Print Friendly and PDF

Sana Kalbin Kadar Uzağım



Âşık mısın?

Kavuşmak mı istiyorsun?

İllaki birleşmene gerek yok ki.

Sadece sevmek de yeter insana.

Sevdiği kadınlarla evlenemeyen onlarca adam gördüm.

Yahut tersi

Hepsi de aşklarını kâğıtlara döktüler

Birbirine sevdalı iki kişi kavuşamayınca,   

her ikisinin de kalbine bir hançer saplanırmış.

Ben…

Senden yardım istemeye geldim.

Suskun olduğun vakitlerde bile seni çok iyi anlıyorum.

Pek çok haris yeminler duydum.

Nice duygu fırtınalarına şahit oldum.

Ama siz, birbirine sevdalı iki âşık, büyük bir sükût içinde beklediniz…

Karşılaşınca da sadece oturdunuz.

Ve bu o kadar güzeldi ki…

Hem âşık, sevdasını kendi elleriyle kâğıda dökerse maşuk daha da mutlu olur derler.

Şiir mi yazmam gerekiyor?

İyi de ben şiir yazmayı bilmiyorum ki.

Sevdiğini hayal et.

Kelimeler kendiliğinden dökülecektir.

İşte…

Sakın üzerimde yürümeye kalkma!

Tane tane olmuş bir kumum ben.

Gün doğmadan evvel uçup gideceğim ellerinden.

Sakın anlamaya çalışma!

Ben iptidai bir varlığım.

Farklı farklı suretlerde ulvi bir ışık gibi doğarım.

Bir meleğin sedasıyım.

Safi aşkım.

Ne zaman bana ihtiyacın olursa hatırla, sana kalbin kadar uzağım.


Alıntı: Kasım (2017) November

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar