Print Friendly and PDF

Kimimsin


ben, yolcu

istediğim…

gayretim sermaye ….

kazanç ve sen olur,

herşeyde aranıyorum…

deme…

       göremiyorsun

korkum, kardeşi öfkeden

gücenirsin  diye…

vurduğu kalbimdir, değen taşlar …

ve darbeler…

sesini yükselttiler…

acınarak 

duysun istemiyorum

veremem can 

neyim var…

pıhtılandı

bir gelin …bir gidiş

bir de aldıklarım…

verdiklerin… sofranda…

bendelerim… diyenim

nasıl istenir bir şey…

sadece senin

isteyemem …

demiştim…

içeceğim, bir nefes  olsun….

yolcuyum ben…

 

sevgim kademe …

kademin başımda

tozluğun ve rüzgarla…

düştüm yola,  

buluşurum diye

kırmadın …açtın

gelişime, ayaklarım

tozudur rengi …

sapsarı

peşinde dursun …  silemem

gündüzüm siyahlandı

giydi geceyi…

atabilirsin,  karardıysam….

gel ve gitte…

kimimsin…


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar