Print Friendly and PDF

Yusuf’un Bekliyor

 

 

Teselli ettim kendimi  

Senin ışığını almak için 

Aynalar tuttum

Uzaklardasın diye  

Durma artık dön

Yıllar geçmiş hasreti yaşamışa

Sorma bunu  

Sığınağım yurdum yok gibiydim 

Biraz sevindim 

Haberler geldi

Ne zaman yatar uyurum

Bilemem ama

Sanırım  bugün sabrım tamamen bitti

Şu an seninle beraber 

Hayalinle uyumak istiyorum 

Çok yorgunum…dinlensin  ruhum 

Sana ve sarılmana o kadar ihtiyacım var ki 

Koynuna alıp sarıl…beni uyut 

Nasıl istemiyorum…

Sarhoş gibi…bayılmışım


Ey gün benden haber et 

Yusuf çok özledi

Gün bitmese iyi ama

Yine gece gelecek

Karanlıkta bütün gölgelere 

Sen misin diyeceğim

Gölgelerimiz sarılsın 

Ne güzel buluşma 

Kim ne bilir…sadece ikimiz 

Saklı olur…ah ettiğim  

Tanrım susadım sarıldım

Çok özlemişim 

O da beraber olur…

Ses etmesin bize

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar