Print Friendly and PDF

Bense Neyim ki…



Söyle bana garip yüreğim

Tatlı canım

Ne kaldı geriye

Ağlaması gülmesinden çok

Tadına doyamadığım bir hayat

Yaşaması peşinen ölmek olan

Duyursana bana

Yeniden sevmeyi

Tattır ruhuma doyulmaz aşk nimetlerini

Sonsuz zamandaki gerçek sevdaları

Nur parçam olup

Varlığın güç vermeli

İnan ki gitgide zorlaşıyor

Seninle olan bu halime

Diyecek bir söz bulmak

Daha fazla ne demeli

Yıllar geçmiş özleye özleye

İç sarhoş, akıl bi-hoş

Hayal ettiğim

Sevişmek için acı çektiğim

Adını bile kendime söylemekten

Korkan biri

Uykularda mırıldanır olmuşum

Yüreklendir de cesareti gelsin

Sevginle güç bulur

Yalnızım diye ağlamaktan

Şaşkın, amaçsız olmaktan

Güçsüzüm yapamıyorum demekten

Toz tanesi kadar

Savrulmaya korkmasın

Cesaretle çıkar

Kurtulur belki

Açmazlardan

Sevgi sen…aşık ben

Bulanmaktan çıkar

Berrak su gibi

Başarmalı…umut etmeyi

Haklıcaya sahiplenmeyi

Ve öyle bir hayata ki

Çıkarken düzlüğü

Bedelsiz bulmalı

İçin için yenilmiş birine

Değişimde

Ötekilerden farklı çözümü sen olmalı

Sen de

Nasıl bendenmişsin

Diyecek kadar

Hayrette kalmalı…

Her şey bensizlikle olmuşsa

O bensiz kalmamalı

Diyecek kadar

Al…sar

Kiminle bırakayım de

Tabii ki benle berabersin

Sendeyim…sözünü

Duymuş kadar içimde

Hissetmek…bana yakın gelmeli

İşte her şey sen…

Bense neyim ki…

İsmail Hakkı Altuntaş



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar