Print Friendly and PDF

Sevgi... Günüm Bitmiyor

 

Günüm Bitmiyor

Hasretinde kalan günüm bitmiyor

Görmedikçe özlemler gitmiyor

Gel kal yanımda sabrım kalmıyor

Bu özlemler sevgiye yetmiyor

Öyle bir sevdim ki sevgim sırını

Göğsümdeki çarpınan kalp bilmiyor

Umudum Sıcak ellerini tutmak

Başka şey üzüntüme çare olmuyor

Seninle bir ömür geçse bilmiyorum

Sensiz bir an vaktim güzel geçmiyor

Bu dünya sen ile yaşıyor sevgilim

“Sultan” senden başkasını beklemiyor

Hankeldi Fehime Sultan (1994-…)

SEVGİ

Yürek kendi sırını açtı

Göz ile

Gözler yüreğe dil oldu

Söz ile

O zaman, ben seni sevdim.

Sevgilim!

Sevgi ışığın yağmuru

Hayaller sokağında

Ellerin elimde

Gidiyoruz sonsuz yola

Bu yol oldukça uzun

Bu yol epeyce korkunç

Yalnız gitmek mümkün değil

Millet ne söylerse fark etmez

Yolumuzu devam edelim.

Hankeldi Fehime Sultan (1994-…)

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar