Print Friendly and PDF

Bütün Zaman Hatırlansın

 




Ey aşk

Seni çok sevdim

Sonsuza dek kaybetmek istemem

Fakat ayrılık kokan sözlerden

Bizârım

Nasıl hissettiğimi söyleyecek cesaretim

Yoktu

Ancak âşıklar geveze olur

Geçte olsa söyledim

Şükürler olsun

 

Kelimenin tam anlamıyla

Seni sevdim

Mecnun gibi

Her şeyi sensin sandım

Şu ansızın gelen üzüntünün dışında

Hatırlıyorum ama

Dert değil

 

Sana olan sevgim kaybolmaz  

Kendime dahi  ispatladım bunu

Benim ulaşılmaz rüyam

Sana tek vermediğim bir can

Onu da kaç kez al sana dedim

 

Düşünemem

Senin bir insan olduğunu

Düşünemem

Seni arzulayan başkalarının olduğunu

 

Aşkın kendisi sensin

Adın anıldığı zaman

Seni hep görüyorsam

 

Bütün zaman hatırlansın

İkimizin aşkı

Sadece tek başına

Bir ikincisi olmadan


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar