARIŞIK EL

Herhangi bir türden en az ikisinin belirtilerini birleştirerek insanların büyük çoğunluğunda görülür. Karışık bir ­elin sahibi, yavaş yavaş orijinal ana türlerin doğasında bulunan niteliklere sahip olur ve çok yönlü ilgi ve yetenekler gösterir ­. Katı ve esnek bir el idealdir, aktif bir zihne, ­teoriyi pratikle uyumlu hale getirme yeteneğine tanıklık eder .­

ve Yukarıda açıklanan ağırlık hem erkek 1 I hem de kadın eli için geçerlidir. Ancak, uygulama gösterir- | kadın elinin bazılarında farklı olduğunu düşünüyor

Ben özellikler.

Bir kadının eli kural olarak daha yumuşaktır, daha zayıftır ve parmakları daha pürüzsüzdür, üzerlerinde nadiren düğümler oluşur ­. Bu tür ellere sahip kadınlar, tutarlı muhakeme yerine hayal gücü ve hızlı özümseme gerektiren işlerde daha yeteneklidir . ­Bununla birlikte, parmaklarda düğümler görünüyorsa, orta derecede duyarlılıktan bahsedebiliriz. Büyük ­başparmağı olan ellerin sahipleri sağduyulu ve açık bir zihinle ayırt edilirler ­, duygudan çok akılla severler . Diğer kadınlardan daha kararlıdırlar, ­genellikle bilimleri incelemeye meyillidirler. Aksine, başparmağı kısa olan kadınlarda duygusallık ­zekaya üstün gelir ve özellikle güzel olmasalar bile ­erkekler ­kadınsı oldukları için onları daha çok severler.

Küçük, narin ve esnek, pembe kadın elleri, parmaklardaki düğümler belirgin şekilde ­belirgin olsa bile, karakterin canlılığını, zekasını ve titizliğini gösterir. Bu tür ellere ­sahip kadınlar, duygusal, iç çeken ­hayranlardan nefret eder. Sadece zeka, zeka ve tükenmez bir eğlence kaynağı ile ayırt edilen bir adamdan hoşlanabilirler.­

Güçlü gelişmiş bir eli, koni biçimli parmakları ve kısa bir başparmağı olan bir kadın eli, retorik ve mantık yeteneğini karakterize eder. Bu tür kadınlar, yalnızca konuşmacı olma yeteneğine sahip kişiler tarafından büyülenebilir . ­Narin, hafif sivri parmakları ve kısa bir başparmağı olan sert, esnek bir el, zihin gücünden çok duyguların gücüne boyun eğdirilmesi daha kolay olan kadınlarda bulunur; kolayca kapılırlar, dünyanın görüşüne pek aldırış etmezler ve anlamsızdırlar.­

Elbette ­sadece elin şekline göre kategorik sonuçlar çıkarmamak gerekir. Bununla birlikte, elin şeklinden bu şekilde bahsetmişken, eski günlerde bile ebelerin, ev ebelerinin dar bir avuç içi ­(uzamış bir doğumun habercisi) üst kısım ile kombinasyonunu düşündüklerini hatırlamakta fayda var.

Bileklik çizgisi, ortadan parmaklara doğru keskin bir şekilde kıvrılır.

ben HATLAR ben

Karakter özelliklerinin gelişimi ve ilişkisi ­üç ana palmar çizgi ile değerlendirilir ­: pratik olan - yaşam çizgisi boyunca, ­manevi olan - kalp çizgisi boyunca ve rasyonel olan - zihin (kafa) çizgisi boyunca .

kudret tüberkülünden gelirler ­ve anlamlarına göre isimlendirilirler. Aşk tüberkülünü baş parmağınızla saran birincisine yaşam çizgisi denir. Yanında akıl çizgisi, ­üçüncüsü ise kalp çizgisidir.

Çizgilerin açıklamasına geçilirken, ­birkaç açıklama yapmak ve ­chiromantic'in nelere özellikle dikkat etmesi gerektiğine işaret etmek gerekiyor. Öncelikle her çizginin uzunluğunu ve ­yönünü, başlangıç ve ­bitiş noktalarını belirlemesi gerekiyor.

I Elinizi protestodan daha erken inceleyebilirsiniz - yemekten 2 saat sonra. I'in daha doğru bir çalışması için, her iki eldeki çizgileri dikkate almak gerekir.

HAYAT HATTI

Yaşam çizgisi, Jüpiter ve Venüs'ün tepeleri arasında başlar ve kavisli bir şekilde 36'yı sınırlar.

ikincisi (başparmağın tabanı etrafında). Bu, eldeki tüm çizgilerin en önemlisidir. Bir kişinin sağlık durumunu ve dolayısıyla ­dayanıklılığının az ya da çok olduğunu yargılamak için kullanılır. ­Çizgi ne kadar uzun ve daha iyi çizilirse ­, rengi o kadar parlak, sağlık o kadar güçlü olur. Geniş ­ve solgunsa, kötü sağlık ve düşük karakter özelliklerinden bahsetmek için sebep vardır.

Aşk tüberkülünün tüm yüceliğini kucaklayan düz bir çizgi, açıkça tanımlanmış, hiçbir yerde kesintiye uğramayan bir çizgi, uzun bir yaşamın, ­hem geçmişte hem de gelecekte mükemmel sağlığın bir işaretidir . ­Ayrıca bu, ­Şii'nin iyiliğine ve uzlaşmacı olduğuna da tanıklık ediyor.

Yaşam çizgisi ne kadar kısaysa, yaşamın kendisi de o kadar kısadır. İki parçadan oluşan bir çizgi, ­ölümcül bir hastalığı veya ani ölümü gösterir.

İlk başta bir çatal oluşturarak çatallanırsa, bu bir sağlık belirtisidir. Uzun bir yaşam çizgisi de olsa ­çok ince, ­bir kişinin gerginliğinden bahseder.

Çok geniş, derin bir yaşam çizgisi, bir kişiyi suçlara götüren kaba eğilimleri ve güçlü tahrişi gösterir ­.

Çifte yaşam çizgisi, bazen ­zenginlikle birleşen mutluluğu tahmin eder. Kadınlarda böyle bir yaşam çizgisi duyarlılığı gösterir.

Yaşam çizgisinden aşk tüberkülüne kadar göze çarpan bir dal ayrılırsa - bu tehlikeli bir hastalığın işaretidir;

kaynaklanır . Güç tüberkülüne dönen bu dal, sonraki tüm yaşamı etkileyen , yaşanan tehlikeli bir hastalığa tanıklık ediyor .­

Kısa bir yaşam çizgisi veya her iki elde de kesintiye uğraması ani ölüme işaret eder. Herhangi ­bir yerde kesintiye uğramasa da kısa ise ­kısa ama mutlu bir hayat vaat ediyor.

Ancak şu ya da bu yaşam çizgisinden kaynaklanan belirtilerin belirleyici olduğu düşünülmemelidir. Birçok avukat, arkalarında yalnızca bir uyarı değeri tanır . ­Örneğin, kısa bir yaşam çizgisi kısa ­bir yaşamı öngörüyorsa, bu yalnızca çok dikkatli olmanız ve sağlığınıza dikkat etmeniz gerektiği anlamına gelir ­. O zaman, bu koşullar altında kişi, yaşam çizgisi okumalarına dayanarak tahmin edebileceğinden çok daha fazlasını yaşayabilir. Aksine, uzun bir yaşam çizgisi durumunda ­, ancak yanlış yaşam tarzıyla, kişi günlerini kısaltma riskini alır.

Bir kişinin azmi her zaman kazanır: çizgide keskin bir kırılma olması durumunda ( ­ani bir hastalığı tahmin ederek), ­onu bir bütün halinde bağlayan bağlantı ipleri, uygun sağlık bakımı ile görünebilir.

Hayat çizgisi ­sanki ­bir ada oluşturuyormuş gibi üzerine kapanan bir dal ile sunuluyorsa, bu kansızlığa, kötü ­sağlık ve hastalığa işaret eder. Buna göre, eski avukatlar insanların yaşını (“ ­yaşam merdiveni” ve diğer yöntemler) hesapladılar.

Zalim ve kibirli insanlarda hayat çizgisi geniş ve koyu kırmızıdır. Yaşam çizgisinde, genellikle yukarı veya aşağı giden süreçleri (dalları) gözlemlemek gerekir. İlki, özellikle ­yaşam çizgisi, baş çizgisi ve karaciğer çizgisinin ­oluşturduğu üçgenin içine doğru ilerlemek ­elverişli olarak kabul edilir, her konuda zenginlik ve başarıyı öngörür. İkincisi, yoksulluğa ve başarısızlığa işaret ediyor.

Yaşam çizgisinin başlangıcındaki haç (üstte başparmak ve işaret parmağı arasında) talihsizliğe işaret eder. Yaşam çizgisinin sonundaki aşağıdaki haç ise tam ­tersine, yaşlılığa kadar mutlu bir yaşamı yansıtır.

tepesinden ­(işaret parmağından) kaynaklanan yaşam çizgisi, ­kibir, şeref ve şeref susuzluğunu gösterir. Aynı zamanda başparmağın ilk eklemi, yani irade eklemi iyi gelişmişse, bu yüksek bir sosyal konuma ulaşmanın bir işaretidir. Yaşam çizgisi kesintiye uğramaz, ancak çok sayıda filiz verirse, bu küçük hastalıklara ve baş ağrılarına işaret eder. Aklın çizgisini atlayarak kalbin çizgisine bağlı yaşam çizgisi, ­bir tür kazadan erken bir ölüme işaret eder. Hayalperest, pratik olmayan ve savurgan insanlarda ­hayat çizgisi ile akıl çizgisi birbirine bağlanmaz.

Hem geniş hem de kırmızı olan zihnin çizgisiyle yakından bağlantılı olan yaşam çizgisi, ­zulmün, açgözlülüğün ve açgözlülüğün kanıtıdır.

tüberkülünde (küçük parmakta) dallanan yaşam çizgisi, sinirlilikten, ­konsantre olamamaktan bahseder . Kinci ­ve melankolik insanlarda hayat çizgisi ince ve derindir. Yaşam çizgisinde gözle görülür kırışıklıklar, yaşanmış hastalıklar anlamına gelir. Bu kırışıklıkların konumuna göre, yaşanılan hastalıkların yanı sıra sonraki hastalıkların zamanını belirlemek mümkündür ­. Gençlik hastalıkları hayat çizgisinin başında, orta yaş hastalıkları bu çizginin merkezine doğru, yaşlılık hastalıkları ise sonda ifadesini bulur.

Baştan sona ona eşlik eden başka bir ince çizginin ­paralel olduğu bir yaşam çizgisi vardır. ­Bu ikinci çizgiye hayatın astrolinesi denir. Astro ­yaşam çizgisi olumlu bir etkiye sahiptir ve genel olarak yaşamda ve özellikle askeri ­kariyerde büyük başarı sağlar.

Bu astrolin aynı zamanda aşırı gücün bir işaretidir. Genellikle böyle bir çizgiye ­sahip olan insanlar, güçlü bir mizaca sahiptir, ­şehvetli zevkleri çok fazla kötüye kullanırlar.

I Çoğu durumda, astrolin sağlıklı bir II yaşam, zenginlik ve mutlu bir yaşlılık verir.  ben

Eskimişlikten kaynaklanan doğal ölüm ­, yaşam çizgisinde bir çarpı işareti ile işaretlenir ve ölüm zamanı, ­çizgi üzerindeki çarpı konumuna göre belirlenir.

siyah noktalar veya kare figürler ­, sahip olunan, güçlü ­, öfkeli bir kişidedir.

Süreçler yaşam çizgisinden çıkıp ­zihin çizgisine dokunursa, bu şeref ve zenginliği yansıtır.

İktidar ovasında başlayan, ­aşk tüberkülüne kadar uzanan ­ve yolu üzerinde hayat çizgisini aşan bir çizgi, ­tehlikeli bir yara almanın kesin işaretidir. Yaşam çizgisinde biri rozete değen dallar çıkarsa, bu önemli yaşam ­çalkantılarına işaret eder ve daha iyiye doğru değişir. Küçük parmağın yanında fantezi tüberkülüne giren bu dallardan biri ­anlaşılmaz olana çabalamanın bir işaretidir.

Zihinsel engelli veya aşırı beyin çalışması nedeniyle zihin gücünü zayıflatmış kişilerde yaşam çizgisi aşağıda çatallanır. Bu genellikle yeteneklerinin gücünü çarçur eden yazar ve oyuncularda görülebilir . ­Durumu iyileştirmek ve gücü geri kazanmak için daha uzun süre dinlenmeniz ve en iyi şekilde seyahat etmeniz gerekir ­.

Yaşam çizgisi, her biri yaşamın on yılını temsil eden dokuz bölüme ayrılmıştır ­ve böylece her olayın zamanı az ya da çok doğrulukla belirlenebilir.

Yaşam çizgisi boyunca yaşı belirlemek için aşağıdakileri yapın.

Pusulanın bacağını işaret parmağının köküne, diğerini de Apollon Dağı'na koyarlar. Yayı çizerek, 10 yıllık yaşam veren yaşam çizgisini geçerler. Ardından, ikinci ayağı yüzük parmağı ile arasındaki boşluğa hareket ettirin.

yılda da aynı şekilde alırlar. ­Ayrıca, ikinci bacak Merkür'ün tepesine (30 yaşında) - ­küçük parmağın görünümüne ve üçüncü ekleminin köküne (40 yaşında) geri hareket eder. Hayat çizgisi devam ediyorsa ­birinci ayak aynı yerde bırakılarak ­pusulanın ikinci ayağı kalp çizgisinin sonuna kadar (küçük parmağa doğru) ayrılarak 50 yıl alınır. 60 yıl elde etmek için yaşam çizgisi boyunca yaşam çizgisinin 40 ila 50 yıl arasındaki bölümüne eşit bir değer ayırın.

70 yıl almak için bu ­mesafeyi üçte bir oranında azaltın. Ve böylece, hala yer varsa.

Birçok avukat, ­yaşı belirlemek için başka bir yol sunar. Satürn çizgisi ( ­kader çizgisi) üç çizgiye bölünmüştür: zihin çizgisi, kalp çizgisi ve Merkür çizgisi veya ­Apollon çizgisi. Birinci bölüm 20 yıl, ikinci bölüm ­40 yıl , üçüncü bölüm 10 yıl verir. Yaşını, başının ve kalbinin çizgilerini tahmin edebilirsiniz . ­İlki (soldan sağa) Satürn (20 yıl), Apollon (30 yıl), Merkür (40 yıl) çizgisiyle kırılır. İkincisi ­aynı çizgilerle kesişir ve Satürn çizgisi için 40 yıl , Apollo çizgisi için 20 yıl ve Merkür çizgisi için 10 yıl verir.

KALP ÇİZGİSİ

Kalbin çizgisi, ­bildiğiniz gibi parmakların tabanında bulunan tüberküllerin tabanından geçer. Bu çizginin uzunluğuna göre, bağlanmanın gücü hakkında bir sonuç çıkarılabilir: daha uzun, 42

Bağlanma ne kadar dayanıklı ve güçlüyse, kişi o kadar nazik, yumuşak ve samimidir.

Asil, cömert, her türlü fedakarlığı yapabilen insanlarda belirgin, doğru bir kalp çizgisi görülür ve genel olarak aşkta ve şansta başarı, işaret ve orta parmak arasında başladığını tahmin eder. ­Başlangıcı Jüpiter Dağı'na ne kadar yakınsa ( ­işaret parmağının altında), kişinin özlemi o kadar saf ve ideal ­. Ancak Satürn'ün tepesine ne kadar yakınsa (orta parmağın altında), ­güdüleri o kadar şehvetli ve temeldir.

Temiz olduğunda ve güç tepesinin önünde (işaret parmağında) başlayıp güç ve servet tepesinin arasında (küçük parmakta) bittiği zaman, bu, uzun ve samimi şefkat gösterebilen iyi bir kalbin işaretidir.

Bu çizginin veya üzerindeki çentiklerin tamamen yokluğu, tanrısız ve hain bir kişiye ihanet eder ­ve bazen beklenmedik ve ­kaçınılmaz bir felaketin habercisidir. Aksine, tüm avuç içinden geçen kalp çizgisi, ­başındaki ve sonundaki süreçlerin gösterdiği gibi, çok fazla hassasiyet ve hassasiyetin bir işaretidir. Kalbin çizgisi üzüntü tepesinde (orta parmağın dibinde) başlıyorsa, bu kişinin sevgisi samimi olmaktan çok şehvetlidir ve bu nedenle hızla geçer.

Kırık bir çizgi, bir acı belirtisidir ­(bazen başarısız bir evlilik anlamına gelir).

Bir erkekte kırık bir kalp çizgisi ­hayal kırıklığı demektir. Sahipleri genellikle kadın düşmanıdır ve genel olarak bu, duygusuz ve kötü bir kalp olan misantropinin bir işaretidir. Kalp çizgisi parçalara ayrılan kadınlar, kural olarak, ­şehvetli zevklerle doyurulur. Ayrıca kalp hattındaki kırılmalar da ­kalp hastalığına işaret eder .­

bir zincirin ana hatlarına sahip olan kalp çizgisi, ­aşkta tutarsızlığın yanı sıra çok sayıda ­aşk macerası ve entrikayı gösterir.

Kalbin geniş kırmızı çizgisi, sahibini zulme ve suça sürükleyebilecek büyük çılgın tutkuların bir işaretidir.

Bu çizginin güzelliği, diğer ­elverişli koşullar altında, aşk ­ve dostlukta uzun vadeli şefkat gösterme yeteneğini gösterir.­

Soluk ve geniş bir kalp çizgisi, ­fiziksel zayıflığı, zayıf iradeyi gösterir ve ­ahlaksız, kalpsiz ve hayatta hayal kırıklığına uğramış bir yaşam tarzı sürdüren insanların başına gelir.

Kalbin çizgisi ­işaret parmağını yüzük şeklinde ­sararsa, bu en içteki bilimlerin sırlarına bağlılığın bir işaretidir. Bu çizgiye Süleyman'ın yüzüğü denir.

Üzüntü tüberkülünün altındaki (orta parmağın tabanında) zihnin çizgisine bağlı olan kalp çizgisi, kırık bir kalpten hızlı bir ölüme işaret eder. Kalp çizgisinin diğer çizgilerle kesişmesi, yaşanan talihsizliklere tanıklık eder ve ­her birinin nedenleri, altından kalp çizgisinin geçtiği tüberkül ile değerlendirilebilir. Örneğin, sanatın tüberkülünün altındaysa ( ­yüzük parmağının yanında), o zaman talihsizlik, yetenek eksikliği olan sanat arzusundan vb.

Kalp çizgisindeki kırmızı girintiler ve üzerindeki noktalar, fiziksel ­veya manevi şokların miktarını gösterir.

Kalp çizgisinden ­kudret tüberkülüne (işaret parmağına kadar) kadar olan üç işlem ­zenginlik ve şöhrete işarettir.

Kadınlarda kalp çizgisi akıl çizgisini geçip yaşam çizgisine giderse, bu doğum sırasında büyük tehlikenin kanıtıdır.

İki yerine bir satırın varlığı, ­kaba kuvvet ve zulümden bahseder.

Farklı yönlerde birçok sürgün veren kalbin çizgisi, ­aşk ve sevgide kesin bir tutarsızlık işaretidir.

tepesinden başlayan, ­süreçler ve kesintiler olmadan başlayan kalbin çizgisi, sevilen birini kaybetme tehdididir.

tüberkülüne yükselen , diğeri ­yaşam çizgisine ­inen ­iki eşit parçaya bölünmüş kalp çizgisi, bölünmüş bir duygu, ­eylemlerde ve eylemlerde güven eksikliği, sık sık anlamına gelir. hatalar ve depresif bir ruh hali.

Kalp ­çizgisi, hayat ve akıl çizgisinin başladığı yerden başlıyorsa ve aynı şey tekrarlanıyorsa, bu ani bir kırılmaya işaret eder.

ölüm ve sadece bir kolda - kalp ve akciğer hastalıkları.

Başparmak ve işaret parmağı arasındaki boşlukta aralarında çalışan iki veya üç dalla zihin çizgisine bağlanan kalp çizgisi, kasvetli düşünceleri, ­intihar eğilimini gösterir.

İşaret parmağına giden iki dallı kalp çizgisi, hayattaki başarının bir işaretidir , ­üç - iyi bir kalbin işareti ve ­kadınlara kur yapma eğilimi.

yakınındaki kalp çizgisinde çarpı işareti, ­mutlu bir ­evliliğe işaret eder. Aksine, başarısız bir evlilik ­, kalp çizgisinin sonundaki iyi tanımlanmış süreçlerle belirtilir.

Kalp hattındaki "ada" (kapalı bir dal ­) kalp hastalığına eğilim anlamına gelir ­ve kadınlarda - anlamsızlık ve ­sefahat belirtisi.

Unutulmamalıdır ki ­avucunuzun içindeki tehdit işaretleri ancak iki elde de görüldüğünde ölümcüldür.

I Olumsuz bir işaret, talihsizliği tahmin etmek için hala yeterli değildir, çünkü diğer ve olumlu işaretler onun değerini azaltabilir

Yani, tehlikeyi neredeyse tamamen ortadan kaldırın.

Yaklaşan tehlike, nedenlerinin iyi ve kapsamlı bir şekilde araştırılmasıyla önlenebilir.

tümseklerde, çizgilerde veya ­çeşitli işaretlerde açık olabilir: enine çizgiler, haçlar, yıldızlar, daireler, eşkenar dörtgenler, üçgenler vb.

ZİHİN HATTI (BAŞ)

Akıl çizgisi (kafa) ­başparmak ve işaret parmağı arasında başlar. Yolculuğunun başlangıcında çoğu durumda yaşam çizgisiyle birleşir, ancak sonra onu terk eder ve ­tüm avuç içinden geçerek Mars ve Ay ovasını geçer.

düz, uzun ve renkli ­bir akıl yürütme çizgisi oluşur.

Böyle bir çizgi ayrıca enerji verir ­, soğukkanlılık, dikkat ve istikrar ­, bunlar ne kadar güçlü ifade edilirse, güç tüberkülü o kadar gelişir. Tüberkülün zayıf gelişimi ile, böyle bir ­zihin çizgisine atfedilen kalite güçleri bir şekilde yumuşatılır.­

Çok anlayışlı ve zeki insanlarda aklın çizgisi başlangıçta hayatın çizgisiyle ve kalbin çizgisiyle kesişir.

Zihin çizgisinin başlangıcı yaşam çizgisiyle örtüşmüyorsa bu, ­dengesiz, eksantrik, iradeli bir kişiyi gösterir, bu çizgiler arasındaki boşluk ne kadar geniş olursa, bu nitelikler o kadar net ifade edilir. ­Ve tam tersi, zihnin çizgileri arasında daha az boşluk ve

hayat, insan makul ve gerçekten faydalı faaliyete yaklaştıkça. Çok ­uzun ve düz bir zihin çizgisi, bir insanda bazen cimriliğe dönüşen belirli bir tasarruf eğilimini ortaya çıkarır.

Güç düzlüğünü aşan ve fantezi tüberkülüne inen zihin çizgisi, ­güçlü bir hayal gücüne ve büyük yeteneklere sahip bir kişi anlamına gelir. Bildiğiniz gibi, fantezi yığını fanteziden bahsediyor, ancak uyumlu değil, fırtınalı, akılla düzenlenmemiş.

t

, sağlıklı düşünme eksikliğini ve aşırı dikkati ifade eder.  ben

Zihin çizgisi avucun yarısına ulaştığında, bu fikir eksikliğine ve konsantre olamamaya işaret eder. Orta parmağın dibindeki üzüntü tepesine karşı ­güç düzlüğünde duran zihin çizgisi, şiddetli bir ­ölüm olasılığını gösterir.

Zihnin çizgisi bir zincir şeklinde geriliyorsa, bu düşüncelerin tutarsızlığının bir işaretidir. Ancak zihin çizgisindeki ­beyaz noktalar , önemli bir ­keşif yapmaya mahkum olan parlak, yaratıcı bir zihin anlamına gelir.­

Sonunda ikiye ayrılan, bir kolu düz, diğeri fantazi tüberkülüne inen zihin çizgisi, yalan sevgisine tanıklık eder; bu tür insanlar başkalarını kolayca, sık sık ve ­ustaca kandırırlar.

Aklın çizgisi orta parmakta üzüntü tepeciğinden başlayıp ­güç tepesine kadar uzanıyorsa, aynı zamanda kalp çizgisi kısa ve pek fark edilmiyorsa bu bir alamettir. büyük hatalar ve hatalar ­yapan , ­her şeye çok çabuk karar veren ve eylemlerinden sık sık tövbe eden kişi.

Genellikle orta parmaktan çıkan, hüzün tüberkülü ile kalp çizgisini kesen ve akıl çizgisinde biten bir çizgi vardır. Bu aptallığın bir işaretidir. Aynı zamanda, zihnin ­kısa çizgisi, ­erken ölüme mahkum olan bir insan muhbiri ele verir. Orta parmakta hüzün tüberkülünden çıkan ­ve kalp çizgisini akıl çizgisinden geçen çizgi de aynı şeyi haber verir.

I Zihin çizgisi uzun, ince ve göze çarpmıyorsa, bu I § ihanet, sadakatsizlik, sahtekârlık ve inançların gücünde güvensizlik anlamına gelir.  ben

Zihnin çok dolambaçlı bir çizgisi, ­sonunda kalbin çizgisine değiyorsa, ­aptallığın ve kaba bir kalbin işaretidir.

Akıl çizgisinin ortasındaki çarpı, ­ciddi bir hastalığın işareti veya tehlikeli bir yaralanma olasılığının göstergesidir.

Başlangıçta kesişen zihin çizgisi, ­bir bacak hastalığına işaret eder. Pek çok yan çizgiyle kesişen, kısır bir yaşamdan ve gizli kötü hastalıklardan bahseder.

Özellikle mutlu insanların bir aklı vardır

başka bir ince çizgiye eşlik eder. Bu ­son derece mutlu bir alâmettir. Bu insanlar büyük servet elde eder, girişimcidir, hayatta hata yapmazlar.

Zihin çizgisinin kalp çizgisine yakınlığı, kalbin ­zayıflığına tanıklık eder: bu tür insanlar genellikle ­kalp ağrıları, çarpıntı, nöbetler ve bayılmalardan muzdariptir.

I Aklın çizgisi, yaşam çizgisiyle bağlantılı, - I

Ben zor durumlarda beceriklilik.  ben

Kalbin çizgisine süreçlerle bağlanan zihin çizgisi, kararsız ve kaprisli bir karakterin yanı sıra zihinsel aktivitede meydana gelen önemli bir karışıklığa işaret eder.

Gücün tüberkülüne giren derin bir zihin çizgisi, yoksulluğun ve yaşamdan memnuniyetsizliğin bir işaretidir.

Çok ince bir zihin çizgisi, karaciğer hastalığına, zayıf sindirime ve ­sık sık baş ağrılarına işaret eder.

bozukluklarından muzdarip hastalarda ­Ay Dağı'na güçlü bir sapma gözlenir.­

Çizgide hafif bir sapma, ­eğlenceli bir zihni ve romantizm tutkusunu karakterize eder ­. Tam olarak aynı gösterge, yüzük parmağının altındaki zihin çizgisinin sonunda verilir.

Geniş ve uzun bir kırmızı çizgi, sinirliliği, gaddarlığı ve kötü ­hafızayı gösterir.

Aklın bir yay çizgisi şeklinde ­yükselmesi , talihsizliğe işaret eder. Doğru düz çizgi ­adaletten bahseder ve çift zenginlik anlamına gelir.

Zihin çizgisinin üzerindeki daire (yüzük parmağının altında) körlüğü ve hattaki "ada" - zihinsel aşırı çalışma olasılığını öngörür ­.

Üç ana parmak türü vardır: ­sivri (konik, koni biçimli), ­dörtgen (köşeli) ve spatula. Tırnak ekleminin şeklinden sonra adlandırılırlar.

Başparmak hariç her parmakta eklemlerle çakışan iki düğüm vardır. Baş parmağın bir düğümü vardır. Tırnak eklemini ikinciye bağlayan düğüm, sistemik düşünceyi, diğer düğüm ­ise günlük anlamda düzen sevgisini karakterize eder .­

PARMAKLARIN GENEL ÖZELLİKLERİ

Sivri (konik) parmaklar, pürüzsüz iseler, ­resim, heykel, mimari ve bazen şiir için gelişmiş yeteneklere sahip idealist bir kişiliğe işaret eder. Böyle bir insan ­güzelliğin önünde eğilir, iyi gelişmiş bir ­biçim duygusuna sahiptir. Romantizme eğilimlidir ­, kendini kolayca kaptırır, ­sosyal bağımsızlık ihtiyacı hisseder, özgürlüğü sever ve yoğun zihinsel çalışma ve muhakeme gerektiren ­her türlü karmaşık ­durumdan kaçınır. Tek kelimeyle, bu çok ünlü bir sanatçı türüdür.

Üst eklemleri yumurta şeklinde olan sivri parmaklar, ­sahibinin felsefeyi seven, ­keskin bir zihne ve mantıksal düşünceye sahip olduğunu, demokratik olduğunu ­, derin düşünmeye eğilimli olduğunu ­ve en karmaşık sorunları çözebildiğini gösterir.

Pürüzsüz sivri parmaklar, ­kural olarak şu niteliklere sahip insanlarda bulunur ­: dindarlık, tefekkür, idealizm, maddi zenginliğe kayıtsızlık, şiir ve romantik doğa. Bu insanlar ­, güçlü bir sevgi ihtiyacı ve büyük bir ­özgürlük arzusu gösterirler. Fikirlerin ve düşüncelerin güzelliği önünde eğilirler, şekillerin güzelliğini severler.­

Dörtgen (köşeli) parmaklar , derin ve ­ciddi düşünmeye eğilimli insanları karakterize eder. ­Seçkin bilim adamları, ­filozoflar, ünlü politikacılar, seçkin doktorlar ve büyük mucitler, neredeyse her zaman parmakları kare (köşeli) olan ellere sahipti. Bu tür insanlara teorik akıl yürütme rehberlik eder ­ve hesaplama temelinde hareket eder .­

Dörtgen parmaklar pürüzsüzse, bu, sahiplerinin edebiyatı sevdiği anlamına gelir. Aksine, düğümlü dörtgen parmaklar, ­ancak derinlemesine düşündükten sonra karar veren bir kişiyi karakterize eder. Kare parmaklı insanlar daha az basit ve açık sözlüdür, ancak ­spatula veya ­sivri parmaklılardan daha cana yakın ve naziktir.

tutkuların zihin üzerindeki üstünlüğünü gösterir . ­Bu tür parmaklara sahip insanlar, pratiklik, ­fiziksel güce saygı ve zanaat yapma yeteneği ile ayırt edilir. Tüccarlar, zanaatkârlar ve çiftçilerin neredeyse her zaman parmakları spatuladır ­. Bu tür insanlar genellikle bilinçsizce ­teoriden, felsefeden, şiirden tiksinti duyarlar. Maddi çıkarlar çemberine dahil olmayan her şeye ­onlar için erişilemez.

Kürek şeklindeki parmaklar pürüzsüzse, sahiplerinin esas olarak duygu, içgüdü ve tutku tarafından yönlendirildiği varsayılabilir.  ben

Düğümlü parmaklar, tüm artıları ve eksileri tartmaya çalışan ihtiyatlı bir kişinin işaretidir... Doğal el becerisine ve uygulamalı bilimlere karşı bir tutkusu vardır.

Parmaklar aşağıdaki isimlere sahiptir. En büyüğüne kısaca büyük denir. Başparmağa en yakın parmağa işaret parmağı denir, çünkü ­nesneleri belirtmeye yarar . Bir sonrakine ­parmaklar arasında kapladığı yere göre ortadaki denir . ­Sonra isimsiz veya yüzük gelir, çünkü genellikle üzerine bir yüzük takılır. Ve son olarak, küçük parmak veya kulak, çünkü kulaklarını temizlerler.

BAŞ PARMAK

Bu parmak bir kişinin karakteri hakkında çok şey söyler ­. Ne kadar gelişmiş, hareketli, açık ve esnek ise kişi o kadar aktif ve hareketlidir. Bilim adamları, aptallarda ­başparmağın çok gelişmemiş ve kısa olduğunu söylüyor. Bebeklerde başparmak geri kalan kısımda kenetlenir. Aynı şey ­, ruhsal güçleri ve akılları solmaya başladığında ölüme yakın insanlarda da görülür. Başparmak ­üç eklemden oluşur. Çivinin bulunduğu ­ilk eklem , ­kişinin iradesinin bir ölçüsüdür. İkincisi mantık demektir.

Venüs'ün tüberkülünde kaybolan üçüncüsü, ­aşkı ifade eder. Böylece başparmak, bir insanın üç ana yönünün ifadesi olarak hizmet eder ­: irade, akıl ve sevgi.

Başparmağın ilk eklemi uzun ve kuvvetli olan, ­mantığa ve sevgiye galip gelir. ­Bu, büyük ­enerjiyi, özgüveni ve ­gelişme arzusunu gösterir.

Başparmağın ilk eklemi ­kısa ise kişinin iradesi zayıftır, kişi gücüne güvenmez. Güçlü bir iradeden yoksun olan bu tür insanlar, başkalarının etkisine yenik düşer, genellikle eylemlerinden tövbe eder ve her küçük şey tarafından eziyet edilmeye hazırdır.

Başparmağın ikinci eklemi mantığı ifade eder. Uzun ve güçlü ise ­, sağduyu ve düşünce netliğinin bir işaretidir.

Başparmağın üçüncü eklemi aşktır. Bağımsız bir anlamı yoktur, çünkü aşk tüberkülüyle (Venüs) birdir.

Başparmağın birinci ve ikinci eklemleri eşit ise bu konunun irade ve mantığının denk olduğuna işarettir. Bu ­kişinin akademik başarısı olacaktır.

Büyük irade ve mantık eksikliği (ilk eklem ikinciden çok daha büyüktür), güce aç, neredeyse her zaman onu arayan, ancak onu elden çıkaramayan insanları gösterir. Sağduyudan yoksun olduklarından sık sık hata yaparlar ve sonunda ­iktidar hırslarının kurbanı olurlar. Böyle insanların dostu az, düşmanı çoktur.

Küçük bir birincisi olan büyük bir ikinci eklem, sağduyudan, ancak omurgasızlıktan bahseder. Pek çok plan ve görkemli fikir, ancak bunları gerçekleştirmek için çok az enerji ve irade. Bu tür insanlar ­kararsızlıkları nedeniyle çoğu zaman niyetlerinden vazgeçerler. Çoğu ­durumda çok iyi danışmanlardır ve başka bir kişiyi zor bir durumdan kolayca çıkarabilirler ­, ancak kendileri nadiren ­başarılı olurlar.

Başparmağın her iki ekleminin de güçlü ­bir şekilde gelişmiş olması özellikle uğurlu bir işarettir. Bu tür insanlarda ­irade mantıkla dengelenir. Kendilerine ­hakim, dengeli, temkinli ama kararsızdırlar ­. Hata yapmazlar ve hata yapmazlar.

Başparmak işaret parmağından genişçe ayrılabiliyorsa ­, bu yüksek zekaya işaret eder ve tam tersi, başparmak ne kadar az ayrılırsa konu zihinsel olarak o kadar sınırlıdır.

İŞARET PARMAĞI

Hafifçe kıvrık ve ortayı gösteren işaret parmağı, karakterdeki ikiyüzlülükten ve hayati enerjinin zayıflığından bahseder. Ucu ­başparmağa dönük olan işaret parmağı, imkansızı dileme arzusunu ­, gençliğin ulaşılamaz arzusunu, aynı zamanda başarısızlıklardan sonra yaşam koşullarıyla uzlaşma, terk etme yeteneğini gösterir. eski gerçekleştirilemez idealler.

ORTA PARMAK

diğer ikisinden daha ­uzun olan orta boğumu, daha fazla hassasiyeti ifade eder ­. Üçüncüden daha kısaysa, bu kesin bir perhiz ve gönül rahatlığı işaretidir.

bulunduğu ilk eklemin ­üçüncüden çok daha kısa olması ­değişkenliği ve zayıf karakteri gösterir.

Hafifçe uzatılmış bir orta parmak, ­suç eğiliminin ve kötü bir vicdanın işaretidir.

YÜZÜK PARMAĞI

Yüzük veya yüzük parmağı, sempatik ve sempatik olan insanlarda hemen hemen her zaman pürüzsüz ve güzeldir.

kalbinde asil. Eğriliği, değişkenliğine ve acımasızlığına tanıklık ediyor ­.

SERÇE PARMAK

Kökte kalın ve sonunda sivri olan küçük parmak, asil bir kökene ­ve zevklerin inceliğine işaret eder.

Uzunluğu boyunca aynı kalınlık, ­sağlık, bütünlük ve karakter düzgünlüğünün bir işaretidir.

Küçük parmağın biraz belirgin bir eğriliği, ­bir tür gizli mengeneyi gösterir.

Küçük parmağın düğümlenmesi genellikle ­her şeyde özlem ve üzüntünün nedenini bulmayı bilen akıl hastalarında fark edilir.

PARMAKLARIN ÖNEMİ

Kısa parmaklı insanlar çoğu durumda geneli severler ve ayrıntılarla ilgilenmezler ­.

Uzun parmaklar hayalperest ­, tembel ve kendini kaptırmış, ­bir konuya uzun süre konsantre olamayan ve ­çeşitliliğe susamış kişilerdir.

Çok sivri parmaklar ­süreksizliği ortaya çıkarır.

Orta derecede sivri parmaklar, ­sanata ve yüce olan her şeye karşı büyük bir eğilimi gösterir. Kare parmaklar ­iş ve düzen sevgisinden, istikrardan, dürüstlükten ve yargının doğruluğundan bahseder. aşırı

köşelerin keskinliği kinciliği ve kötülüğü gösterir.

Spatula parmaklar, enerjiye ve iş sevgisine tanıklık eder. Pürüzsüz, yuvarlak ­olanlar biraz rüzgarlılık ve ­tutarsızlık gösterir. Düğümlü, çarpık parmaklar ­bencillik ve sağduyu belirtisidir.

Parmaklara atfedilen niteliklerin derecesi, esas olarak başparmağın şekline bağlıdır. Daha önce de belirtildiği gibi yeteneksiz, aptal ve tembel insanlarda başparmak az gelişmiş ­ve küçüktür. Başparmak, içerdiği kuvvetler ve diğer parmaklar üzerinde uyguladığı etki açısından, sanki onun ­yöneticisi ve düzenleyicisi olma eğilimindedir. Kendisi oldukça gelişmişse, diğer parmakların özelliklerini zayıflatabilir ve hatta yok edebilir . ­Bu nedenle, el çalışmasında ana dikkat başparmağa verilmelidir. Güçlü irade ve mantık belirtileri varsa, o zaman ­diğer parmakların doğasında bulunan kusurlar azalır ve tersine ­, eğer zayıf gelişmişse, diğer tüm ­parmakların kusurları iyi ­niteliklerine üstün gelir. Başparmağın sadece parmaklara göre değil, tüm ele göre de böyle bir önceliğe sahip olduğuna dikkat edilmelidir.

Örneğin, bir kişinin çok yumuşak, tembel bir eli olduğu ortaya çıkarsa, ancak ­başparmağı iyi gelişmişse, bu, bir kişinin ­doğal bir iş eğilimine sahip olmadığı, yine de büyük iradesi sayesinde başardığı anlamına gelir.

yararlı ve ciddi bir mesleğe dalın. Ve tam tersi: çalışma sevgisini ima eden kürek şeklindeki sert bir elle bile, küçük, gelişmemiş başparmağı olan bir ­kişi ­kararsızdır, her şeyi kavrar, ancak hiçbir şeyi sonuna kadar getirmez.

kolun tüberkülleri ben

Parmakların dibinde , her biri ­insan karakterinin belirli bir tarafını kişileştiren tepecikler veya tüberküller vardır . ­El falığında bu tüberküllerin ­özel isimleri vardır.

Böylece, başparmağın tabanındaki tüberkül Venüs, işaret parmağının tabanında - Jüpiter, orta parmağın tabanında ­- Satürn, yüzük parmağında - Apollo ve küçük parmakta - Merkür olarak adlandırılır.

amaçlarına karşılık gelen basit isimler ­denir ­. Örneğin, başparmağın tabanındaki tüberkül aşk olarak adlandırılır, işaret parmağının tabanında - güç, ortanın tabanında - üzüntü ­, yüzük parmağının dibinde - sanat, küçük parmakta - servet .

AŞK TOKASI

Aşk tüberkülünün ılımlı dışbükeyliği, ­güzel bir doğadan, yüksek olan her şeye çabalamaktan, her türlü sanat sevgisinden, çok gelişmiş estetik duygulardan, zevkten, ince ­tavırlardan ve savurganlıktan bahseder.

olan aşk tüberkülünün aşırı gelişimi, ­ahlaksızlığın, anlamsızlığın ve biraz zulmün bir işaretidir.

Depresif bir aşk tüberkülünü ortaya çıkarır egoizm ­, hareketsizlik, aşkta samimiyet eksikliği ve ayrıca vücudun gizli ahlaksızlıklarla tükenmesinin bir işareti olarak hizmet eder.

GÜÇ TOKASI

Orta derecede gelişmiş bir güç tepesi, ­dindarlığın, asil ­gururun, kendine ve başkalarına olan inancın, doğa sevgisinin, neşeli mizacın ve evlilikteki mutluluğun bir işaretidir.

Çok yüksek bir güç tepeciği ­hurafe, kibir, tahakküm çılgınlığı ve bencilliği ortaya çıkarır.

Bu tüberkülün yokluğu, inançsızlığın ­, karamsarlığın, hayata doygunluğun, tembelliğin, ilgisizliğin, umutsuzluğun ve ­asil dürtülerin kaybının bir işaretidir.

Üzgünüm Tokası

Orta derecede gelişmiş bir üzüntü tepeciği, ­etrafındaki her şeye karşı felsefi ve düşünceli bir tavır olan sağduyuya tanıklık eder. Bu insanlar hayatın küçük şeylerine kapılmazlar, ­sürekli çevrelerindeki dünyayla ilgilenirler.

Yalnızlığı, dindarlığı ve bazen de batıl inançları seven insanların başına çok dışbükey bir hüzün tepeciği gelir. Ek olarak, bu insanlar genellikle kinci, kinci, cinayete ve intihara meyillidir. Bu tüberkülün yokluğu, deneyimli huzursuzluğun ve ­irade zayıflığının bir işaretidir .­

SANAT MÜLKESİ

Orta derecede gelişmiş bir sanat tüberkülü, büyük yetenek ve yeteneklerin bir işaretidir. Böyle bir tüberkülü olan insanlar büyük başarı ve şöhret elde eder.

Aşırı gelişmiş bir sanat tüberkülü, ­lüks, konfor ve şöhret için susuzluğun kanıtıdır ­. Böyle bir tepenin sahipleri, araçları anlamadan hedeflerine ulaşmak için her şeyi feda edebilirler ­. Başarısızlıktan kıskanç, kızgın, kinci ve acımasız ­olurlar ­.

Tüberkülün olmaması, güzel olan her şeye kayıtsız, sıkıcı, monoton bir hayat süren ve her şeyle tamamen pragmatik bir şekilde ilgilenen bir insanı gösterir.

Talih Tokası

Orta derecede gelişmiş bir servet tepesi, ­kapsamlı bir şekilde gelişmiş bir zihne sahip pratik bir kişi anlamına gelir. Böyle bir tüberküle sahip insanlar genellikle işlerinde çok yaratıcı, hızlı ve beceriklidirler, işlerini ve genel olarak çalışmayı severler, ­servet elde ederler ve hayatlarını iyi düzenlerler.

Aşırı gelişmiş bir servet ­tepesi kurnazlık, yalan ve ihanet eğilimini gösterir. Bu tür insanlar başkalarından kolayca etkilenirler.

Bazı ­tepelerden birinin genellikle komşu olan diğerini emdiği unutulmamalıdır, bu her zaman ­ilkinin hafifçe fark edilir çatallanmasıyla tanınabilir . Bu, birinci tüberkülün tüm karakteristik özelliklerinin ikinci tüberkülünkilere ­üstün geldiğinin bir işaretidir .­

Avuç içlerindeki tüberküller yerinde, iyi bağlantılı ve gelişmiş olduklarında, ­tam da onlara atfedilen eğilimleri karakterize ederler. Herhangi bir tüberkülün olmaması, ona atfedilen niteliklerin olmamasını gerektirir. Azgelişmişlik , temsil ettiği ruhsal özelliklerin zayıflığına tanıklık eder. Yana doğru eğilmiş bir tüberkül, ­komşu tüberkülün daha büyük bir etkisinin olduğunu gösterir .­

TOKALARIN ÖNEMİ

Tüberküllerin hiç bağımsız bir anlamı yoktur, anlamlarını tamamen değiştirebilen avuç içi çizgilerine bağlıdırlar.

Herhangi bir tepecik diğerlerine kıyasla çok güçlüyse, ikincisi onun etkisi altındadır. Başka bir deyişle, ­bu tüberkülün nitelikleri ve eksiklikleri, diğer tüberküllerin nitelik ve eksikliklerine göre önceliklidir.

Gücün tümseği diğerlerinden çok daha belirginse ­, bu aşırı gururun ve ­yönetme arzusunun bir işaretidir.

İÇERİK

kehanet yoluyla basiret  3

FORTUNE  3 İÇİN HAZIRLIK

MUM VEYA LAMBA ALEVİ  9

SİGARA  10

ONİKİ ÇAPRAZ  10

ÖZEL KAHVE  11

siyah horoz  16

MEZARLIK  16

MUM  17

YÜZÜKLER  17

ŞEKİL  18

SITO  18

MUMLAR  19

TUZ VE MUM  19

KART FELLİ  20

el falı yoluyla durugörü  26

avuç içi  27

KOL  29

HATLAR  36

PARMAKLAR  51

KOL TOKALARI  59

 

 

 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar