Print Friendly and PDF

Yalnızlık


“Her şeyi biliyorum, anlıyorum, 

ama ne gücüm var, ne iradem. 

Bana güç ve irade ver, 

beni nereye istersen götür…”



yanı başımda adın yine anıldı

yıllarca duydum demişim

uzak kalmış olduğum bir beden sessizliği

onu da bilmeden ömre saydım

şimdi sen yoksun tepenin üstündeki kümbette

hayalini bulutlara attım

düşerler belki peyderpey yağmurlar arasında

dökülürken bir gül açar güller açar

kalbi kırıklar ağlamasınlar

yolcular giderken senin kervanın hep burada konaklar

ey kervân bir daha uğrarsan yârin yanına

bizden selam götürün ceylana

unutmadığımız

anlar ve hatıralar uğruna

her şey bizim için bitti o  ersin muradına

burada olmazsa orada olur umuduyla

ölmüş nefislerin hayat bulacağı yüce yapıda

buluşmak  kader olsun

gelimli gidimli dünya


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar