Print Friendly and PDF

Benimsensin

 




incitmem sen benimsin

nazikçe severim

tatlım… benim sevenim

asla gitmem izin vermem

hayatımın tamamı sensin

ve seviyorum seni bu yüzden

 

incinmem severim seni

içten benim sevgim

gerçekleşti bütün hayallerim

sevgilim seviyorum seni

ve her zaman seveceğim

 

benim sevişimle

uzun sürsün sev beni

kalbine beni götür

ait olduğum yere sen olduğun için

ve asla ayrılmayalım sevdiğim

 

naziğim sev beni

içime sevindim

seni sevgilim seviyorum

ve daima seveceğim

 

sevişimde benimle

sevginle sevdim seni

söyle benim sen olduğumu

ömür boyu olacağım

sonsuza dek evvelim

 

yumuşağım sever beni

iç içe sevdi

bütün hayallerimle

seviyorum seni için için… sevgilim

zamansızım seni hep seveceğim


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar