Print Friendly and PDF

Hatırla

 



İçimde bu acı yok mu…

Var...

Sen varsın da

Yalnızlığında kalmakla yıpratıyor

Değil mi ki sen orada

Ben burada…kimsesizlerden yalnızken

Yine de

Seninleyim…kalbimi meşgul et

Hissettiğimde zaten görmüş gibiyim

Mutlu mesut dinler gibi

İçim rahatlasın

Mutlu olmaz mıyım

İnce ve düşünceli kalbinle

Tutmuşken beni

Bile bile incitmemeliyim

Kaderin mahkumuyuz…tamam

Kalbimiz ruhumuz özgür

Çok şükür...

Hele birini de sevdiğin zaman  

Kendine ne olduğu umurunda mı olur 

Kalp durur

Teninde nefesleri hissederken

İçine ağrı çöker…ah edersin

Varamadığında çektiğin acı

Yoklar ya…o zaman kendime

Hatırla diyorum…sende de

Eğer ki çok uzaklarda olursam

Pencerelerden dahi uzak dur

Biri seni görürde hayran olur

Kapına dayanır

Ulaşamazsa sana eşiğine öpücük sunar

Tadını duymasınlar n'olur… istemem  

Çünkü sen tanıdığım hiç bir kimseye benzemiyorsun

Bizim için unutma

Hatırla

Ben zaten unutmam seni

Hayatın vefasızlığı

Karanlık ve çürümüşlüğünden bitkinim ama

Arta bir şeyler illaki kalır

Hayalimizdeki  geleceği sen hatırla

Yaşadığımız şeylerin izleri 

Silinmez kalmıştır…

Bir yerlerde biliyorum


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar