Print Friendly and PDF

Hani...Türkülerimiz


Ah, hani hani, hanlar hani, çil çil altınlar hani?
Malı mülkü dillere destan o zengin karun hani?
Kuş dilini ezber bilen büyük Süleyman hani?

Yıllar gider, yeller gider, seller gider, kum kalır 
Ya hayırla, ya lanetle anılan bir nam kalır...

Ah hani güzel gözler, hani o tatlı sözler, hani? 
Hani keman kaşlar hani, o sırma saçlar hani? 
Selvi boylu dillere destan o dilber Leyla hani? 
Şirin için dağlar delen o yiğit Ferhat hani?

Yıllar gider, yeller gider, seller gider, kum kalır
Ya hayırla, ya lanetle anılan bir nam kalır...

Ah hani bitmez yollar, hanı aşılmaz çöller, hani?
Hani yalçın dağlar, hani sonsuz ummanlar, hani?
Hani evsiz, barksız, işsiz, milyonlarca aç hani?
Ellerimiz bir olunca durduracak güç hani?

Yıllar gider, yeller gider, seller gider, kum kalır 
Ya hayırla, ya lanetle anılan bir nam kalır....


 

Türkülerimiz

İnsanların Türküleri Kendilerinden Güzel,

Kendilerinden Umutlu,

Kendilerinden Kederli,

Daha Uzun Ömürlü Kendilerinden.

Sevdim İnsanlardan Çok Türkülerini.

İnsansız Yaşayabildim.

Türküsüz Hiç Bir Zaman!...

Gülümü Aldattığım Oldu,

Türküsünü Hiçbir Zaman!...

Hiçbir Zaman Beni Aldatmadı Türküler De...

Türküleri Anladım, Hangi Dilde Söylenirse Söylensin,

Bu Dünyada Yiyip İçtiklerimin,

Gezip Tozduklarımın,

Görüp İşittiklerimin,

Dokunduklarımın, Anladıklarımın

Hiçbiri, Hiçbiri

Beni Bahtiyar Etmedi Türküler Kadar




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar