Print Friendly and PDF

Sonsuza Kadar Beklerim Seni

 


 




En iyisi bu olmalı!

Bilmem mi sevdiğini

Kırılmazdın beni sevdiğinden

Konuşmazdın, başkalarına anlatamaz gelip bana anlatıverirdin...

Benim seni çok sevdiğimi

Bunu bilerek hayaller kuruverirdik

Sonra bana mutluluğu öğrettin

Bazen bunların hayal olduğunu fark edince

İkimiz de üzülüverirdik

Kıyametler koparan kalbimize sus sus derdik

Ne zamana kadar susmalıyız

Ah bir bilseydim

Şimdi uzaklara gidiyorsun

Günler, haftalara, aylara dönerek beni yokluğuna alıştırmak isteyecekler

Olsun

Ben şarkıları senin konuşman olarak dinleyeceğim

Kitapları sen yazdın diye okuyacağım

Havayı da  sana dokunmuştur diyerek 

İçime çekeceğim

Bugünleri böyle geçireceğim

Kimimsesiz olana ne gerekir  

Sessiz çığlıklar

Sabretmek

Çok acı çekeceğim biliyorum, 

Evet, çaresizim ama...

Sen benimsin 

Ve bende seninsem

Sonsuza kadar da olsa beklerim seni

Her zamanki gibi


İsmail Hakkı Altuntaş

 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar