Print Friendly and PDF

Dzien Dobry Lalem





Lalem!

İyilik bir öz maden olmalı, vefada. Fakat onca zaman beni benden alan ve bana benimi veren bir sen oldun. Önceden hep ben verirdim.

Herkese bir güneş gibi doğuyor olsam da, senin çölünde ay olmak derler ya orada susuz ve aç kalmak adına, canımda yansın sana razıyım…

Bu gece rüzgar penceremi çaldı…uykular sana haram olsun, sevdiğin sıkıntıda sen uyumanın peşindesin, bu mu senin sevgin dediler. Korkumdan tutkumun gizemine saklandım. Sonra elinin ateşle buluştuğu gözeneklerin izlerini göğsüme koydun istemsiz gözyaşlarım aktı…sebepsiz olamaz. Tabiki acın acıma değdi. Işıl ışıl parlayan gözlerinle bana bakınca, kalbim hızlı hızlı çarpmaya başladı.

Söyler misin bana, aşkımın saklandığı eşsiz kalbim. Senden başka hiçbir şey neden düşünemiyorum. Senden hoşlanıyorum, kimseyle paylaşmak istemezcesine. Böyleyse sende benden hoşlanıyor olmalısın, kalpten kalbe yol gider değil mi?

Bir çirkini bir güzele yazmışlar…kader bu demek ki..

Geçen akşam yalnızlığımda kendimle beraber mersiyeler dinledim, güzel nameler ama onlar bir zaman sonra uğultulara döndü…

Sensiz tadı var mı dünyanın?

Her zaman nasip olmaz ama dünkü yaşananlar bir rüya kadar güzeldi, Çokta bakamadım sana, ama, elinden ta içime uzanan sevgin, kalbimin odalarını birer birer gezdi. Beklemedim değil, hani bir teli düşseydi üstüme dokunduğun şeylere… dedim. Yok…Nasipsizlik bu kadar olur. Ben seni seviyorum, sende beni bu çirkinliğim ile beni seviyorsun. Demek ki sevgideki güzellik içten okunan bir alfabe.

Ellerine baktım öpülecek güzel dudaklarına…ceylanların kıskandığı kadar derin gözlerindeki deryada bir an boğulsam, diyet istemem dedim. Boğulmak ne büyük ihsan…

Aşk olmadan yaşamın bir değeri var mı?

Aşk yüzünden ölebilir mi insan?

Şunu anladım galiba sevgiler küllenir ama insanın gerçek aşkı rüzgar gibi sürekli canlı tutar ateşini. Hiçbir arzu ve hevesim, senden hoşlandığım kadar olmuyor. Ateşinle yanmaya başladığımdan beri bir tek seni seviyorum…kalbimin derinliğinden seni mutlu etmek için gece gündüz seni anıyorum.

Olur ya aklından geçer…gerçek mi aşkı diye…imtihan etme…elimi tut bir kere…ölürüm sevincimden…sende şaşar kalırsın.

Epeyden beri beraber geçirdiğimiz kısa anlar yetmese de…olsun diye kanaat ediyorum. Her birini seninle geçirilmiş bir uzun ömür yerine saydım.

Sonsuza dek hayatım seni seveceğim. Çoğu zaman neden seni sevdiğimi merak ediyorsan…diyorum ki o farklı biri herkesten farklı. Sen farklısın kabul et artık.

Sevdam, korkma her şey çok güzel olacak. Her günümüz yeniden bir gün ve ilkbahar ve mayıs çiçekleri gibi… solmak değil koparsalar da, kökümüz sağlam biz yeniden tekrar tekrar açarız, inşaallah. Yediverenler hayran kalsınlar bize

Lale tanrı ile özdeşmiş.

Lalem de sen benim tanrımsın demek biliyor musun

Benim Lalem.

Kim…

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar