Print Friendly and PDF

Mim mah (ay)gibi Mim Meryem gibi



 

 Mim mah (ay)gibi

 Mim Meryem gibi

 Mim mader (anne) gibi

 Keşke sana sesini ne kadar çok

 Sevdiğimi söyleyebilseydim

 Çocukluğumdaki ninnilerini

 Ne kadar da çok seviyorun

 Sadeliğini seviyorum

 Yorgunluğunu seviyorum

 -hicabını,namazını

 Dudak altından

 Allah Allah demeni seviyorum

 -keşke yüreğinin köşesinde

 Bir ayna bir şamdan olabilsem

 Gözlerinin sahrasında bir damla

 Yağmur olabilsem

 Keşke olsaydı da,bir çöl dolusu çiçekle

 Sana ninni okuyabilsem

 Keşke bir gökyüzü dolusu nergiz ve

 Yasemini ellerinin bahçesine koyabilsem

 Uyu ki gözlerinde yıldızları sayabileyim

 Yanımda kal ki dünyayı ebediyete

 Kadar seninle seveyim

 Dünya eğer iyi eğer kötü

 Benim için seninle görülmeye değer

 İpeksi gül bahçeleri

 Benim için seninle koklamaya değer

 Anne

 Anne

 Keşke sana sesini ne kadar çok

 Sevdiğimi söyleyebilseydim

 Ninnilerini seviyorum

 Sesindeki hüznü seviyorum

 Anne

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar