Print Friendly and PDF

Karanlığıma




karanlığıma

bilmem, döner miyim…

iyisidir …bu yalnızlık…

yerinde ve dağında

peşindeyim… sessizlik

gelsin, diyemem … titrerim

her telinde

ufuklara ve yükseklere

ben gidemiyorum

dönerim, … niyetine de

kahr etmiyorum.

sevmek ruhları, alınmış nefislere,

nedir demeye…

şaşırmıyorum.

mahzunum

ötelerden söyledi

benim ruhum ise…

mahzende…

 bir ışığını arıyorum.

birinceciğim, dalımsız ağacım olsaydı…

uçanlar ve kuşlar

yere konmazlardı, diyorum

gölgemli karanlığıma, benden

çok sözler oluyor…

durmayınca

içiriyorum onları…

soğuk  ve susuz darlığıma

 

dilim… harfler içinden hafroldu

kelimeler ve cümleler…

ruhuma mezar…

gücüm yok bendeyim ve yeryerinde

gelinsin …

artık dilsiz…dayanmalı

zor onsuz ...

kalayım, karanlığıma 


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar