Print Friendly and PDF

Diş Atmış Aşkın Halleri

 




“Gönül yarasına sebep olan şey başkalarının

beklentileri ve varsayımları.”

 

Sevdiğime…

Aşkıma verdiği cevap karşılığında ona en çok arzuladığı şeyi verdim.

Her bir zerremi.

Onunla olmak epey zor …dünyada ondan çetini yoktur belki de.

Ne yaparsan yap itinayla yapmalısın, sevmek içinde…

….

Sürekli onu düşünüyorum.

Rüyalarımda onunda ismimi söylediğini duyuyorum.

Uyandığım zaman, gözyaşlarım akıyor.

Bu kadar basit değil ama özlüyorum.

Her şeyi onunla paylaşmak istiyorum.

Bazen ne söylediğimi bende anlamıyorum…hayale bile alamıyorum.

Sayılı günleri olan ben…ne çok hataları tekrar tekrar yaptım.

Bunlar rahatsız eden şeyler göz ardı edilememeli artık.

Bundan sonra yapılması gereken şeyler.

O olmadan yapamayacağım şeyler.

Buz kesmiş kalbimin tıkanmasını engellemek için.

Bu kilidi açmak için.

Gerekirse kendimi ona acındırmak için zehirlenecek kadar seviyorum

Eğer atlatırsam…ayrılırsam fark etmez.

Çünkü öteki dünyada beni bekleyeceğini biliyorum.

Ya da güvenli, ilahî herhangi bir boyutta.

Bu hayatta ve bir sonrakinde ve ondan sonrakinde.

Buradan sonra yolda önüme ne çıkarsa çıksın ona tekrar ulaşmam için sadece sabrım gerekecek.

Anlayacağın ona âşık olmak hayatın muazzam gizemi…değişmeyen bir ev, ölü bir evdir.

En çok zoruma giden sonucunu getiremeyecek kadar çaresizliğim.

Kendimi bir vida gibi düşünüyorum, dişleri atmış somundan çıkamayan… sıkılamayan. Ne yaparsan yap, sorun çözümsüz. Tek çaresi kesmek. Acıda verse, bir testerenin veya keskinin vidanın başını koparması.

Sonuçta kopması gereken vidanın başıdır. Somunun rahat etmesi için.

Buna rıza vermek gerekiyor.


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar