Print Friendly and PDF

Acı Denizi

 



 

Senin nefesim benim nefesim

Karışmış birbirine

Havalara sarıldım…geçer mi…anlarım

İçimin haykıran sessizliğe mahkûm çığlıkları

Bastığın yerlere

Sevenlerin yüzü değsin de

Ama nerde benim olmayan dileklerim

Toz bulutunda yağmura bulanıp

Çamur niyetine döküldüler

Sen bile belki basamadın

Rüyalarda kahraman yaşayıp

Uyandığında kürek mahkumundan kötü hallerim

Geceleri durmadan sevişirken

Gündüz elem döken gözlerim

Yalnızlığın habercisi arsız saatler

Karşısında erittiklerim

Yüzüme bakmayan hayalleri

Aynada görmeye çalışan düşlerim

Dökülüyor birer birer

Ey gölgeler imdadıma yetişin

Nasıl olsa fark etmiyor kimseler

Belki bir sensin diye

Sevinirim

Kim duyar bizi…gel diye haykırsam

İçimdeki korkular neden engeller

Harabiyeti gönlümün sana değil ki

Vücudumu yakan irademin sorgusu

Aklıma düşen büyük engeller

Huzur vermiyorlar

Kaderimin bana sık sık hatırlattığı

Olmaz olsun dediğim geçmişlerim

Fikirlerimde fokurdayan

Serilmeyen sularda kaynayan kazan

Olmaz olsunlar

Saçlarının esintisi uzaklardan değerken

Alevlerime

Kızarmış gözyaşımla yüzüme

Acımı kat kat içime bir daha eklerim

Çözmediğim bilmeceler tükenmiyor

Birini dahi çözemedim

Kelimelerle sevişmek…renklere boyanmak

Bakınca bu güneşimin hangi hali

Yanlış zamanda yanlış gelmeler

Düzelmesini kimden bekleyeceğiz

Dön dur…dehdeman eşeği

Bu değirmen çarkı

Seninle önceden çok devran çekti

Sürecekte aynı şeyleri

Sabırla bekler…anı dinler de

Gereği var mıydı

Bunun cevabını veremedim

 

Dün ve bugün iki günlük ömür

Her adımda düşerken keseden

Bitecek kimse bilmeden seni sevdiğimi

Kaybolduğuna kim üzülecek

Bilmek isterim

Yine de iyi ki varsın

İçimdeki gücün kaynağı

Ben seninim ve sende benim de

İşin içinde bir yalan yok

Bu doğru acı vermekte

Nedendir


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar