Print Friendly and PDF

Tek gerçeğim…




Tek gerçeğim…
Günaydın… gecemin huzuru… Günümün güneşi… Işığım…
Bu sabah seni,  sana nasıl anlatsam bilemiyorum. Her an her dakika beni düşünen bir yüreğe nasıl dil dökülür? nasıl mutluluk verilir? Nasıl daha da yüceltilir? Bilemedim. Ancak tek bildiğim bu yüreğin benim için çarptığı ve benim olduğu… Bundan daha guzel birşey var mi? Mümkün degil…
Bu şansa sahip, acaba benim gibi  kaç kişi vardir? Sadece bir merak benim ki. Önemli olan Rabbimin Seni bana vermiş ve bana layık görmüş olması. Dün dedin ya, biz bunu hakettik. Düşündüm… Evet haketmiş olmalıyız. Bunun başka bir açıklaması olamaz. Bunca yaşanmış sıkıntının ve kahrın üstüne bana verilmis en büyük armağansın. Bunun kıymetini bilmeli ve seni daima kalbimin en derin ve en gizli odalarında saklı tutmalıyım. Kimseler bilmesin. Sonra seni kıskanır benden almak, çalmak isterler. Ben sensiz ne yaparım. Dayanamam ki…
Hani derler ya,  seni gökte ararken yerde buldum. Evet sen bana gökten indirilmiş,  dertlerimin dermanı, kalbimin huzuru ve ışığım olan yegane varlıksın. Ruhumu avucuna alıp, kanatlarinin altında adeta diyar diyar gezdiriyor ve bana hiç göremeyeceğim, aklımın dahi ucundan geçmeyecek yerlere,  mekanlara uçuruyorsun. Seninleyken özgür ve bir o kadar da huzurlu oluyorum. Beni öyle seviyor ve koruyorsun ki. Başıma gelebilecek sıkıntıları şimdiden düşünüp, önünü kesmek için çabalayan yüreksin sen. Sen muhteşem bir yaratılışa sahip, kimsenin sahip olamayacağı, yeri gelince anlayışlı bir eş, yakın arkadaş, sırdaş, candan bir kardeş, sadik bir dost en önemlisi de sevgilim, sevdiğim ve sonsuz sevdamsın…
Seninle yemyeşil çimenlerde yanyana uzanıp, başımı göğsüne dayasam ve sadece kalbinin sesiyle uykuya dalsam… Zaman dursa… Mekan yok olsa… Ruhlarimiz o an göğe kanatlansa ve sonsuz bir huzurla gözden kaybolup, alemlere karışsak… Olur mu dersin? Bir gün bu hayalim gerçekleşebilir mi? Bunu tüm kalbimle diliyorum.
Seni seviyorum… Her ne kadar bu cümle o kadar hafif ve soluk bir ifade gibi kalsa da tek gerçeğim sensin ve sana olan sevgim. Sen benimsin ve ben de seninim sevgilim… Rabbim o güzel yüreğini sarıp, sarmalasın ve benim için daima saklayıp korusun… Amin… Amin…

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar