Print Friendly and PDF

Zamanı Delip Geçmeli

 


Aşk için en ölümcül ve bulaşıcı hastalıklardan biridir, diyorlar. Öyleyse yakalandığım için övgüler ikramlar dağıtmalıyım.

Bende aşk hastalığına yakalanmanın belirtileri çıkmadı ama, uykusuz gecelerim şahit olmalı. Çünkü seni düşünmekten, bir an önce  kavuşmak için hayallerim yüzünden uykum kaçıyor… dilinde kalbinde olursa sevdanın adı…neden kaçmasın ki?

İçimdeki kavurucu ateşler beni yakarken, üstüme gelen mecnunvari halden kendimi  almama hiç gerek yok… değil mi?

Ben bu aşkı söndüremem. Alevlensin diye üstüne gözyaşları bile dökmem ki olurda söner diye…yanarım lâl olsun. Böyleyken büyüler, dualar, nasihat edenler beni sarıyorlar. Sonra günahlar yasaklar önüme duruyorlar…

İnanki bana kar etmiyor, belki de aklım başımda değil, uçmuş olmalı…

Seni sevmek ibadet ise bunda sebat etmeli…

Öyle zamanlarım var rüyada değil. Sahiden sen misin diye seni ayan beyan gördüklerim var. O zaman biraz çekiniyorum. Şu duyduğum geçmişim yasakları hatırlatan sözleri…duymasaydım bilmeseydim,  biraz beni sıkmasalar ne olurdu!

Özgür de değilim…

Bundan olmalı, rüyada seni görmek daha güzel. Sonra bana çok uyuyorsun diyorlar…

Bilmiyorlar ki seni daha çok görmek için yatıyorum. Uyuduğum zaman azda olsa rüya görürüm. Düşümde seninle kucaklaşmak, alevinde tutuşmak, yanmak, acıları hissetmek, ah sabahlar olmasın...

Her şey iyi de, uyandığımdaki olan  yalnızlık. Bomboş ve yıkılmış hayaller, bir  anda içim sıkılıyor. Büyük bir yorgunluğa kimsesizliğe düşüyorum. Tamam bu bir gerçek…olmasın isterim ama, tadını unutamadığım hatıraların  

İşte güzel bir rüyam…

Pupa yelken giden gemilerde, ufkumuzun en uzak derinliklerinde, mis gibi tüten kokular içinde,  döne döne sevişirken, parıl parıl bal rengi tenine, sımsıcak sarılışım,  ıslıklarla bize eşlik ederken rüzgârın dokunuşunda, saatlerin durduğu anlar…

Bu rüyadan uyandığımı bir düşün. Sen bile istemezsin….

Ah hayatım!

Unutulmaz kıl  bu günlerimizi. Olmazlar olmalı, sonsuza kadar zaman delinmeli, kara delikler içinde kaybolmalı yeniden doğuşa hazırlanmalı, kim kime ne diyecek ki, Tanrımı sevmişim…

Ah benim sevdam seni…


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar