Print Friendly and PDF

Tanrı Türk'e Yar Olsun!




 


Tanrı Türke Yar Olsun

Ben özümle bağdaştım

Atlanıp dağlar aştım

Bir kurtla karşılaştım

Dedi uğurlar olsun

Tanrı Türk'e yar olsun

DEDİ UĞURLAR OLSUN

TANRI TÜRK'E YAR OLSUN

Yar oldu yollar bana

Söyledi diller bana

Turan eller var olsun

Düşmanlar kahrolsun

Tanrı Türk'e yar olsun

TURAN ELLER VAR OLSUN

TANRI TÜRK'E YAR OLSUN

Ben kurtlarla ulaştım

Altayları dolaştım

Şamanımla bağlaştım

Dedi uğurlar olsun

Tanrı Türk'e yar olsun

DEDİ UĞURLAR OLSUN

TANRI TÜRK'E YAR OLSUN

Yar oldu yollar bana

Söyledi diller bana

Turan eller var olsun

Düşmanlar kahrolsun

Tanrı Türk'e yar olsun

TURAN ELLER VAR OLSUN

TANRI TÜRK'E YAR OLSUN

Dolaştıkça Turan'ı

Andım Bilge Kağan'ı

Gördüm Fatih Sultan'ı

Dedi uğurlar olsun

Tanrı Türk'e yar olsun

DEDİ UĞURLAR OLSUN

TANRI TÜRK'E YAR OLSUN

Yar oldu yollar bana

Söyledi diller bana

Turan elller var olsun

Düşmanlar kahrolsun

Tanrı Türk'e yar olsun

TURAN ELLER VAR OLSUN

TANRI TÜRK'E YAR OLSUN

TURAN ELLER VAR OLSUN

TANRI TÜRK'E YAR OLSUN



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar