Print Friendly and PDF

Nazik Sevgilim

 


Kalbimin neşesi

Gülümsemeler nedenim

İçime doldurduğun his yüzündendir

Deryanda kükreyen bir dalga olmaktansa

Bir sessizlikte anlatmak

İsterdim sırrını

Bahar bulutları bana acıyıp ağlar

Yağmurlar olup  yağınca

Sanırlar ki kuruyan toprak için

Benim içindir

Benim içindir inan ki

İçimin çölüne aşk bitkisi dikmiştin

Aslında çokta sevemem kararmış semayı

Bulutlarını güneş olup dağıtmak isterdim

Ey aşkım

Soğuk, ruhsuz gecelerde

Sar beni güneşine

Kimsenin duymadığı bilmediği

Birçok kez sessizce kırılan kalbime

Huzur ver  

İsterse fırtınalar kırık kalp teknemi

Nazik sevgilim… köyünün kıyısına

Kadar atsa… parçalansa

Bir daha görmesin

Ayrılık nedenlerini

Unutmam mümkün değil

Bütün güzellikler seninle gördüm

Bana olan sevdandan dolayı 

Kalbim seninle yürek oldu

Hep niyetim

Hayal şehrime bir rüya sarayı yapacağım

Sıcacık rüyalarda seninle terler dökeceğim

Daha neler…neler

Kimsenin dile getirmediği bir şekilde

Bağıra bağıra  adını söyleyeceğim

Bunu ancak bir kişi yapabilir

Diyecek şekilde

Seni öveceğim şarkılarda

Diller dökeceğim

Yetmemiş kadar


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar