Print Friendly and PDF

Hakk için al beni götür





Sevgilim

Yetmez mi seni görmek için daha ne çok bekleyeceğim.

Sayısız rüyalarımı hatırlamaktan usandım.

Yazmak kar etmiyor... artık senin ellerinde koynunda terlemek istiyorum.

Dayanamıyorum sana kıymet vermeyenlerin tenine değil bastığın yere basmasına bile tahammül edemiyorum...uçsunlar da keramet sahibi olduk diye uzak yerlere.

Halim kalmadı …ayaklarının altını öpmek istiyorum.

Oturduğun yerlere baktım, ondan bir hatıra düşmüş mü diye…saçının bir telini bulsaydım altın gibi saklardım diyorum…içimden kaç kere umutla…ama nafile.

Şansızım… yok...

Hayalini içimde saklayacağım vermeyeceğim bir daha ellere...acımamı kaldırdı, insanların anlayışsız halleri...

Bir meleğin kalbine öpücük ile bile dokunulmaz bırak el değdirmeyi...

İçim içime aksın, dayanaksızım… ayakta duracak halim yok…başımı bir kaldırıyorsam onu da senin için…geldi mi diye.

Ey günahlar kalkın gidin sevmeyi bilmeyenlerin başına...onlara yazılın benim tanrıya olan sevgimdeki aşırılıktan günah yazılmaz ki...

Bir gün yüzünde sivilce çıkarsa bil ki o benim kalbimden sana değen aşk okumun değmiş izidir...ne yapayım…içimi dağlıyor sensizlik…

Hakk için al beni götür kimselerin bizi bilmediği yere…

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar