Print Friendly and PDF

Saflıktır

 





Senin için söylediğim sözlerim çok az

Üzerine daha neler söylemek isterdim

Rabbim yüzünü güldürsün

Ölçüye gelmez sevgim

Budur ötesi daha neler  demeliyim

Eline değen bir su damlasına

Bastığın eşik taşına kadar

Değil mi  nelere değer vermeliyim

Sen ab-ı hayat… kimya eden

Kibrit-i ahmer

Özümü de cevher eden

Aşkındır canım benim

 

Yorulmuş kalbimin ruhuna

Can da senden,

Güzel bakışlı ve tatlı dilin

Tükenir mi…tükenmez

Sendeki eşsiz değerlerin bitmeyeceğini

Yakînen  bilirim

 

Güzel günlerimin madeni

Gerdanına dizilsin

Dilimden çıkan sevda sözlerim

İç yanıkların alevi

Geriye dahi bırakmasın bende

Katrecik küllerimi

Uzakta olsa ayrılığın soğundan donsam

Ben seni çok seveceğim

Düşünde kururmuş çiceklere sular dök

Onlara ikram ettiğin sevginle

Binlerce yıllık özlemim

Seninle yok olsun

Binlerce kez ölümlerden ölüm görsem

Sabrederim

 

Tadına doyulur mu gurbet

Hayalin sukun ettiği gerçek

Beni sevmene soluksuz

Canımı bir göz damlasına feda ederim

Kalbim içim ne kadar yanıyor

Sana vurmasın şulesi

Aşk dahi senin adını

Kendine isim yazmış

Başka ne isterim.

 

Hayal yoksulunu zengin eden senin sevdandır

Sözcükler  kırmızımsı dudaklarına hasret duymakta

Sana sarıldığında, zamana dur

Unuttursun beni,  kendimi kollarına atsın

Ayrılmak akla gelmesin

İlkte sonda sen konuş

Göz göze gelmişim soluyum…

Sağanağında ıslanıp aşkın

Kalakalayım

Gökyüzünden bana da yıldızlar taç gibi yağsın

Yürüyüşünü, tatlı bakışlarını

Gül dalları kollarının bana uzanışı

Hoplatsın yüreğimi…

 

Doyamadığım güzelliğin içinden sızılarım

Uçuversin aklım gitsin

Kahverengi gözlerinin büyüsünde

Tutkuyla yüreğim yansın

 

Aşk esir eder insanı

Gerdeğine giren güvey heyecanıyla

Bundan dolayı soruyorum

Özgür olmak ister mi insan

Düzensizliğimi bozdun

Sevdiğinden beri sevebildim

Şimdiki hoşluğuma  can kurban ederim

 

Saatler günleri, günler ayları, yıllar

Bir ömrü nasıl dağıtırmış

Anlıyorum

İkimizin öyküsü de

İzin ver öpsün dudaklarını

Canın yanarsa ısır onları

Olur ya ben senden önce ölmüşsem

Akıt  kanını…mezarıma…

Bak gör ki…bir gül olarak çıkar

Eline alırsın belki  bir daha

N’olursa olsun

Hep seninle olmak istiyorum

Sen varsan benim anılmam…

Sadece saflıktır


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar