Print Friendly and PDF

Sana Bakıyorum

 




Ey Dünyam

Eteklerine tutunsaydım

Beni bırakıp gitmene

İzin vermeseydim

...

Mecbursun

Biliyorum

Hayat bu…

Böyleyse...bir şeyler söyle

Beklemekten, tekrarlanmaktan

Kendime yalanlar uydurmaktan

Öyle yoruldum ki

Zamana dahi geriye gitsene diye

Yalvarıyorum

İçimin her an ölüşünü

Kimseler bilmez

Yalnızlığın verdiği sessizliğime

Sakinledi sanıyorlar

İçimdeki fırtınalar dinmiyor ki

Sevdiğine yakın olamamak  

Yer olmasın, zaman olmasın

Olmaz ki

Anlıyorum

Hasretin acısına dayanılmazmış

Günler uzuyor

Gidişinin bir geleceği olur

Bu bana biraz teselli

Yine de

Senin bulunduğun havanın

Tadını vermiyor

Ey gelecek

Tek umudumsun

Birlikte olmak şansı... 

Başka bir dileğim yok

Ona tutunup bu hali bitirmeliyim

Yoksa hayat kalp kırıklığından ibaret  

Kalıyor  

Unutulmaz anlarımızı anmak

En güzel duyguları

Ele geçmez 

Sevdam

Hayatın seninle çok güzel

Bir daha fark ettim

...

Şimdi

Üstte güneş...yerdeki gölge

Bana dönsünler

Geri gelecek diyen haberciler olsunlar

...

Ey dünya

Seni sevebiliyorum da

Onun yolunu gözlüyorum

Ondan sana bakıyorum


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar