Print Friendly and PDF

Tanrı da Susarsa

 




Yalnızlığımın şarkısı 

Söylemekle bitmedi

Bu kadar içime acılar koyan aşkım

Ama sabretmek zorundayım

Beni görenler  sessiz mi kalır…

Benim için ağlarlar mı

Yanık  veya yanışıma

Uykularımı çalan yalnızlık

Tümden merhamet eder

Bana bakar  mı...

 

 Adaletsiz  kader

Sonu gelmeyen içine düştüğüm   anlamsızlık

İmkansız bir kavuşmaya koşmak budalaca

Ateşe ve yangına

Büyüse de yaksa yıksa beni

Kurtulacağımı yinede sanmıyorum   bu sıkıntılardan

Bilemiyorum

Bu tesadüfen olamaz 

Seçildik mi bu yalnızlığa

Çözümü ölmek olacak kadar

İçimde ki  bu derin acıyı hiç kimse

Değil kendimden dahi sakladım

Sorgulanmalı yanlışlıklar var

Sonsuz bir uçurum

Ölüm bile yetmeyecek kadar

Delicesine olan bu aşka

Sevdana yakılmış ağıtlar

Bitmeyecek ki

Her gece düşünceye mahkum eden gerçekler

Benimle birlikte yok olmayı bekliyorlar

Zamana karşı mücadele

Her gün ölmekten beter  ve ayrılık prangası

Biz mi ihanetin içindeyiz

Yoksa kader mi bu oyunu kurdu

Aşk...

Sen hep bir cevabın suskunu

Hüngür hüngür ağlamak

Sızlanmak sabretmek…fedakarlıkta kar etmiyor

Duygular sarmış perişan göğsümü

Ölüm dahi dek deva olamaz ki

 

 

Ey aşkın içten içe yükselen melodisi

Sırf bize acıyı anımsatmaktan

Başka bir bildiği yok mu

Pişman olacağımı dahi bile bile

Baş vereceğim, günahına dahi dalacağım

İmkânsızlığın içine açılan son demimde

Yorgun kalbim

Adını sayıklarken sessizliğin  tınısında

Başka ne yapacağımı bilemiyorum

Başka ne yapmam gerekiyor ki

Bir ihtimal daha mı var

Olsaydı…biliyorsun

Yok…yok…

Yoklar biter oluyor…

Çözümü hala kim söyleyecek

Görüyor musun…

Tanrı dahi suskun halimize...



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar