Print Friendly and PDF

Gel Efendim Gel







Ay gibisin mübarek doğdun yarı geceme 
Gir şu garip gönlüme sultanım ol gel gel gel 
Sustu benim dillerim kilit vurdun heceme 
Sensiz tutmaz dizlerim dermanım ol 
Gel gel gel gel gel gel 
Gel efendim gel gel gel sultanım ol gel 
Gel efendim gel gel gel mihmanım ol gel 

Huri gibi yürür gelir yarim salını salını 
Bin kerre sarsamda doymam ince belini belini 
Bal akar dilim emerken tatlı dilini dilini 
Sensiz hastayım ümitsiz lokmanım ol

Gel gel gel gel gel gel gel gel gel 
Gel efendim gel gel gel lokmanım ol gel 
Gel efendim gel gel gel sultanım ol gel 

Kul karacam aşıkhı ali deli gönlüm çoşar taşar 
Sele benzer sevdalanmak kendi yatağını aşar 
Dur denilmez gayrı bana gönlüm saraylarda yaşar 
Sensiz ölümüm yakınsa fermanım ol 
Gel gel gel gel gel gel gel gel gel 
Gel efendim gel gel gel sultanım ol gel 
Gel efendim gel gel gel cananım ol gel

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar