Print Friendly and PDF

Harikulâdem

 


Sevdiğim... Kalbim...

Bu dünya ve diğer âlemlerdeki sonsuz nefesim…

Mektubunu okudum. Cevap için üzerine yazılacak cümle bulamıyorum. Susmak daha iyi galiba. Belki cevapların en güzeli. Kalbim senin duymak istediklerini ve bende duymak istediğimi duymak için saatlerce susup kaldım bu hoşuma gidiyor.

Kelimeler yetmiyor cümleler ise zayıf, tutunacak dalı kalmayan yapraklar gibi savruluyor. Daha fazla daha fazla der gibi.

Duygularını içime akıttın içim acıdı.

Ancak şunu iyi bilmeni isterim, inanırsın sözlerime ve duygularıma da seninle ilgili en ufak bir üzüntü yada kırgınlık hissim kalmadı. Önceki gün öyle bir temizledin ki kalbimi... içim ferahladı.

Senden ricam bu sayfayı kapatalım n’olur. Bazı şeyler ikimiz için gerekli olması gerekendi. Yaşadık. Ve şimdi kendimizi tartmamızı sağlayan yaşanmışlıklar olarak düşünelim. Sende bu yönden bakınca bana hak vereceksin. Biliyorum...

Işığım... Güneşim…

Seni seviyorum...

İsmail Hakkı Altuntaş

 we were free (osmanakbasak.com)

…..

Ve sana bakarım ve ne gördüğümü bilmem

Özgür olabilseydik hayat nasıl olacaktı

İlkbahardaki bir Pazar gününü hala hatırlarım

Belirli hisler, bir ilk merhabanın getirebildiği

Eğlenceli olan tamamen nasıl tanıştığımızdı ve bazıları nasıl bildiği

Küçük başlangıç aşkların yetişeceğinden

Yaz esintisi parfümünün izini sürer

Çok büyük madalyalar ve sarı kırbaçlama ağaçlar

Lakin bizim paylaştığımız hafızalara saklar mıyız

Yaşamlarımızdaki diğerlerinden, kaygılanan bizlerden

Özgür olsaydık, aşkımızın olacağını hayal ederdik

Özgür olabilseydik, benim için olduğunu izliyor olacak mıydın

Eline dokunurum, sadece sen anlayabilirsin

Özgür olabilseydik hayat nasıl olacaktı

Ve sana bakarım ve ne gördüğümü bilmem

Özgür olabilseydik hayat nasıl olacaktı

Her gece uyanık yalan söylerim ve gülümseyen yüzünü görürüm

Ve keşke başka bir yerde başka bir zamanda olsaydık

Lakin biz uzun zamanlar önce yaptığımız zincirlere vurduğun frenler miyiz

Bu son rüyaya uyanmak için uzaktadır ve git

Özgür olsaydık, aşkımızın olacağını hayal ederdik

Özgür olabilseydik, benim için olduğunu izliyor olacak mıydın

Eline dokunurum, sadece sen anlayabilirsin

Özgür olabilseydik hayat nasıl olacaktı

Ve sana bakarım ve ne gördüğümü bilmem

Özgür olabilseydik hayat nasıl olacaktı



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar