Print Friendly and PDF

Diyebildim Açıktan

 


“hayat bir nâme
her günü bir beyit
tamamı bir şarkı eder "

 

yaşayan çöl bedenimde

yalnızlık gecelerimde

inlerken ruhum…kalbim

içimdeki korkular…acılar

taşa toprağa sesleniyor

 

yetiyor mu bunlar

istiyorum…bilinmeyen bir yerde seni

öpmek…kendimi  kaybetmek

günah mı

o da olsa iç geçiriyorum

 

ah!

kalbim…ruhum… kalem kaşlım…güzelim 

yüzündeki aydınlığı  gören beni… azarlama

saçlarının dumandan örülü kıvrımları

boynuma değil de… rüzgarlara kapılmasına

bile dayanamıyorum

nedense dün gözlerini gökyüzüne dikmiş gördüm

yanaklarından süzülüp akan  iki damla yaş

içten söylediğin şarkının heceleri

üzgün kalbime değdi

tümüyle kayboldum…tanrım dedim

bu günahkârını…bırakma

 

bensizlikle

bahçelerin çiçeklerinde

ulu ağaçların hışırtılarında

karanlık durgun sularda

şarkılarla düşünü görüyorum

çok görme bunu bana

günahıma pişman da değilim asla

herkes seni gördüğünde

gizli gizli tapındılar…korktular

cesaretimle ben

seni öptüm doyasıya

şükür… bunu diyebildim

açıktan açıktan

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar