Print Friendly and PDF

Bir Ah'tan Gayri


ayrılma benden

ey göz bebeğim

gönlüme neler ettin

 pişman ol, gayri!

 

başkasının yüzüyle

içmeye koyuldum

utanıyorum şaraptan

iş işten geçmeden gayri!

 

aşka dair duyduğum

her haberin kapısı

açılmakta hayrete

takatim kalmadı gayri

 

mademki hiç bir şeyden

haberin olmayacak

vurayım da sarhoşluğa

divane olayım gayri

 

aman yarabbi nazenin

söyletmeye mecal koymadı

bu makamdan habersizim

şimdi söz kimin gayri

 

derdim ve ilâcım oysa

çaresiz garip gönlümde

gönlüme ışığı vursun

tatlım, kim olsun gayri

 

şekerler gibi kıtladılar

dostum yüz parçayım

ne varsam hep yok oldu

herşey senden gayri

 

sevenin çok biliyorum

kapıyı kapar mısın

ne diyebilirim ki

bir ah’tan gayri



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar