Print Friendly and PDF

Seninim



"Cami!
aşk yolunun kervancı başı
sana o sevgili kimdir diye sorarsa
söyle ki O, Ali'dir Ali."


Ey eşsiz sevgilim!
Övgüye, yüceliğe ve sevilmeye layık olan yalnız Sen 'sin.
Beni sardığından beri, görmedikçe seni, bir şeyi görmeyişim… konuşmadıkça seni, bir şey söyleyemeyişim. Bende övülecek bir hal bırakmadın.
Sevdam, “Herkes kendi seciyesine uygun bir sevgili seçer, onu kendine Tanrı yapar ve bir heykel işler gibi ona taparmış”
Böyleyken, bende kendime seni seçtim.
Yalnız seni bildim.
Büyüne kapılan beni, herkes gibi olacağımı düşünme.
Kanım ve canımı bedel verecek  bir dileğim var.
Bu arzum pek engin ama sana zor da değil.
O gül ağzınla bir öpücük vermeni istiyorum.
Aklımı çalan o öpüşünle…
Beni öp ve yine öp…daha çok öp.
Yutayım… ağızını ve yudumlayayım.
Kalbimi kaybedeyim
Sende benden çıkar onu kalayım sende 

Tatlı aşkım!
Çünkü seni çok göremiyorum.  
Belki birlikte atan kalbim ve   tutuşan ruhumla 
Seninle bir olurum.
Sonra, hayatımı verirken gözlerim en son seni görür.
Karar verdim bu aşk bana seninle yazılmış.
Sevmenin günahı benim için kalmadı
Senin için binlerce kez ölebilirim.
Günüm biterse sorun değil
Geceler benim…fikrim seninle hayaline gebe kalsın. 
Ben sana amaçsız  bağlıyım 
Ve tekrar senin için defalarca ölmek için doğarım
Kendime kalan bu canım sana emanet .
Ensiz sonsöz seninim...

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar