Print Friendly and PDF

Bir Yaşındayım

 



”Hiç gerçek olduğunu sandığın bir rüya gördün mü?

Ya o uykudan hiç uyanmasaydın rüya

olduğunu nasıl anlayacaktın? ”
 - Matrix

 

Hayat sevilecekse sen varsın diye sevilmeli

Ne önemi vardı… öncenin ve sonranın

Kendimle olduğum zamanın

Her bir anın

Nasıl sensiz bırakırım

Rahatlığımı unutsam da

Uykularımı delen o güzel sarılmaların

Heyecanını düşünüp… evet şimdi derken

Bakışlarım önüme akıyor

Rüya imiş

Hem sevinip hem üzülmek

Güne merhabalarım

Bitmeyecek mi

Gerçeğe aldım hayalin

Bir boş anım özlemesin

Halden kalksın  sensizlik

Kendimi dahi aramak istemiyorum

 

Ruhumun derinlerinden yüze çıkanlar

Şiir olup ayaklarına değmek için yarış ediyorsa

Laflarlar gemisi değil

İfadeye mecbur olduğum içindir de

Kelimeleri kullandım

Ambarlarına o kadar fazlaca yığdığım

Batacaksa batsın diyecek kadar pervasızca

Şaşkınlığım

 

Nedenini sorma

Yücesin anlatamadığım kadar

Benden sana yazılar yenidir sanma

Her daim vardın hayallerimde

Arar dururken yüzünü

Sen olduğunu anladığım an

Acım biraz dindiyse belki ondandır

 

Herşeyimle herşeyinle benimdin…

Şu an bu oldu demek zor değil

Sonra gerçek nedir diye

Sormaya gerek bile bırakmadım

Tanrı sende gizlenmiş olmalı

Yoksa nasıl sonsuz bir sevgiyi

Hissedebilirim ki

Çok kere hayallerim beni korkulara salarken

Artık aşılmazları aşıyorum

Al beni kaçır demeye ihtiyaç hissetmiyorum

 

Başka bir yol var mı

Baksana ben sende kalmışım

Çıkışlar adına …

Bilemiyorum ama

Gayya çukurlarında bir hayat düşün

Ve oradan çıkmana sebep olacak kimsesiz

Bense ruhumun özgürlüğünü

Senin esaretinde tutmaktayım

İnan ki en mutlu olduğum zaman

Sende tutuklu olduğum anlardır

Bendeki dinginlik ve umut

Ve inatla durmak istiyorum

Seninle uzandığım gökler

Güneşleri sönük

Karanlıklarıysa bastığın toprak kadar ezgin

Varlığınla onlar şeref bulurlar

 

Hayallerime gem vursalar

Seni bulmuş biri için üzülmek

Öncekine benzemeyen aşkın en yücesinde

Hasreti daha kalır mı

Seni sen olduğun için seviyorum

Aşkımın sonu mutluda bitecek

 

Taşlaşan kalpte aşk yaşar mı

Bunu benden daha iyi kim  bilir

Neydi hayat önceleri

Karanlık günlerimin aydınlığı

Kimdir

Vazgeçmek veya başka bir nedenle

Gövdeme can veren sarmaşıklar

Titretiyorsa kalbimi

Aramaya bir daha ihtiyaç duymayacağım berraklıkta

Tek sebebi aşkındır

Aşk belki seninle

Bana kendini tanıtabildi

Her şeyine evet dedirtecek kadar sevdirdiğine

Sonrası…

Uçuruverdirdin aklımın erişmediği bilinmeze

Böylesi bir aşkın takipçisi olsun istenir mi

İkincisini düşünemiyorum

 

Korkumu sevince hüznümü doyuma ulaştıran

Bu  kalbin tek sahibi ve sevdin ya beni

Başkasına daha yer veremem

Herkese aşktan bir parça düşse

Bana düşen en büyüğü değil mi

Gözden düşmüş biriydim

Özümü  sende bulunca

Üzülmem mi

Biraz geç kaldığıma

Bakıyorum da

Her şeyin aslı sana bağlıymış

Ahlarımın çokluğu bundan oluyor

O kadar güzel sevdin ki beni

Yıllarımı sildin

Bütün üzüntülerime son verdin

Unuttum  sayısını

Sorsan yaşımı

Bir  yaşındayım…inan buna…



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar