Print Friendly and PDF

Tek (2001) The One

 


87 dk

Yönetmen:James Wong

Senaryo:Glen Morgan, James Wong

Ülke:ABD

Tür:Aksiyon, Bilim-Kurgu, Gerilim

Vizyon Tarihi:29 Mart 2002 (Türkiye)

Dil:İngilizce

Müzik:Trevor Rabin

Oyuncular

Jet Li

Carla   Gugino

Delroy   Lindo

Jason  Statham

James   Morrison

Özet

Gabriel Yulaw, 123 değişik evrende yolculuk ederek alternatif benliklerini avlayarak ve yok ederek tüm evrenlerde tek benlik olmaya çalışmaktadır. Yulaw, yok ettiği benliklerinin güçlerini ele geçirip insan üstü bir canlı olmayı başarmaktadır. Yulaw'ın niyeti en son sadece kendisi kalana dek bu deliliği sürdürmek istemektedir. Eğer Yulaw bunu başarırsa ne olacağı tam bilinmemekle birlikte olacak şeylerin birer delaket olacakları tahmin edilebilmektedir. Yulaw'ın en son hedefi Los Angeles Bölgesi Şerif Departmanı'nın sevilen üyesi Gabe'dir. Gabe'in mulu bir şekilde sürdürdüğü hayatı Yulaw'ın hayatını girmesiyle bozulur. Gabe hem evreni korumak hem de kendi için Yulaw ile başetmek zorundadır, ama bu deveye hendek atlatmaktan daha zordur.

Altyazı

Evren bir tane değil.

  Bir sürü.

  Çokluevren.

  Evrenler arası yolculuk yapacak teknolojiye sahibiz.

  Ama yolculuk çoğu durumda yasak ve polis denetimi altında.

  Siz bir tane değilsiniz.

  Bir sürüsünüz.

  Her birimiz varlığımızı şimdiki zamanda paralel evrenlerde sürdürüyoruz.

  Sistemde bir denge vardı.

  Ama şimdi dengeyi bozmaya çalışan bir güç var.

  Amacı tek/tanrı  olmak.

  TEK POLİS

Başkan Gore bugün kongreye hitaben yaptığı konuşmada Beyaz Saray'ın planını açıkladı  İşte geliyorlar.

  Seni dışarı çıkaracaklar.

  Sen öldün Lawless!

  İşin bitti!

  Hesabın görülecek.

  Geber Lawless, seni bok herif!

  Bizimkileri öldürdüğün gibi geber sen de!

  Hapistekilerin seni öldüreceğini biliyorum.

  Ama benim gözetimimde kimse canını alamaz, merak etme Lawless.

  O parmak sana lazım mı?

  Hadi götürelim onu.

  Çığlığını duymak istiyorum Lawless.

  Hadi, benim için bağır.

  Sana gösterecekler aşağılık herif!

  Evet, yürü bakalım!

  Seni bok çuvalı!

  Sen ölü bir adamsın!

  Bir terslik var.

  Mahkum vuruldu!

  Yukarıda!

  Ateş etmeyin!

  Ateşi kesin!

  Woo, Scott, beni izleyin!

  Demir çemberler varken, bırak hızlı hareket etmeyi, buraya kimse giremez.

  Kan yok.

  Kahretsin!

  Saatte 80 kilometre hızla koşuyor!

  Adam 13 takipte, batıya gidiyor, Olympic sokağına doğru.

  2 David hava biriminden destek istiyorum.

  Tamam.

  Anlaşıldı.

  Hava 14 Olympic'e gidiyor.

  Deliğe gidiyor.

  Oraya gidip o atlamadan hedefi değiştirmeliyiz.

  Bana izin ver.

  Asla atlayamaz.

  Ateş etme.

  Talimatlara uy Funsch.

  Görevin onu yakalamak, katletmek değil, anlaşıldı mı?

  Seni duyamıyorum.

  Anladın mı?

  Açık ve net.

  Yulaw!

  Polis!

  Açık ve net, ha?

  KOORDİNATLAR KABUL EDİLDİ HEDEF DEĞİŞTİRME HEDEF HEDEF DEĞİŞTİRME TAMAMLANDI

 Roedecker!

  Bir dakikadan az!

  Kahretsin!

  Eller yukarı!

  Otuz saniye Roedecker.

  Bu da kim?

  Sen yeni çocuk olmalısın.

  Roedecker nerede?

  Bu son uyarı.

  Ellerini görebileceğim şekilde kaldır.

  Kıpırdama!

  Sen, at o silahı!

  Seni öldüreceğim.

  Hayır, öldürmeyeceksin.

  Roedecker nerede?

  -Buradayım.

  -Neler  AÇIK Funsch.

  Talimatlara uyarsan  her şey yolunda gider.

  Kurban 117, Yu Fook Law, Monoceros Evreni.

  Kurban 118, Swen Law, Tucana Evreni.

  Kurban 119, Ni Dilaw, Canopus Evreni.

  Kurban 120, Kia Jilaw, Serpenz Evreni.

  Kurban 121, Seth Law, Procyon Evreni.

  Kurban 122, Frun Law, Shauwla Evreni.

  Kurban 123, Lawless, Anubis Evreni.

  Sırada hangi hamle var?

  Artık bunlar işine yaramaz Yulaw.

  İki nokta arasındaki en kısa mesafe  daima düz bir çizgidir.

  Senin çizginin sonu geldi.

  Bunu anlamıyor musun?

  Ben daha önce hiç görülmemiş bir şey haline geldim.

  Bunu biliyorsun.

  Birincisinde sen de vardın.

  -Keşke ikincisinin olmasına izin vermeseydim.

  -Ama ikinci oldu.

  Ve üçüncü.

  Ve de 123'üncü.

  Neden geldin Harry?

  Beni mi özledin yoksa?

  Eski halini özledim.

  Kaç yıldır peşimdesin?

  İki yıldır.

  Sadece bir kere daha yapmalıyım.

  Senin için "bir kere daha" olmayacak.

  Hedef: Stygian Ceza Kolonisi, Hades Evreni.

  Gabriel Yulaw.

  Çokluevren halkları seni  123 taammüden cinayetten  ve yasadışı kuvantum tünellerini kullanarak paralel evrenlere  123 kez izinsiz yolculuk etmekten suçlu buldu.

  Bu suçlar yüzünden  Hades Evrenindeki Stygian Ceza Kolonisinde  ömür boyu hapse mahkum edildin.

  Geri dönme şansın yok.

  Tanrı yardımcın olsun.

  Son sözünü söyleyebilirsin.

  Çokluevren.

  İçerdiği evrenler akıldışı  dağınık.

  Ben onu akla uygun kılmaya çalışıyorum.

  Düzenli hale getirmeye çalışıyorum.

  Siz buna cinayet diyorsunuz.

  Kendimi nasıl 123 kez öldürebilirim?

  Ben sadece ziyan olan o enerjileri alıp  tek bir kaba, yani kendi içime topladım.

  Bu beni daha hızlı, zeki ve güçlü kıldı.

  Ya bu bizim kaderimizse?

  Diğer benlerle birleşmek.

  Sonsuza dek birlik içinde olmak için.

  Bir olmak için.

  Ben tek olacağım.

  Gabriel Yulaw.

  Hazır mısın?

  Ya sen?

  Delik açılıyor.

  Beş  dört, üç, iki, bir.

  Delik kapandı.

  Bu sadece otuz saniyelik bir pencereydi.

  Şimdi bekleyeceğiz.

  Orospu çocuğu!

  -Konuşabilir miyim efendim?

  -Konuş.

  Bu da talimatların bir parçası mı?

  Onu diğer tarafta yakalayacağız.

  Gidebileceği tek bir yer var.

  LOS ANGELES ŞERİFİ

Aldrich, al şunları.

  Başkan Bush bugün kongredeki ortak bir oturumda  evrensel sağlık hizmetleri konusundaki Beyaz Saray planını açıkladı.

  Ronnie, sen bittin!

  Seni muhbir!

  Geber, seni pis ispiyoncu!

  Her şey yoluna girecek Ronnie.

  Doğru olanı yapıyorsun.

  -Hadi, hadi!

  -Sen öldün!

  Seni ispiyoncu!

  Sen öldün!

  Bir terslik var.

  Hadi, hadi!

  Onu götürün!

  Onu götürün!

  Arabaya bindirin.

  Gidin şimdi.

  Hadi, hadi.

  Kahretsin!

  Ateşi kesin!

  Hala ölmedi mi?

  -Oradan çıkamaz.

  -Çıkmış olmalı.

  Hayır!

  İndir onu!

  Çek!

  1HR!

  Kod 3!

  Nakil bölgesine acil destek istiyorum!

  Hadi!

  Biri yardım etsin!

  Hey, otobüsün üstünde!

  Kaçıyor!

  -Yakalayın!

  -Gidelim Yates!

  Gabe!

  Gabe!

  Görüyor musun?

  İyi haber şu ki, delirmedin.

  Kötü haber ise  Hayatım boyunca burada yaşadım.

  Baktığım her yer güzel anılarla dolu.

  Şimdi tek gördüğüm şey ise Larry ve şu çocuklar.

  Gabe.

  Aman tanrım!

  Ben iyiyim.

  -İyiyim.

  -Aldrich arayıp hastanede olduğunu söyledi.

  -Evet, oradaydım.

  -Seni taburcu mu ettiler?

  Kendi kendimi taburcu ettim.

  Bir şeyim yok.

  Baksana.

  Sadece biraz kendime gelmem lazım.

  Merhaba Ollie.

  Vuruldun.

  Muayene edilmelisin.

  Sen muayene et.

  Ben veterinerim.

  Seninse ne kuyruğun var, ne patilerin.

  Başına gelenlerden sonra birini görmelisin.

  Görmem gereken tek kişiyi görüyorum zaten.

  Ben ciddiyim.

  İşim bitince hastaneye gidip Woo'yu görürüz.

  İyileşeceksin.

  -Ona iyi bakın.

  -Tabii efendim.

  Gabe?

  Selam T. K.

  O nasıl?

  Genellikle yüzeysel yaralar.

  Çok daha kötü de olabilirmiş.

  Hastaneden öylece ayrılmakla bizi çok korkuttun.

  Kocan bu gece çok gözüpek davrandı T.

 K.  O duvara nasıl çıktı bilmem.

  Siz de hemen arkamdan çıkmış olmasaydınız şimdi burada olmazdım.

  Biz o duvara hiç çıkmadık.

  Kahrolası otoparktan çıkamadım.

  Destek birimi vurulduğunu bildirdi.

  Takibe devam ettik, nafile.

  Şüpheliyi iyice gören bir sen varsın.

  Eşkalini vermen lazım.

  Sence Ronnie'nin çetesinden biri olabilir mi?

  Öttüğü için misilleme falan?

  Karanlıktı.

  Herhangi bir şey?

  Bir ayrıntı?

  Üzgünüm.

  Bir şey hatırlayacak olursan biz koridordayız.

  Hala bizimle olmana memnunum dostum.

  Teşekkür ederim.

  Onlara neden yalan söyledin?

  Karanlıktı.

  Gabe, onlar gitti.

  Benimle konuşuyorsun.

  O bendim.

  Ne?

  Ronnie'yi vurmak istemiyordu.

  Beni hedef almıştı!

  Daha onu görmeden hissettim.

  Kendimi hissettim!

  O bendim.

  Belki de adrenalin bir tür sanrıya yol açmıştır.

  Vurulmuştun.

  Hafızan travmadan etkilenmiş olabilir.

  Ya da belki son zamanlarda yaşadıklarının bir parçasıdır bu da.

  İnsanlar yaşlanır.

  Gittikçe güçlenmezler.

  Birdenbire hız kazanmazlar.

  Her neyse, şimdi buradayız, değil mi?

  Ya bende ters bir şey çıkarsa?

  İşimi kaybetmek istemiyorum.

  Ben seni kaybetmek istemiyorum.

  Bayan Law, MR odasına girmeden önce  size eşiniz hakkında bazı sorular sormalıyım.

  -Kalp pili var mı?

  -Hayır.

  -Anevrizma klipsi?

  -Hayır.

  Takma diş, kulaklık veya penis çubuğu?

  Hayır, hayır ve bu sabah taktırmadıysa, o da yok.

  Bay Law.

  Bu taraftan.

  Doldurmanız gereken birkaç form var.

  Bu acısız bir işlemdir, telaşlanacak bir şey yok.

  Soyunma odası burası.

  Giysilerinizi çıkarın.

  Askıda bir elbise var.

  Resmi işlemlere başlandı bile, hemen girip çıkacaksınız.

  Lütfen bütün metal eşyalarınızı çıkarın.

  Yani anahtar, saat, kredi kartı  piercing, cep telefonu  Silahım.

  -Silah, mücevher, fermuar yok.

  -Ne?

  Silahı hastane aldı.

  MR'a gireceksin.

  Gabe?

  Dediğimi hatırlıyor musun?

  Yine hissediyorum.

  İşin bitince gidip eşyalarını alırız, tamam mı?

  Silahınızı eşinize vermezler.

  Çocuklar aşağıda.

  Silahı onlar alabilir.

  Yine de onu buraya getiremezsiniz.

  Bu güçlü bir mıknatıstır.

  Pekala.

  Sen MR'a başla, ben de çocukları bulayım.

  Nikah yüzüğünüzü çıkarın.

  İşte.

  Ben alayım.

  Tanrı aşkına, MR'a gireceksiniz, kalp nakline değil.

  Bay Law, üç ila on dakika kadar kıpırdamadan durmanızı istiyorum.

  Konuşabilirsiniz, ama hareket edecek olursanız baştan başlamamız gerekir.

  Hey.

  Nereye kayboldunuz?

  Onu şey için  Bir sorun mu var?

  Sana bir şey getireyim mi?

  Hayır, doktorla konuşmalıyım.

  Mike, bu adamla işim bitene kadar ara veremem.

  Yarım saat bekleyebilir misin?

  Bay Law, ne yapıyorsunuz?

  Şimdi baştan başlamamız gerekecek.

  Neden?

  Ben ne yaptım ki?

  Geri çekil!

  Güya beni öldüreceksiniz.

  Hele bir fırsat ver baş belası.

  Yavaşça diz çök.

  Orada mısınız?

  Yere yat hemen!

  Yere mi?

  Burası hastane.

  Yer mikropludur.

  Hasta mı olayım?

  Silah sesi.

  Güvenliği çağıralım.

  Gabe.

  Geri çekil!

  Ne görüyorsun?

  Hiç.

  Hiçbir şey.

  Hayır!

  Hayır!

  Sessiz ol.

  Birim 15, ateş edildi, güney kulesi!

  Dördüncü kat, radyoloji bölümünde!

  Gabe orada.

  -Eller yukarı!

  Eller yukarı Yulaw!

  -Kıpırdama!

  Kıpırdama!

  Kıpırdama!

  Beni öldürürseniz, öbür adamı da öldürmeniz gerektiğini hepimiz biliyoruz.

  -Sadece bir bacağını vurayım.

  -Kelepçele onu.

  Seni korurum.

  Hadi.

  Çekil, geri çekil!

  -Bu Gabe.

  -Hadi!

  Kanal 7.

  Kamerayı çevir.

  Onu izle.

  Koridorun sonunda sağa döndü.

  Kıpırdama!

  Burada kal!

  Odaya geri dön.

  T.

 K.

 , oraya gidemezsin!

  Hangisi o?

  -Ben iyiyim.

  Bir şeyim yok.

  -Kıpırdama Gabe!

  Yardım etmeye geldik.

  -Ben iyiyim.

  -Nerede olduğunu biliyor musun?

  -Sizin neyiniz var?

  -Neredesin Gabe?

  Silahlı üç adam var.

  Bir güvenlik görevlisini öldürdüler.

  -Biz kimiz?

  -Koridordan gittiler.

  -Benim adım ne?

  -Ben silahsızdım.

  Peşlerinden gidemedim.

  Silahı ne yaptın?

  Bende silah yok.

  T. K. 'den onu getirmesini istemiştim.

  Yulaw bunu bilemezdi.

  Onların nezaretinde olması daha güvenli.

  Onu götürsünler.

  Yardıma ihtiyacın var, kendine zarar verme.

  Ya da başkasına.

  Başkasına mı?

  Biri beni öldürmeye çalıştı!

  Lütfen!

  Canınızı yakmak istemiyorum.

  Bırakın beni!

  Zarar vermek istemiyorum.

  Canınızı yakmak istemiyorum.

  Sakin ol!

  Yulaw'un gücüne yakın.

  Bırak!

  Gabe!

  Sana söyledim.

  O benim.

  Eve git.

  Burada bir sorun var.

  Evet, gerçek sorun şu ki talimatlar boktan  efendim.

  Pekala, yeni talimat.

  Gabe senin.

  Yulaw benim.

  Bunu nasıl yapacaksın?

  Gerekeni yapacağım.

  Göstergeni ayarla.

  Hey, dur bir dakika.

  Ben böyle bir olayda paçayı sıyırmıştım.

  Ben yapayım.

  Göstergeni ayarla Funsch.

  Pekala.

  Yeşil ışık kırmızıya dönüp durunca ve Yulaw ölünce  Sen de ölürsün.

  Ne yapacağını biliyorsun.

  Sorun değil.

  Ayrılıp bağımsız hareket etmek talimatlara aykırı.

  Beni dinle.

  Nereden geldiğini, başından neler geçtiğini biliyorum.

  Ama burası farklı.

  Herkes savaşçı değil.

  Burada masum insanlar da var.

  O yüzden başın sıkışırsa yüreğinin sesine kulak ver  beyninin değil.

  Açık ve net efendim.

  O orospu çocuğu buradan nasıl çıktı acaba?

  Şu yeni videoyu gördün mü?

  Adı Kestaneyi Çizdiren Adam.

  Çok müthiş!

  Janine'e bayılırım.

  Ama erkeklerle yapmıyor.

  Kız kıza da bayıyor.

  Neden şu koca kıçlı dönme videolarından kiralamıyorsun sapık şey?

  Kes sesini!

  Tam bir MR olmadan beynin durumu hakkında bir tahlilde bulunamam.

  -Şizofrence davranıyordu.

  -Şizofreni birdenbire ortaya çıkmaz.

  Vurulmanın dehşeti gerçeklikten kopmasına yol açtı.

  Beşinci Şube onu arıyor.

  Kendinde olmadığını biliyorlar.

  Onu nasıl yakalayacaklarını da.

  -İyi misin?

  -İyiyim.

  -Doktor lazım mı?

  -Hayır, bir şeyim yok.

  Ona bir şey olmasına izin vermeyeceğim.

  Gabe olmasa bu üniformanın içinde olamazdım.

  Sağol Bobby.

  -Eve gitsem daha iyi olacak galiba.

  -İyi fikir.

  Burada yapabileceğin bir şey yok.

  Seninle evde temas kurabilir.

  Ondan haber alırsam bildiririm.

  Siz bir şey duyarsanız, evde olacağım.

  Biliyorum.

  Seni ben götüreceğim.

  Eksik olma, ama kendim giderim.

  Bundan emin olalım.

  Sizin eve doğru dört ekip yola çıktı.

  Hadi.

  -Evin çevresini dolaş.

  Önde buluşalım.

  -Peki.

  Tam bu evrende hoşuma giden bir şey bulmuşken.

  Radyoyu yavaşça kapat.

  Kimsin sen?

  Onun gücüne yakınsın.

  Son iki yılda daha da güçlendin.

  Ağırlık çalışmadın.

  Diyetini değiştirmedin.

  Ama daha güçlüsün.

  Zihnin de öyle.

  Yanıtlar hiç düşünmeden geliyor.

  Kimsin sen?

  Bana ne yaptın?

  Ben değil.

  Sen.

  Kendine yaptın.

  Tıpkı eski günler gibi, değil mi dostum?

  Tam değil  dostum.

  Ellerini direksiyona koy Yulaw.

  Uzayın şekli böyledir.

  Bunun tek evren olduğunu sanırsın.

  Ama bir tane evren yok.

  Çokluevren var.

  Ne zaman büyük bir yıldız ölüp bir kara delik haline gelse  yeni bir evren oluşur.

  Bir kara deliğin nerede ve ne zaman meydana geleceğini öngörmeyi öğrendiler.

  Paralel evrenler arasında anlık bir köprü.

  Yolculuk yasak.

  Çokluevreni korumak için bir birim oluşturdular.

  Ben bir Çokluevren polisiyim.

  Sen bir çatlaksın.

  Kendini gören sensin.

  Bu evrende, sen sensin.

  Başka bir evrende, sen yoksun.

  Bir başkasında aynı kadınla evlisin.

  Bir başkasında farklı bir kadınla.

  Diğerinde bir erkekle evlisin.

  Bütün bu yaşamları birbirine bağlayan bir enerji, bir bağ, bir dalga var.

  Bu hepimizde var.

  Seninle onun arasında olan bağ güçlendi.

  Onu hissediyorsun, değil mi?

  Harry, kimse benim yaptığımın kötü bir şey olduğunu iddia edemez.

  123 kişi öldürdün.

  Bence bu çok kötü bir şey.

  Onu öldürürsen neler olacağını bilmiyorsun.

  Sistemi yok edebilirsin, ama senin umurunda değil.

  Biliyorum.

  Her şey dengelenmeli.

  Genel ilke bu.

  Sence ne olur?

  Bir iddiaya göre patlarsın, bir iddiaya göre içine göçersin.

  Bir ihtimal daha var.

  Bir iddiaya göre de tanrı olursun.

  İşte bu.

  Görmüş olduğun adam, yani "sen"  O bir Çokluevren polisiydi.

  Bir keresinde başka bir evrende kendini kendine karşı savunması gerekti.

  Onu öldürdü.

  Böylece diğer yaşamın enerjisi ona geçti.

  Onu güçlendirdi.

  Hepinizi güçlendirdi.

  Sizlerden birini her öldürüşünde enerji hayatta kalanlar arasında bölünüyor.

  Sıradaki ben miyim?

  Sen sonuncusun.

  Sadece sen ve o kaldınız.

  Bu işe karışmak istemiyorum.

  Başka seçeneğin yok.

  Birinci seçenek, vazgeç.

  İkinci seçenek, öl.

  Üçüncü seçenek.

  Dediklerin doğruysa  bana ne olacak?

  Kimse tüm cevapları bilemez.

  Sana inanmıyorum.

  Benden uzak dur.

  Artık yalnızım.

  Yardım etmek için buradayım.

  Orada durmanızı rica etmek zorundayım.

  Kıpırdama dedim pislik!

  Siz hiç adam olmaz mısınız?

  Temiz.

  Önce onlar baksın.

  Kadınlara özgü bir işim var.

  Sağol.

  Televizyon açık.

  Evet, ben açık bıraktım.

  Gabe hakkında telefon gelince hemen koştum.

  Ceketimi alıp aşağıya koştum.

  Ben kapatırım.

  Bobby  Burada benimle olmanı takdir ediyorum, kabalık etmek de istemem, ama  biraz yalnız kalabilir miyim?

  Afedersin T. K.

  Dışarıda olacağım.

  Sağol.

  Burasının işe yarayacağını söylemiştim.

  İyi misin?

  -Korkuyorum.

  -Ben de.

  Artık aşağı inebilir miyim?

  Hayır, her yerde polisler var.

  Silahıma ihtiyacım var.

  Onu hastanede bıraktım.

  Bir silah lazım.

  Evet, tamam.

  Sorun ne?

  Hiç.

  İçerisi görünüyor.

  Panjuru kapatacağım.

  Tanrım.

  Kitapçıda tanıştığımız gün başımızın böyle belaya gireceği  hiç aklına gelmiş miydi?

  Bunu bilseydim bile içeri girerdim.

  Kitapçı değildi.

  Haberin olsun, sen daha tetiği çekmeden  o silahı alıp seni öldürürüm.

  Onu bana vermekten başka çaren yok.

  Gabe, at onu!

  Hemen at!

  At!

  Bin hadi!

  Hadi, kes şunu.

  -Onun gibi davranıyorsun.

  -Ben oyum!

  Karım olmadan.

  Büyükbabamdan yaşam enerjisinin döngüsel olduğunu  denge içinde, kesintisizce aktığını öğrendim.

  Kendi merkezimi bulana kadar benim döngümün  asla tamamlanmayacağını söylemişti.

  Onu ilk kez bir klinikte gördüm.

  Bir arabanın çarptığı bir köpek getirmiştim.

  Merkezimin o olduğunu hemen anladım.

  Beni tamamlıyordu.

  Onu nasıl öldürürüm?

  Bir saat sonra açılacak bir delik var.

  Üç dakikalık bir pencere.

  Yulaw senin yaşam enerjinin peşinde.

  Seni bulup öldürdükten sonra deliğe geri dönmeye çalışacak.

  Onu orada yakalayacağız.

  Yakalamak mı?

  Öldürmek!

  Öldürmek mi?

  Ciddi misin?

  Kendi tasarımım.

  Geliştirilmiş M-590, elde taşınır sistem.

  Saniyede 25 el ateş ediyor.

  Hedefe kilitleniyor, en gelişmiş donanıma sahip.

  Mermilerin her biri ayarlanabilir patlayıcı başlıklar taşıyor.

  Hedefe kilitleniyor, içeri girip 0,1 mikrosaniye duruyor, sonra "Bam!

 " Kanlı bir patlama.

  Bu da onun küçük kardeşi.

  Hiç kullanılmamışlar.

  Suç aletlerde değil.

  Daha önce yok etme iznim yoktu.

  Sana nasıl olacağını göstereyim.

  Bu da işe yarar.

  Onu öldüreceğiz, her şey bitecek.

  Hey, siz ikiniz!

  Hadi!

  Kesin şunu!

  Gidelim.

  Ne yapıyorsun?

  Ne yapıyorsun?

  Konuşabilir miyim efendim?

  Ne yapmam gerektiğini biliyorum.

  Bana yardım ettiğin için teşekkür etme şansım hiç olmayacak.

  O yüzden teşekkür ederim.

  Polis çağıracağım.

  Haberin olsun, eğer onu öldürürsek  Beni öldürmen gerekecek.

  Öldür beni!

  Umurumda değil.

  O öldüğü sürece umurumda değil.

  Onu öldürürsek  bu evrenin de onunla birlikte yok olabileceğini söyleyenler var.

  Çinli herif ortalığı darma duman etti.

  Deliğe tahmini varış zamanı: on dakika.

  Bu civarda.

  O burada.

  Kahretsin.

  Siper al!

  Bu bir bomba!

  Patlamadan sonra 20 saniye nefes alma!

  Yulaw!

  Buraya benim için geldin.

  İşte karşındayım.

  Bundan sonra sadece birimiz kalacağız.

  O ben olmayacağım, ama sen de olmayacaksın.

  Kahretsin!

  Üç dakika.

  Otuz saniye!

  Kahretsin.

  Gabe, dışarı çık!

  Dışarı!

  Çık dışarı!

  İşte o.

  Tarama RHV 579.

  Onayla.

  Onu ait olduğu yere gönderin.

  Hedef: Stygian Ceza Kolonisi, Hades Evreni.

  Delik bir dakika sonra açılacak.

  Hayır, durun!

  Bu o, bu Yulaw.

  Delik 30 saniye sonra açılacak.

  Çıkarın onu!

  Delik 20 saniye sonra açılacak.

  Delik açılıyor.

  On, dokuz  sekiz, yedi  altı, beş, dört, üç, iki  bir.

  Delik açıldı.

  O adam bu odadan çıkmayacak.

  Yulaw'un yakalanmasına yardım etti.

  Bütün bunların bilinmediği bir evrenden geliyor, yolculuk izni yok.

  Geri dönecek.

  Geri gidemez.

  Onu ömür boyu hapsederler.

  Bakılır, gözetilir.

  Diğeri gibi.

  Denge korunacak.

  Delik 40 saniye sonra kapanıyor!

  -Efendim, konuşabilir  -Konuşamazsın.

  Bu emir saçma!

  Fark etmez.

  Götürün onu!

  Gideceği yeri biliyorum.

  Seni ait olduğun yere göndermeliyim.

  Talimatlar böyle.

  Koordinatlar kabul edildi.

  Hoşçakal Gabe.

  Delik açılıyor.

  Beş, dört, üç  iki, bir!

  Dikkat etsene!

  Hey, iyi misin?

  Los Angeles'a HOŞGELDİNİZ Amerika'nın En Temiz Şehri Ollie?

  BATI YAKASI HAYVAN HASTANESİ Afedersiniz, ben  Ne oldu?

  Araba.

  Seni tanıyor muyum?

  -Çaylak.

  -Güzel bir ağız.

  Ben Yulaw'um!

  Kimsenin kulu kölesi değilim.

  Siz benimsiniz.

  Sizi tanımama gerek yok.

  Sizin beni tanımanız yeter.

  Ben tek olacağım!

  TEK||

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar