Print Friendly and PDF

Sesimi dinle sevgilim

 

MU’LOMMO ĞAZOL

“Men husn-u camalingga, nazar kardam-u raftam

Könglim ğamini senga, xabar kardam-u raftam

İ’şqing otidin tilba bölib sayr-u safarda

Ol bağ-u baharingga, guzar kardam-u raftam

Bir tir nigahingla bölib xasta-u macruh

Sevging otidan, xon ba cigar kardam-u raftam

ünimni eşit dilbar tanaz be tu goftam

İzhar muhabbatıda, hazar kardam-u raftam

“İlmi” sevinib özni fada-i yar oçun etdi

Hasratga qalib, özga xatar kardam-u raftam” . 


MÜLEMME GAZELİ

Ben güzelliğine baktım da gittim

Gönlümün kaygısını sana haber verdim de gittim

Aşkın ateşinden deli olup yolculukta

O bahçe ve baharına uğradım da gittim

Bir baktığımda oldum yorgun ve yaralı

Sevginin ateşinden üzüldüm de gittim

Sesimi dinle sevgilim, yaramaz sana dedim

Buluşma zamanında vazgeçtim de gittim

“İlmi” sevinip kendisini yâr için feda etti

Hasrette kalıp kendisini tehlikeye attı de gitti.

        İlmi Melahat (1985-...)

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar