Print Friendly and PDF

Hüzün Çiçeğim


 

Senden önce yalnızlığı severdim

Bir gelişle geldin ne çok şey değişti

Aşk dahi en güzel şeklini seninle aldı

Onu okumak okutmak için

Alfabe bulamıyorum

Hangi dil daha iyi anlatır ki seni

İnan ki…bulamadım

Sen dedin ki…benim

Benim…

Benimle oku

İşte benimleyim

İçim içim…terledi

Sızanlarıma sahip olmalıyım

Buharlaşmadan

Fanusa saklayım da

Gizli köşemde gözüme ışık

Kalbime fer olsun

Sürekli gizemine bakayım

 

Bilmek istemiyorum

Sonsuzluğun tanımını ve son nedir

Artık hayatı seviyorum

Ölümü ister miyim bir daha

Senin için ölmeyeceğim

Benim için de ölme sen

Yaşamak varken

Hüzün ve kedere mahkum değiliz

Sevdiğim…hayat yaşanınca güzel

Şu olabilir

Ben kıymetin kadar değerli değilim

Ancak ruhunun yaraları var

Bende ki gibi

Umut ediyorum

Sevgimle iyileşir

Beni canının bir parçası bil sen

Geride yaşanacak güzel anılar

Bir o kadar hayaller için

Bize ayrılık olmasın

Hüzün Çiçeğim ben daima seninleyim

 

Yegâne nurdan ve cennetten

Düşmüş bir parçasın

Bu dünyaya gelip

Sevgiyi aşıladın

Ancak aşı tutmaz bir dünyadayız

Kimseler senide anlamaz

Ben dahi

Kıyamam sana

N’olur ağlama…ağlama artık

Sen varsın…bende

Başkalarına ne gerek var ki

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar