Print Friendly and PDF

Gözlerim ile Gözlerim

 




Ey gözlerimin nuru 

Kalbime aşkın ekilmeden

Sen benimdin

Hakikatin rüyalarında

Sarılmıştım sana…sevgilim 

Demeyi çok istiyordum

Bütün güzelliklerin noksan kaldığı güzelliğinde

Kalbini benden başkası

Hiç öpmesin

Tenine  meltem dahi değmesin

Önce, seni dilerdim

Sonra da

Sırsızım

Geldiğim bu anlar

Hasretinle gözyaşı

Akarken içimi kuruttu

Yanmıyor muyum

Senden önce ve sonra da

Sadece seni istedim

Teselliler yetmiyor

Kucağında

Ateşinle ısınsaydım

Değişir mi sancılarım

Boğazımda çıkmayı bekleyen sözler

Gönül düğümlerini çözer mi

Acı vicdanımı dağlarken

Bizi bekleyen bir hayat ile

Seçeneksizim

Aşkım, gözlerim

İle gözlerim

Güzelliğinle büyülenmiş

Kederlerimle öfkelenirim

Sevmiyorum inan ki

Her sabahın şafağıyla

Kafamın karışmasını

Hayatım ve mutluluğumun tek rengi

Kalbim nerde bir bilsem

Senden başkası dokunmaz ama

Sen… istesen



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar