Print Friendly and PDF

Aşkınla






Günaydınlığım.
Üzüldüğüme kızıyor musun?  Senden başka kimimsem var mı? Yakınında bir yer bulsam demiyorum uzaklar içinde bile sana yaklaşamıyorum ki...
Acısan bana, bu sana zor değil, kapına gelir ayaklarına kapanmayı şimdi ne çok isterdim. Benim arzularım, keyfi ve nefsani, asla ve asla rahat etmek huzur bulmak için değil.  Sırf seninle bir anı bulabilmek  için azıcık da olsa sağlık istiyorum. Hani biraz daha fazla günüm olursa seni ben anarım ve  onun sevdasındayım diye avunurum.
Yanıyorum, bu yanmalar bende akıl zevk namına ne bıraktı ki? 
Aşkınla öyle geçmişim ki kendimden, senden başkasını görmüyor gözüm. Sonsuz aşkınla kalbim ıstırapla kavrulup solmuş otlara dönmüş. İnlemelerim artmış ve bu yüzden çöl baykuşu çatıya mı geldi diye insanlar tedirgin oluyor. Arıyorlar. Bulsalar keşke...
Sana olan sevgimi nasıl anlatayım ki? 
Sen öylesine güzelsin ki…ölmeye razı olunacak kadar sevilmeye layıksın. Anlatamıyorum…buna da kendince bazen acabalar buluyorsun. Yüzlerce kez, aşkınla serserinim oldum, gönlümde heva ve heves bırakmadın, meyhane meskenim  oldu, dedim. Seni kıskansam ayıp değil ki, seni görüpte kimler aşık olmuştur bir bilsem. 
Kalbindekini bilemezdim ama, nasıl dilin vardı söylemeye, beni çok üzdün inan ki.

Mâni oluyor halimi takrire hicâbım
Üzme yetişir üzme firâkınla harâbım
Mahvoldu sükûnum beni terk eyledi hâbım
Üzme yetişir üzme firâkınla harâbım. 

Hayatım senin aşkınla acıdı…tatsız ve tuzsuz…sensizliğimin kederlerini yaşıyorum. Rahatımda, huzurum da kalmadı. Yine de bir avuntum senin varlığın. Onunla seviniyorum.
Sen gül ki, neşenle gülsün ay, güneş, toprak, deniz. Tesellim bunlar olur, gözyaşlarım diner, kalbim susar diyorum.

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar