Print Friendly and PDF

Sensiz Neler Çekti Gönlüm, Bilmiyorsun


TORTLİKLOR

“Sensiz nimalar tartdi dilim, bilmaysan

Qayğu yukini dilim, bilmaysan

Bardim yina men oşa yerga seni deb

Hasrta yeli sarğartdi dilim, bilmaysan 

Barliğıngda yollarim yariğ edi

Barliğingda közlarim açiğ edi

Yoqliğingda yalğan ertakdir hayat

Barliğingda arzular isiğ edi

Qay yol bila dilimni âlding?

Qay koyga mening özimni salding?

Közing meni ğam-i asiri qıldi

Sevgi boliban yürakda qalding” .

DÖRTLÜKLER

Sensiz neler çekti gönlüm, bilmiyorsun

Kaygı yükünü sevgilim, bilmiyorsun

Vardım yine ben o yere sen deyip

Hasret yeli sararttı sevgilim, bilmiyorsun

Varlığında yollarım aydın idi

Varlığında gözlerim açık idi

Yokluğunda yalan hikâyedir hayat

Varlığında arzular sıcak idi

Ne ile sen gönlümü aldın

Hangi ozana beni soktun

Gözlerin beni esir-i gam etti

Aşk olan yürekte kaldın.

Samedi Seyyare (1991-...)

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar