Print Friendly and PDF

Johnny Reid I still cry for you... senin için ağlıyorum



 Birine olabildiğince sık onu sevdiğinizi söyleyin çünkü çok geç olacağı gün gelecek. 

Mutlu görünen herkes mutlu değildir. 

Bazıları sadece ağlamamak için gülümser. 

Bir insanı ağlatmak için bir kelime yeterlidir, ama gözyaşlarını tekrar kurutmak için 1000 kelime gerekir!




Bittiğini biliyorum ve gitme zamanım geldi

Ama bu

kadar uzun süre tuttuğun birini bırakmak zor,

veda ettiğini duyacağımı

hiç düşünmemiştim Sonra yine

hayatımda sensiz olacağımı hiç düşünmemiştim

ben Hala senin için ağlıyorum, hala senin için ağlıyorum

Tek yaptığım bu, hala ağlıyorum

Bazıları zamanın şifacı olduğunu söylüyor

Ve bazıları için doğru olabilir

Ama benim için her dakika bir dakika

daha seni özlüyorum

Oh, derinlerde bir boşluk var

Tüm bu acı Bütün bu acıyı saklayamıyorum

, hala senin için ağlıyorum, hala senin için ağlıyorum, tek

yaptığım bu, hala senin için ağlıyorum

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar